Підвищення довіри клієнтів за допомогою візуального контенту
Включення чудових фотографій і відео є одним із найкращих підходів до зміцнення довіри покупців. Ось кілька порад щодо вдосконалення вашої маркетингової стратегії електронної комерції:
- Візуальні ефекти продукту значно підвищують інтерес до покупки, впевненість і коефіцієнт конверсії.
- Включення другого зображення ще більше підвищило коефіцієнт конверсії .
- Більш якісні фотографії посилаються на більш успішних продавців.
- Кілька переглядів підвищили коефіцієнт конверсії на 65%; Великі зображення подвоїли їх.
Точні описи та чіткі назви товарів
Назва та опис продукту повинні бути чіткими. Багато споживачів стикалися з отриманням товарів, які не виправдовують їх очікувань. Часто результатом розбіжностей у назвах та описах продуктів на кількох платформах є цей розрив. Маркетингова стратегія вашого бренду та електронної комерції несе відповідальність за те, щоб усі торговельні посередники дотримувалися ваших політик. Ритейлери також повинні щільно відповідати стандартам бренду.
Використання відгуків покупців
Процедура покупки в e-commerce маркетингу обертається в основному на відгуках покупців:
- 95% споживачів, згідно з дослідженнями, вивчають продукцію, перш ніж зупинити свій вибір на ній.
- При цьому 84% клієнтів вірять достовірним відгукам так само, як і особистим рекомендаціям
Надайте детальну інформацію про продукт
Ключовими є відкритість і точність. Включення великої кількості матеріалу, розмірів, сценарію використання та більшої кількості деталей сильно вплине на продажі. Насправді, неадекватна або неточна інформація про товар змушує 98% споживачів відмовлятися від покупки. Технічні елементи, такі як процедури доставки та політика повернення , а також описи, що викликають емоції, можуть підпадати під цей спектр матеріалів.
У жорстокому середовищі маркетингу електронної комерції, зосередившись на цих компонентах, ви можете покращити сторінки своїх продуктів, підвищити впізнаваність бренду та, нарешті, стимулювати продажі та дохід.