Тенденції електронної комерції в Іспанії: демографічні показники споживачів і частота покупок
Останнє дослідження виявляє захоплюючі закономірності в поведінці іспанських онлайн-покупок, зі стабільними темпами прийняття, але мінливими вподобаннями в різних демографічних групах. У той час як понад три чверті користувачів Інтернету займаються електронною комерцією, вік і стать продовжують формувати чіткі купівельні звички, і спостерігається цікавий зсув у бік гібридного досвіду покупок.
Це дослідження показує, що кількість людей, які роблять покупки в Інтернеті в Іспанії, залишається незмінною:
- 77% користувачів Інтернету у віці від 16 до 74 років роблять покупки онлайн
- Найбільше покупок в інтернеті роблять люди віком від 16 до 34 років
- 65% людей, які роблять покупки в Інтернеті, використовують як онлайн, так і офлайн канали
- Молоді покупці, як правило, віддають перевагу фізичним магазинам
- Покупці старшого віку , як правило, купують набагато більше в Інтернеті
Кількість онлайн-покупок знизилася з 3,4 разів на місяць у 2023 році до 2,5 разів на місяць у 2024році, що є найнижчим середнім показником покупок з 2019 року.
Найчастіше покупцями є люди до 44 років, які роблять це в середньому 3,0 рази на місяць.
Чому іспанські споживачі роблять покупки в Інтернеті? Головні мотивації та фактори довіри
Деякі з основних причин, чому люди роблять покупки в Інтернеті, не змінилися:
- зручність (97%)
- широкий вибір/асортимент (94%)
- пропозиції/акції/ціна (89%)
Довіра також є важливим аспектом для більшості онлайн-покупців (75%) і в основному ґрунтується на попередньому досвіді, довірі до веб-сайту, безпечних способах оплати та довірі до бренду.
З іншого боку, можливість взяти товар з собою, спробувати перед покупкою та прямий контакт із товаром є головними перевагами фізичного каналу в порівнянні з онлайном.