
Підвищення довіри клієнтів за допомогою візуального контенту
Включення чудових фотографій і відео є одним із найкращих підходів до зміцнення довіри покупців. Ось кілька порад щодо вдосконалення вашої маркетингової стратегії електронної комерції:
- Візуальні ефекти продукту значно підвищують інтерес до покупки, впевненість і коефіцієнт конверсії.
- Включення другого зображення ще більше підвищило коефіцієнт конверсії .
- Більш якісні фотографії посилаються на більш успішних продавців.
- Кілька переглядів підвищили коефіцієнт конверсії на 65%; Великі зображення подвоїли їх.
Точні описи та чіткі назви товарів
Назва та опис продукту повинні бути чіткими. Багато споживачів стикалися з отриманням товарів, які не виправдовують їх очікувань. Часто результатом розбіжностей у назвах та описах продуктів на кількох платформах є цей розрив. Маркетингова стратегія вашого бренду та електронної комерції несе відповідальність за те, щоб усі торговельні посередники дотримувалися ваших політик. Ритейлери також повинні щільно відповідати стандартам бренду.

Source: Depositphotos
Використання відгуків покупців
Процедура покупки в e-commerce маркетингу обертається в основному на відгуках покупців:
- 95% споживачів, згідно з дослідженнями, вивчають продукцію, перш ніж зупинити свій вибір на ній.
- При цьому 84% клієнтів вірять достовірним відгукам так само, як і особистим рекомендаціям
Надайте детальну інформацію про продукт
Ключовими є відкритість і точність. Включення великої кількості матеріалу, розмірів, сценарію використання та більшої кількості деталей сильно вплине на продажі. Насправді, неадекватна або неточна інформація про товар змушує 98% споживачів відмовлятися від покупки. Технічні елементи, такі як процедури доставки та політика повернення , а також описи, що викликають емоції, можуть підпадати під цей спектр матеріалів.
У жорстокому середовищі маркетингу електронної комерції, зосередившись на цих компонентах, ви можете покращити сторінки своїх продуктів, підвищити впізнаваність бренду та, нарешті, стимулювати продажі та дохід.