Задоволеність клієнтів, враження від бренду та довіра можуть значною мірою залежати від повернення товару. Хоча відкритий підхід до повернень, коли продавець не ставить запитань, може здатися гнучким, насправді він приречений на провал. Продавець повинен з’ясувати, для чого клієнти привозять товар назад. Це допомагає їм вирішувати проблеми, що розвиваються, і підвищувати калібр і асортимент представлених товарів.
Ще одним важливим фактором є фінансові; Ефективний контроль запасів та запобігання шахрайству можуть допомогти підвищити маржу.
Відкрите спілкування
Незважаючи на те, що політика повернення є життєво важливою, її комунікаційна цінність ще більша. Наприклад, навіть при щедрій політиці споживач отримає жахливий досвід, якщо він купить товар в Інтернеті і виявить, що не може повернути його в фізичний магазин. Крім того, складне пакування та транспортування повернутих товарів мають негативні наслідки.
«Якість клієнтського досвіду більше залежить від того, як ви пояснюєте процес повернення, ніж від самої політики повернення», — сказав Кассі Соха, директор з аналітики дослідницької та консалтингової компанії Gartner.
Сучасний погляд на повернення наголошує на зменшенні загальної кількості повернень. Якщо споживач задоволений у місці покупки, це приносить користь не тільки йому, а й фінансовому становищу бізнесу. Використання таких технологій, як віртуальна реальність, і надання детальної інформації про продукт може допомогти знизити кількість повернень.
Ще один важливий момент полягає в тому, що процес повинен бути бездоганним, якщо споживачу потрібно повернути товар. Слід враховувати можливість розширення варіантів повернення за межі загальноприйнятої думки, включаючи повернення з узбіччя. Що стосується скарг та повернення коштів, комунікація має бути простою та відкритою; Поховати умови на сторінках FAQ – це, як мінімум, дивно. Політики повернення підходять для сайтів категорій, сторінок товарів або процесу оформлення замовлення.
Продавці повинні шукати методи збільшення альтернатив повернення та оптимізації відповідності умов повернення в майбутньому. Таким чином, більша відкритість і простота в спілкуванні допомагають поліпшити клієнтський досвід і підвищити лояльність клієнтів , за допомогою чого можна вирішувати проблеми.
На дуже конкурентних ринках дуже важливо забезпечити споживачів не лише високоякісною продукцією , а й простим і відкритим механізмом купівлі та повернення .
Ефективна комунікація політики повернення та очікувань клієнтів багато в чому залежить від маркетингу електронної комерції. Компанії електронної комерції можуть значно покращити загальний досвід клієнтів і створити довіру до бренду, включаючи явну інформацію про повернення в повідомлення після покупки, системи оформлення замовлення та описи продуктів.