Примітно, що 65% опитаних компаній вже включили автоматизацію та штучний інтелект у свої процедури A/B-тестування та експериментів. Ще більш примітним є те, що майже половина цих впроваджень відбулася минулого року, що вказує на швидке зростання інтеграції штучного інтелекту.
Очікуючи на 2024 рік, дивовижні 87% маркетологів наголошують на критичній потребі інновацій для досягнення своїх цілей. Тим не менш, враховуючи, що 20% респондентів скаржаться на існуючий метод, є простір для розвитку в області веб-експериментів. Крім того, 23% респондентів заявили, що їхнім нинішнім підходам бракує витонченості.
Багато перешкод заважають успішним експериментам. На першому місці для 43% маркетологів стоять бюджетні обмеження; За ними слідують обмеження ресурсів, часу та уваги, які вплинули на 39%. Недостатність інструментів або технології (25%), відомчі бункери (25%) і малий обсяг експериментів (18%) створюють інші труднощі.
Незважаючи на ці виклики, можна чітко побачити перспективи для автоматизації та штучного інтелекту. Примітно, що 89% маркетологів вважають, що штучний інтелект є відповіддю на подолання цих перешкод. Зокрема, хоча 62% сподіваються, що штучний інтелект покращить точність, 70% бачать, що він прискорює експерименти.
Забігаючи наперед, 48% маркетологів Великобританії мають намір використовувати штучний інтелект для створення більш адаптованого та персоналізованого контенту. Ще 41% бачать перспективу в масовому виробництві заголовків, графіки та закликів до дії за допомогою штучного інтелекту. Крім того, 32% хочуть створювати експериментальні гіпотези, а 37% – використовувати штучний інтелект для динамічного розподілу трафіку серед тестових варіацій.
У прес-релізі від Optimizely підкреслюється , наскільки трансформаційним може бути штучний інтелект у маркетингу:
«Багато компаній все ще мають відшліфувати свої експериментальні методи для кращої кастомізації та вищої конверсії в умовах пильного контролю корпоративних рішень сьогодення. Поєднання штучного інтелекту та експериментів дозволяє маркетологам точно визначати контент, який відповідає певним профілям клієнтів, тим самим уможливлюючи гнучкі зміни, які покращують цифровий досвід до нечуваного досі рівня.
Ця мінлива місцевість підкреслює вирішальну роль, яку штучний інтелект відіграватиме у визначенні напрямку маркетингу, інновацій та персоналізації не лише у Великій Британії.