5 хв. читання

Від провалу електронної комерції до вершини: чи зможе ваше наступне підприємство проявити себе?

Запуск бізнесу в сфері електронної комерції – це захоплююче, але не кожне підприємство вдається з першого разу. Якщо ваше перше вторгнення в онлайн-роздрібну торгівлю не склалося так, як очікувалося, не впадайте у відчай. Ось як прийти в норму і винести уроки з цього досвіду.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Від провалу електронної комерції до вершини: чи зможе ваше наступне підприємство проявити себе?
Джерело: Depositphotos

Нереалістично очікувати, що ваш перший бізнес буде грандіозним успіхом. Можливо, ви чули часто цитовану статистику про те, що 90% малих підприємств зазнають краху. Ця цифра дещо перебільшена, більш достовірна цифра для малого бізнесу полягає в тому, що близько 50% підприємств зазнають краху в перші п’ять років.

50% відмов все ще не є обнадійливою статистикою, особливо для підприємців-початківців. Якщо ви є лідером стартапу, ваша перша компанія явно зробить набагато більше помилок, ніж друга або третя. Якою б гарною не була ваша ідея, відсутність досвіду зробить вас більш схильними до невдачі, ніж ваших більш досвідчених колег.

Звичайно, є способи уникнути смітника поганої статистики. Деяким підприємцям вдається з перших спроб побудувати бізнес. Наприклад, перша компанія Ілона Маска, Zip2, мала успіх майже відразу. Марк Цукерберг також мав дуже мало бізнес-досвіду до того, як заснував Facebook.

Але припустимо, ваш перший бізнес зазнає невдачі. Як ви використовуєте цей досвід, щоб максимізувати свої шанси на кінцевий підприємницький успіх?

Психічне відновлення

Депресія, тривога та вигорання поширені серед підприємців, навіть якщо їхні стартапи успішні. Якщо ви відчуваєте серйозний провал у бізнесі після періоду хвилювання та важкої роботи, ви можете відчувати себе особливо пригніченим. Дайте собі трохи часу, щоб емоційно відновитися. У різних людей різні потреби. Для когось цінним є проведення часу з друзями та родиною або в групі підтримки; Для інших краще провести час на самоті.

Наприклад, коли в середині 1980-х Стів Джобс був змушений піти з Apple, він деякий час блукав Європою, перебуваючи в депресії, намагаючись знайти нову мотивацію для продовження.

Фінансове оздоровлення

Якщо ви хочете зберегти свій кар’єрний імпульс, вам потрібно відновитися фінансово. Залежно від характеру вашого провалу в бізнесі та ваших особистих фінансів, ви можете опинитися у вразливому становищі. Можливо, ви чули історії підприємців, які втратили значну частину своїх особистих заощаджень внаслідок невдалого бізнесу.

Аналіз

Також важливо витратити деякий час на огляд подій, які призвели до провалу вашого бізнесу. Мотивуючі фактори провалу вашого бізнесу будуть очевидними (наприклад, нестача грошей або банкрутство великого клієнта), але важливо мати цілісний погляд і враховувати всі фактори, які призвели до цих результатів. Це не тільки допоможе вам подолати провал вашого бізнесу, але й навчить вас важливим урокам, які вам потрібно буде засвоїти під час побудови свого наступного бізнесу.

Вивчіть аналіз інших стартапів і підприємців. Поговоріть з наставником або більш досвідченим підприємцем, який може дати вам додаткові рекомендації.

Готуємося до наступної можливості

Як тільки ви досягнете певної фінансової стабільності і будете впевнені, що засвоїли деякі важливі уроки про природу невдачі вашого бізнесу, ви можете почати готуватися до наступної можливості. Після кількох місяців відсутності від попереднього бізнесу ви повинні бути готові вирішити, чи повертатися до підприємництва, чи перенаправити свою енергію на традиційну кар’єру.

Що б ви не вирішили, варто:

  • Розширення мережі
  • Почніть відвідувати більше нетворкінгових заходів
  • Спілкуйтеся з людьми у вашій галузі

Не сприймайте провал вашого першого бізнесу як особисту невдачу і не думайте, що це завадить вам мати успішне майбутнє. Для багатьох підприємців початкова невдача – це лише перший крок на довгому шляху – крок, який може привести до набагато більш високого рівня успіху.

Поділіться статтею
Схожі статті
Вплив на сталий розвиток роздрібної торгівлі: покоління Z стимулює зміни в FMCG
4 хв. читання

Вплив на сталий розвиток роздрібної торгівлі: покоління Z стимулює зміни в FMCG

Сталий розвиток роздрібної торгівлі став критично важливою проблемою для сектору FMCG, оскільки покоління Z стає ключовою групою споживачів. Входження покоління Z у робочу силу з їхніми сильними екологічними переконаннями чинить тиск на роздрібних торговців і FMCG-компанії, щоб вони краще розуміли наслідки зміни клімату для споживачів, покупців і категорій товарів. Цей зсув у бік сталого розвитку […]

Прочитати статтю
Зростання брендів Direct-to-Consumer (DTC) у Європі
6 хв. читання

Зростання брендів Direct-to-Consumer (DTC) у Європі

Останніми роками бренди Direct-to-Consumer (DTC) набули значної популярності в Європі. Ця бізнес-модель, яка передбачає, що бренди продають безпосередньо клієнтам через свої онлайн-канали, ефективно обходить традиційних роздрібних посередників, таких як універмаги або маркетплейси. Отже, бренди DTC докорінно змінили ландшафт роздрібної торгівлі, зосередившись на персоналізованому досвіді, орієнтуючись на нішеві ринки та побудувавши сильну ідентичність бренду. Крім того, […]

Прочитати статтю
Як автоматизація та штучний інтелект змінять обслуговування клієнтів
6 хв. читання

Як автоматизація та штучний інтелект змінять обслуговування клієнтів

Дослідження Zendesk показує, що клієнтський досвід скоро сильно зміниться. Керівники вважають, що в найближчі три роки клієнтський досвід повністю зміниться завдяки автоматизації та штучному інтелекту. Насправді, 80% з них вважають, що стандартного CX більше не буде.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+