3 хв. читання

Ви пробували пряму трансляцію в Instagram? Платформа пропонує переваги та вказівки

Instagram оприлюднив ґрунтовну інструкцію щодо прямих трансляцій у своїй мережі. Для електронної комерції прямі трансляції можуть стати чудовим шансом, оскільки вони підвищують впізнаваність бренду та сприяють кращій взаємодії аудиторії в спілкуванні.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Ви пробували пряму трансляцію в Instagram? Платформа пропонує переваги та вказівки
Джерело: Meta

Основи прямої трансляції в Instagram

Посібник з Instagram покаже вам, як запланувати попередні сеанси в прямому ефірі. Цей інструмент дозволяє правильно планувати матеріал, тим самим гарантуючи дисципліновану та цікаву трансляцію. Платформа також радить запрошувати відвідувачів, що має призвести до більш жвавої взаємодії з аудиторією.

Сповіщення є однією з найпомітніших функцій Instagram Live. Коли ви почнете пряму трансляцію, Instagram повідомить про це всім вашим підписникам (або визначеній аудиторії), наприклад, близьким друзям. Більше глядачів, які приєднаються до вашого сеансу, будуть заохочені цим сповіщенням у режимі реального часу, що розширює можливості для розмови та залучення. Багато

Instagram має багато варіантів для підвищення видимості вашого матеріалу після прямої трансляції. За умови, що у вас є активні архіви в налаштуваннях вашого профілю перед прямою трансляцією, завантажте відео або опублікуйте його у вигляді Reel у своєму профілі. Така переробка матеріалів дає перевагу, зберігаючи доступ аудиторії навіть після зупинки шоу.

  • Пряма трансляція дозволяє аудиторії миттєво взаємодіяти, тим самим сприяючи взаємодії в режимі реального часу. Глядачі можуть робити зауваження та ставити запитання протягом усієї трансляції, тому ця взаємодія в режимі реального часу допомагає зміцнити їхні стосунки з вами.
  • Представлення вашої особистості під час прямого ефіру допоможе вашій аудиторії встановити реальний зв’язок з вами. Ця щирість зміцнює лояльність і довіру ваших підписників.
  • Розширення контенту: Прямі трансляції дають додатковий матеріал для вашого каналу в Instagram, тим самим покращуючи всю вашу контент-стратегію та зберігаючи живий і цікавий характер вашого профілю.

Поради по правильному впливу

Instagram радить планувати контент, просувати свою трансляцію, взаємодіяти з глядачами та бути реальним, щоб максимізувати свою пряму трансляцію в Instagram. Загальнодоступний для завантаження підручник прямо з Instagram детально описує всі пункти.

Примітки про використання різних інструментів для прямої трансляції для покращення досвіду трансляції, таких як фільтри та ефекти, організація збору коштів або обмін зображеннями, також знаходять місце в посібнику.

На кількох платформах актуальним трендом є прямі трансляції. Наприклад, це дуже популярний канал з хорошою прибутковістю на азіатському ринку. Для компаній електронної комерції Instagram Live може стати чудовим засобом миттєвої взаємодії зі своїми клієнтами.

Поділіться статтею
Схожі статті
GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті
4 хв. читання

GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті

GPeC SUMMIT, найзначніша подія в галузі електронної комерції та онлайн-маркетингу в Румунії та Східній Європі, відсвяткує своє 20-річчя у травні 2025 року винятковою дводенною програмою. Захід має на меті залучити еліту цифрового ринку, серед яких понад 800 учасників C-level.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі
4 хв. читання

Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі

Нещодавні результати Європейської комерційної бази даних (ECDB) виявляють разючі регіональні закономірності в тому, як різні європейські країни взаємодіють з міжнародними онлайн-магазинами та які європейські країни найбільше покладаються на іноземну електронну комерцію. Цей аналіз досліджує різні ступені впровадження транскордонної електронної комерції на всьому континенті, зберігаючи при цьому цілісність основних ринкових даних.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів
4 хв. читання

AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів

Google представляє AI Max – новий набір функцій для пошукових кампаній, який поєднує автоматизацію креативу, більш точний таргетинг і кращий контроль. Він використовує новітні можливості штучного інтелекту. Ця функція стане доступною в усьому світі в бета-версії до кінця травня і має на меті допомогти рекламодавцям отримати більше від своїх кампаній.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+