
Німецькі споживачі не наважуються приймати покупки в реальному часі
Як повідомляє Ecommerce News , цей вид покупок у Німеччині переживає поступовий сплеск прийняття. Лише 8% німецьких споживачів спробували його, що передбачає купівлю продуктів онлайн під час демонстрацій у реальному часі. Цей показник вдвічі зріс порівняно з 4% у 2021 році, що вказує на повільне, але стабільне зростання популярності живого шопінгу в Німеччині. Однак, незважаючи на це зростання, загальний рівень прийняття залишається низьким, що свідчить про те, що цей вид покупок у Німеччині продовжує стикатися з перешкодами на шляху до перетворення на мейнстрімний тренд електронної комерції.
Наприклад, стрімінговий сервіс Zara щойно став доступним у низці європейських країн. Незважаючи на те, що вони бачили більше покупок у прямому ефірі, більшість німецьких покупців все ще не наважуються спробувати.
Забігаючи наперед, можна сказати, що лише 21% німців бачать себе в майбутньому на шопінг-заході . Трохи більше цікавляться людьми у віці від 18 до 29 років (34% відкриті до цієї ідеї). Тим не менш, дві третини молодих німців все ще не планують використовувати цей спосіб шопінгу.
Німеччина потихеньку починає використовувати живий шопінг, який сильно відрізняється від Азії, особливо від Китаю, де він дуже поширений. Там сотні мільйонів людей щодня дивляться тисячі трансляцій, що свідчить про те, що німецькому ринку є куди рости.
Часті запитання
Чому живий шопінг в Азії популярніший, ніж у Німеччині?
Різкий контраст між популярністю живого шопінгу в Азії та його прохолодним прийомом у Німеччині можна пояснити культурними відмінностями, інтеграцією платформ, поведінкою споживачів та зрілістю ринку. Щоб покупки в реальному часі набули популярності в Німеччині, роздрібним торговцям може знадобитися посилити аспект емоційного залучення та створити більш переконливі та розважальні враження, які резонують із уподобаннями споживачів щодо натхнення та взаємодії.
Роль TikTok у розширенні покупок у прямому ефірі
Зазначається, що на рішення TikTok відкласти запуск TikTok Shop у континентальній Європі вплинуло те, наскільки погано там сприйняли покупки в живій версії. Незважаючи на те, що компанія не сказала точно, Іспанія, ймовірно, стане першою країною в Європі, яка відкриє TikTok Shop до кінця року. За ними підуть і інші європейські країни.
Оскільки популярність покупок у реальному часі в Німеччині повільно зростає, магазинам і платформам доведеться адаптуватися до конкретних потреб і бажань німецьких клієнтів, щоб залучити більше людей до співпраці та слідувати цій новій тенденції електронної комерції.