
Зміна лояльності клієнтів у британському ритейлі
У сучасному ландшафті роздрібної торгівлі конкуренція жорстка: 23 відсотки покупців шукають вигідні пропозиції, а не залишаються у своїх звичайних магазинах.
Важливість програм лояльності стає все більш очевидною: 52 відсотки покупців висловлюють свою схильність протегувати компаніям, які пропонують програми.
Крім того, значна більшість (61%) вважають, що ритейлери повинні активізувати свої зусилля для заохочення клієнтів.
Ключові пріоритети британських споживачів у покупках
60 відсотків опитаних, як і раніше, вважають зручність важливою; 65 відсотків цінують компанії, які можуть обробляти покупки в останню хвилину і гарантувати послуги доставки.
Якість продукції ретельно вивчається. 62 відсотки британців останнім часом спостерігають зниження якості або розміру продукції. 47 відсотків вважають за краще купувати меншу, але більш якісну продукцію
Деніел Едельман з American Express підкреслює важливість швидкої адаптації роздрібних торговців до мінливих вимог клієнтів, надаючи пріоритет наданню першокласного клієнтського досвіду як у магазинах, так і в Інтернеті.
«Зрозуміло, що пріоритети людей у покупках швидко змінюються в ногу з часом, з більшою увагою до цінності та пильнішою увагою до якості. Важливо, щоб ритейлери, як завжди, залишалися поруч зі своїми клієнтами та швидко реагували на їхні мінливі потреби. Пропозиція виграшного клієнтського досвіду як у магазині, так і в Інтернеті також має бути в центрі уваги, оскільки британські споживачі продовжують надавати пріоритет зручності та легкості під час покупок».

Source: Depositphotos
Звички британських споживачів
Дослідження також показало, що 42 відсотки британських споживачів все ще витрачають більшу частину своїх грошей на відпустку.
72 відсотки все ще вважають, що дуже важливо час від часу балувати себе. Досить інтригуючим є той факт, що 44 відсотки готові поділитися своєю інформацією в обмін на досвід покупок.
Це дає магазинам можливість ефективно адаптувати пропозиції та повідомлення для людей.
Що це означає для ритейлерів?
1️⃣ Чутливість до ціни знаходиться на рекордно високому рівні
- Дія: Пропонуйте конкурентоспроможні ціни, обмежені за часом пропозиції та персоналізовані знижки, щоб залучити покупців, які стежать за бюджетом.
2️⃣ Програми лояльності актуальні як ніколи
- Дія: Зміцнюйте програми лояльності ексклюзивними знижками, раннім доступом до розпродажів та персоналізованими винагородами.
3️⃣ Якість має значення, але також і зручність
- Дія: Зосередьтеся на забезпеченні стабільної якості продукції , забезпечуючи безперебійний, швидкий і надійний досвід покупок (як онлайн, так і офлайн).
4️⃣ Персоналізований досвід покупок підвищує залученість
- Дія: Використовуйте штучний інтелект та аналітику даних, щоб адаптувати рекламні акції, рекомендувати продукти та підвищувати взаємодію з клієнтами.