3 хв. читання

До 91% покупців відмовляються робити покупки з надокучливими брендами

Реклама, яка перериває перегляд або шлях споживача до покупки, знижує залученість. Як наслідок, компанії втрачають можливості для конверсії та продажів.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
До 91% покупців відмовляються робити покупки з надокучливими брендами
Джерело: Depositphotos

Опитування WunderKIND Ads було проведено на вибірці з 1 000 цифрово активних клієнтів. Згідно з його результатами, до 70% респондентів вважають, що рекламодавці не поважають їхній цифровий досвід, а ще 95% заявили, що їхнє сприйняття контенту перериває реклама. Дев’ять із десяти (92%) покупців вважають, що реклама стає все більш нав’язливою, а до 91% покупців навіть не купують у бренду, реклама якого їх відволікає.

Понад дві третини (68%) споживачів, які взяли участь в опитуванні Wunderkind, з більшою ймовірністю взаємодіяли б з рекламою, якби вони були повністю відсторонені від контенту. 60%, однак, вважають за краще бачити рекламу лише після того, як вони закінчать взаємодіяти з контентом на веб-сайті.

Блокування реклами – це новий стандарт?

Наступне дослідження Bulbshare було зосереджено на поколінні Z. У звіті повідомляється, що нав’язлива реклама змушує 99% споживачів у цій демографічній групі часто пропускати рекламу, тоді як майже дві третини (63%) онлайн-покупців використовують блокувальники реклами, щоб взагалі уникнути реклами в Інтернеті.

Справа не тільки в гіршому клієнтському досвіді. Споживачі настільки роздратовані, що переривають їх пошуки і покупку. Вони також спричиняють нижчий рівень залученості та конверсії, обмежуючи ефективність реклами та значно знижуючи рентабельність інвестицій у маркетинг та рентабельність інвестицій у рекламу.

Опитування також проливає світло на маркетологів

Вундеркінд також придивлявся до керівників відділу маркетингу. Вони провели опитування на вибірці зі ста ОКУ у 2023 році. Згідно зі звітом, 50% респондентів вважають, що цифрова реклама не підвищує лояльність до бренду, а 44% заявили, що їхня онлайн-реклама не сприяє достатнім продажам. Емі Пірс, керівник відділу реклами Wunderkind International, резюмує:

«Реклама часто сприймається в негативному ключі. Але правда полягає в тому, що коли реклама показується в потрібний час, потрібному користувачеві, правильним – і часто більш органічним – способом, споживачі щасливі і готові взаємодіяти значущим чином. Подібно до того, як роздрібні продавці та бренди зосереджуються на персоналізації досвіду покупок, бренди повинні враховувати, як і коли реклама найкраще показується споживачам, щоб створити рекламний досвід, орієнтований на користувача, який стимулює залученість і конверсії, що генерує рентабельність інвестицій».

Поділіться статтею
Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+