
Опитування WunderKIND Ads було проведено на вибірці з 1 000 цифрово активних клієнтів. Згідно з його результатами, до 70% респондентів вважають, що рекламодавці не поважають їхній цифровий досвід, а ще 95% заявили, що їхнє сприйняття контенту перериває реклама. Дев’ять із десяти (92%) покупців вважають, що реклама стає все більш нав’язливою, а до 91% покупців навіть не купують у бренду, реклама якого їх відволікає.
Понад дві третини (68%) споживачів, які взяли участь в опитуванні Wunderkind, з більшою ймовірністю взаємодіяли б з рекламою, якби вони були повністю відсторонені від контенту. 60%, однак, вважають за краще бачити рекламу лише після того, як вони закінчать взаємодіяти з контентом на веб-сайті.
Блокування реклами – це новий стандарт?
Наступне дослідження Bulbshare було зосереджено на поколінні Z. У звіті повідомляється, що нав’язлива реклама змушує 99% споживачів у цій демографічній групі часто пропускати рекламу, тоді як майже дві третини (63%) онлайн-покупців використовують блокувальники реклами, щоб взагалі уникнути реклами в Інтернеті.
Справа не тільки в гіршому клієнтському досвіді. Споживачі настільки роздратовані, що переривають їх пошуки і покупку. Вони також спричиняють нижчий рівень залученості та конверсії, обмежуючи ефективність реклами та значно знижуючи рентабельність інвестицій у маркетинг та рентабельність інвестицій у рекламу.
Опитування також проливає світло на маркетологів
Вундеркінд також придивлявся до керівників відділу маркетингу. Вони провели опитування на вибірці зі ста ОКУ у 2023 році. Згідно зі звітом, 50% респондентів вважають, що цифрова реклама не підвищує лояльність до бренду, а 44% заявили, що їхня онлайн-реклама не сприяє достатнім продажам. Емі Пірс, керівник відділу реклами Wunderkind International, резюмує:
«Реклама часто сприймається в негативному ключі. Але правда полягає в тому, що коли реклама показується в потрібний час, потрібному користувачеві, правильним – і часто більш органічним – способом, споживачі щасливі і готові взаємодіяти значущим чином. Подібно до того, як роздрібні продавці та бренди зосереджуються на персоналізації досвіду покупок, бренди повинні враховувати, як і коли реклама найкраще показується споживачам, щоб створити рекламний досвід, орієнтований на користувача, який стимулює залученість і конверсії, що генерує рентабельність інвестицій».