5 хв. читання

Відео в LinkedIn набуває все більшої популярності

Відеоконтент привертає увагу — ми бачимо це практично на всіх платформах. В Instagram домінують Reels, у Facebook повно відео, і навіть на YouTube, який побудований на відео, є свої Shorts. І, нарешті, ми стикаємося з ними в електронній комерції при презентації товарів. Бізнес-мережа LinkedIn повідомила, що кількість глядачів відео зросла на 36% порівняно з минулим роком , і тому вирішила вжити заходів для підвищення видимості та залученості відео. Компанії електронної комерції, які використовують LinkedIn для побудови бренду та B2B-зв'язків, можуть використовувати ці інновації для охоплення ширшої аудиторії.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Відео в LinkedIn набуває все більшої популярності
Джерело: Depositphotos

LinkedIn вже давно визнає зростаючу важливість відео в B2B-комунікації, що підтверджено власними дослідженнями.

Дослідження показало, що короткі відео в соціальних мережах відіграють ключову роль у прийнятті рішень про покупку: до 63% покупців B2B-технологій вважають їх важливим фактором.

На які нові функції ми можемо розраховувати?

Повноекранний режим відео на комп’ютерах

LinkedIn розширює своє повноекранне вертикальне відео, яке раніше було доступне лише в мобільному додатку, для користувачів настільних комп’ютерів. Цей формат, схожий на TikTok, дозволяє плавно перемикатися між відео.

Більший попередній перегляд відео в мобільній стрічці

LinkedIn тестує більший і ширший попередній перегляд відео в мобільному додатку. Натискання на відео відкриває його в повноекранному режимі, а при відвідуванні профілю автора його відеопублікації з’являються в новому міні-прев’ю.

Підвищена видимість відео в пошуку

LinkedIn інтегрує відео в пошукову видачу за допомогою каруселі, що прокручується. Це означає, що під час пошуку певної теми також будуть з’являтися релевантні відеопости, що відкриває нову можливість підвищити видимість контенту бренду.

Video na LinkedIn

Source: LinkedIn

Покращена відеоаналітика

Нові показники, зокрема середній час перегляду, допоможуть творцям і компаніям краще розуміти залученість аудиторії та оптимізувати свою відеостратегію.

Більш помітна кнопка “Підписатися” для авторів

LinkedIn тестує покращену видимість кнопки «Підписатися» безпосередньо у відеоплеєрі. Це ще один крок до того, щоб творцям і брендам було простіше формувати аудиторію.

Безкоштовні навчальні курси LinkedIn про відеоконтент

LinkedIn запустив серію безкоштовних нано-курсів , зосереджених на створенні цікавих відеопрезентацій, редагуванні, переробці контенту та використанні LinkedIn Live.

Чому це важливо для e-commerce брендів?

Відеопублікації в LinkedIn зростають вдвічі швидше, ніж інші типи контенту, а це означає, що бренди, які інвестують у відеомаркетинг, можуть досягти більшої видимості та вищого рівня залучення.

Для компаній електронної комерції це дає можливість охопити ширшу аудиторію та створювати цікавий контент, який резонує з потенційними клієнтами.

Крім того, нові інструменти платформи дозволяють компаніям ефективніше демонструвати свою експертизу, інновації та створювати автентичний контент. Таким чином, відео стає ключовим елементом сторітелінгу бренду, допомагаючи відрізнити бренд від конкурентів і зміцнити його довіру.

LinkedIn також є однією з найважливіших платформ для B2B-зв’язків. Покращення відео сприяє побудові професійного іміджу та створює більше можливостей для нетворкінгу, що може призвести до нових ділових партнерств та довгострокових відносин.

Бренди електронної комерції повинні повною мірою використовувати нові функції LinkedIn, щоб допомогти розширити свою аудиторію та збільшити охоплення контенту.

Щоб повною мірою використовувати потенціал відео в LinkedIn, експериментуйте з різними форматами, такими як демонстраційні відео продуктів, закулісні образи або відгуки клієнтів.

Важливим етапом також є пошукова оптимізація – включення релевантних ключових слів в заголовки і описи допоможе підвищити видимість контенту. Не забувайте про аналіз продуктивності відео.

Це важливо для постійного вдосконалення стратегії, тому доцільно відстежувати середній час перегляду та рівень залученості. LinkedIn чітко сигналізує, що майбутнє за відео. Компанії, які адаптуються до цих змін на ранніх стадіях, можуть отримати конкурентну перевагу.

Поділіться статтею
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Схожі статті
Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?
4 хв. читання

Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?

OpenAI створює платіжну систему, щоб люди могли купувати речі безпосередньо через ChatGPT, не виходячи з чату. Як повідомляє Reuters, продавці платитимуть компанії зі штучним інтелектом комісійні з продажів. Це новий спосіб заробити гроші після того, як минулого року він втратив 5 мільярдів доларів, незважаючи на досягнення 10 мільярдів доларів доходу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції
5 хв. читання

Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції

Онлайн-покупці повертають на 30-40% більше товарів, ніж покупці в магазині, але маркетингові інструменти не відстежують ці дані. Згідно з аналізом The-future-of-commerce.com, один модний бренд виявив розрив у розмірі 30 мільйонів фунтів стерлінгів між заявленим доходом і фактичним прибутком після врахування повернень. Більшість метрик цифрового маркетингу повністю ігнорують цю проблему.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive
4 хв. читання

Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive

Meta широко переслідувала злодіїв контенту. У першій половині 2025 року вони видалили 10 мільйонів фейкових профілів, копіюючи популярних творців, і вразили 500 000 спам-акаунтів. Тепер Facebook хоче зупинити появу одних і тих же вірусних відео всюди.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU