Згідно з новими правилами, міжнародні продавці повинні надавати клієнтам у Великій Британії адресу для повернення всередині країни або організовувати передплачену етикетку відстеження для повернення. Якщо продавець не виконає цю вимогу протягом чотирьох днів після запиту на повернення, клієнт автоматично отримає відшкодування без зобов’язання повернути товар.
Що зміниться:
- Внутрішня зворотна адреса або вимога до безкоштовної етикетки: Продавці повинні мати зворотну адресу у Великій Британії або надати передплачену етикетку для повернення з можливістю відстеження.
- Автоматичне повернення коштів через чотири дні: Якщо продавець не виконає умови повернення протягом чотирьох днів, Amazon поверне гроші покупцеві, а клієнт може залишити товар собі.
За словами Amazon UK, це крок до зміцнення довіри британських клієнтів, які очікують на можливість повернути товари без витрат.
Підтримка продавців
Amazon прагне полегшити перехід міжнародних продавців на нові правила , надаючи їм список рекомендованих постачальників послуг. До них відносяться такі компанії, як Evri, Royal Mail, UPS, DHL і La Poste Groupe.
Подовжений період повернення відпусток
Amazon також продовжує період повернення під час сезону відпусток. Ця зміна стосується кількох європейських країн, включаючи Німеччину, Францію, Італію та Нідерланди.
Товари, придбані з 1 листопада по 25 грудня, можна повернути до 31 січня або протягом 30 днів з моменту покупки (залежно від того, що настане пізніше).
Це розширення підтримує зручність клієнтів і є важливим фактором для продавців, які готуються до сезону відпусток.
Рекомендації по електронній комерції
Якщо ви продаєте свої товари на британському Amazon, у вас ще є деякий час, щоб впровадити зміни. Зосередьтеся на ефективних рішеннях і подумайте, що потрібно організувати.
Продавці повинні оцінити свою поточну інфраструктуру повернення та розглянути можливість використання рекомендованих постачальників Amazon для спрощення дотримання правил.
Також варто зазначити, що Amazon зазвичай змінює свою політику повернення і в інших європейських країнах. Тому подібних коригувань можна очікувати не лише у Великій Британії, а й в інших країнах. Однак інформацію про це платформа поки що не надала.