Керуючий директор The Category Management Company Патрік Фінлі вказує на два дослідження, які підкреслюють орієнтацію покоління Z на сталий розвиток. Дослідження Barclaycard показує, що 82% покоління Z стурбовані стійкістю, тоді як First Insight виявив , що 75% віддають перевагу екологічності, а не назвам брендів (49%) при прийнятті рішень про покупку.
«Нещодавні приклади зелених ініціатив включають інновації Frugalpac у паперових пляшках, вибір вин Aldi та джин Greenall», – зазначив Фінлей. «Навіть припинені випробування Asda щодо поповнення та повторного використання демонструють готовність експериментувати та вчитися».
Фінлей стверджує, що впровадження значущих стратегій сталого розвитку займе час, оскільки великі роздрібні торговці прагнуть досягти нульового рівня викидів у внутрішніх операціях до 2035 року. Питання полягає в тому, чи вистачить традиційного розширення асортименту продукції, враховуючи екологічні очікування покоління Z. Він вважає, що створення довгострокової цінності вимагає сміливих, довгострокових інвестицій, особливо в часи невизначеності. Він попереджає, що екологічно свідоме молоде покоління прийматиме рішення про покупку, ґрунтуючись на своїх цінностях, не очікуючи заплатити премію.
«Наша галузь потребує роздрібних торговців і постачальників, щоб бути лідерами та впроваджувати інновації», — констатує Фінлей. «Ми все ще експериментуємо, як у випробуванні Asda з поповнення запасів – плануємо, виконуємо, вчимося та вдосконалюємо. Залишатися актуальним означає адаптуватися до тенденцій і діяти відповідно до них, вчитися як на успіхах, так і на невдачах».