Економічні тенденції: норми заощаджень розходяться по той бік Атлантики
Коефіцієнт заощаджень домогосподарств у Європі досяг трирічного максимуму в 15,7% у кварталі, що закінчився червнем, що значно перевищує допандемічну норму в 12,3%. Останні дані Євростату показують, що ця тенденція різко контрастує зі Сполученими Штатами, де рівень особистих заощаджень у другому кварталі становив 5,2%, що менше нижче середнього показника між 2010 і 2019 роками в 6,1%.
“Нижча норма заощаджень у США допомогла стимулювати споживчі витрати, що було ключовим фактором зростання США та ключовою причиною, чому економіка США зростала швидше, ніж європейська економіка”, – сказав головний економіст Moody’s Analytics.
Тим не менш, індустрія роздрібної торгівлі США має проблеми з початком сезону святкових покупок. Споживчі витрати в США сповільнилися в серпні, збільшившись лише на 0,2% з 0,5% у липні. Дані Бюро економічного аналізу вказують на те, що раннє повернення до школи та подорожі, а також постійний тиск на зростання зайнятості, можливо, відіграють певну роль у цьому зниженні витрат.
Споживчі настрої в США зростають на тлі поточних проблем
Незважаючи на ці труднощі, довіра споживачів до економіки США є перспективною. Індекс споживчих настроїв Мічиганського університету з 67,9 у попередньому місяці зріс до 70,1.
«Хоча настрої залишаються нижчими за свій історичний середній показник частково через розчарування високими цінами, споживачі повністю усвідомлюють, що інфляція продовжує сповільнюватися», — зазначила директор з опитувань Джоан Хсу.
Вона також зазначила, що результати наступних виборів визначать прагнення багатьох людей.
Хоча питання щодо рівня витрат у зв’язку з наближенням важливого сезону святкових покупок все ще існують, цей обережний оптимізм може допомогти магазинам. Різні купівельні тенденції в США і Європі привертають увагу до складної взаємодії геополітичних подій і економічних елементів, що впливають на поведінку споживачів по обидва боки Атлантики.