3 хв. читання

Ви пробували пряму трансляцію в Instagram? Платформа пропонує переваги та вказівки

Instagram оприлюднив ґрунтовну інструкцію щодо прямих трансляцій у своїй мережі. Для електронної комерції прямі трансляції можуть стати чудовим шансом, оскільки вони підвищують впізнаваність бренду та сприяють кращій взаємодії аудиторії в спілкуванні.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Ви пробували пряму трансляцію в Instagram? Платформа пропонує переваги та вказівки
Джерело: Meta

Основи прямої трансляції в Instagram

Посібник з Instagram покаже вам, як запланувати попередні сеанси в прямому ефірі. Цей інструмент дозволяє правильно планувати матеріал, тим самим гарантуючи дисципліновану та цікаву трансляцію. Платформа також радить запрошувати відвідувачів, що має призвести до більш жвавої взаємодії з аудиторією.

Сповіщення є однією з найпомітніших функцій Instagram Live. Коли ви почнете пряму трансляцію, Instagram повідомить про це всім вашим підписникам (або визначеній аудиторії), наприклад, близьким друзям. Більше глядачів, які приєднаються до вашого сеансу, будуть заохочені цим сповіщенням у режимі реального часу, що розширює можливості для розмови та залучення. Багато

Instagram має багато варіантів для підвищення видимості вашого матеріалу після прямої трансляції. За умови, що у вас є активні архіви в налаштуваннях вашого профілю перед прямою трансляцією, завантажте відео або опублікуйте його у вигляді Reel у своєму профілі. Така переробка матеріалів дає перевагу, зберігаючи доступ аудиторії навіть після зупинки шоу.

  • Пряма трансляція дозволяє аудиторії миттєво взаємодіяти, тим самим сприяючи взаємодії в режимі реального часу. Глядачі можуть робити зауваження та ставити запитання протягом усієї трансляції, тому ця взаємодія в режимі реального часу допомагає зміцнити їхні стосунки з вами.
  • Представлення вашої особистості під час прямого ефіру допоможе вашій аудиторії встановити реальний зв’язок з вами. Ця щирість зміцнює лояльність і довіру ваших підписників.
  • Розширення контенту: Прямі трансляції дають додатковий матеріал для вашого каналу в Instagram, тим самим покращуючи всю вашу контент-стратегію та зберігаючи живий і цікавий характер вашого профілю.

Поради по правильному впливу

Instagram радить планувати контент, просувати свою трансляцію, взаємодіяти з глядачами та бути реальним, щоб максимізувати свою пряму трансляцію в Instagram. Загальнодоступний для завантаження підручник прямо з Instagram детально описує всі пункти.

Примітки про використання різних інструментів для прямої трансляції для покращення досвіду трансляції, таких як фільтри та ефекти, організація збору коштів або обмін зображеннями, також знаходять місце в посібнику.

На кількох платформах актуальним трендом є прямі трансляції. Наприклад, це дуже популярний канал з хорошою прибутковістю на азіатському ринку. Для компаній електронної комерції Instagram Live може стати чудовим засобом миттєвої взаємодії зі своїми клієнтами.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чи вплине призупинення реклами на електронну комерцію?
4 хв. читання

Чи вплине призупинення реклами на електронну комерцію?

Цифрова реклама постійно розвивається та адаптується до поведінки споживачів. Останнім трендом, що формує онлайн-маркетинг на стрімінгових платформах, є призупинення реклами. Це новий формат реклами, який з’являється, коли глядачі ставлять на паузу контент, який вони переглядають.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console
4 хв. читання

Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console

Google випустив нову документацію , яка покращує інтеграцію даних з Google Analytics (GA4) і Search Console для кращої продуктивності веб-сайту та SEO-аналізу. Це оновлення особливо оцінять компанії, які прагнуть збільшити органічний трафік і покращити користувацький досвід.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
BuzzFeed виходить на ринок соціальних мереж з BFisland
4 хв. читання

BuzzFeed виходить на ринок соціальних мереж з BFisland

BuzzFeed оголосив про свою роботу на окремій платформі соціальних медіа як вирішення сучасних проблем токсичності в Інтернеті. Як повідомляє Semafor, компанія запустила свій перший крок у соціальні мережі через свій розважальний контент і платформу вікторин.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+