4 хв. читання

Зміна імпортних тарифів починає виглядати реально

Правила ПДВ для імпорту електронної комерції перебувають на стадії змін у Європейському парламенті. Пропозиція про ліквідацію порогу ввізного мита в розмірі 150 євро лежить на столі. Поки переговори ще тривають, вже прийнято рішення, що до березня 2028 року ці напрацювання будуть реалізовані

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Зміна імпортних тарифів починає виглядати реально
Джерело: Depositphotos

Сучасні закони про ПДВ та їх наслідки

Товари, придбані за межами Європейського Союзу, скажімо, в американських або китайських інтернет-постачальників, підлягають оподаткуванню імпортом відповідно до чинних правил ЄС. Однак для замовлень на суму до 150 євро є виняток .

Багато іноземних продавців, особливо ті, хто знаходиться на таких сайтах, як AliExpress і Temu зі своїми, як правило, дешевими товарами, змогли уникнути сплати податків на імпорт через цей рівень.

Бар’єр у 150 євро мотивує дилерів занижувати ціни на свою продукцію, йдеться у дослідженні Дослідницької служби Європейського парламенту. «Заниження» ціноутворення допомагає їм ухилятися від сплати митних податків та знижувати ставки ПДВ. Це означає втрату доходів для ЄС, але також призводить до несправедливих умов гри для місцевих компаній, які дотримуються податкового законодавства.

У той же час, скасування порогу в 150 євро також може призвести до адміністративних втрат, оскільки всі імпортовані товари повинні будуть пройти систему Import One-Stop Shop (IOSS). Управління кількома податками на імпорт та зобов’язаннями з ПДВ на кількох ринках зараз є логістичною катастрофою. Використовуючи єдину систему, дропшипери можуть отримати вигоду від простіших процедур, отже, можливо, заощадити час і гроші на дотриманні вимог.

Вплив на компанію Dropship

Компанії, які наголошують на підході дропшипінгу, можуть відчути зміни. У ЄС дропшипери можуть зіткнутися з конкуренцією з боку вищезазначених іноземних постачальників, які пропонують свої товари майже за ліквідаційними ставками. Але коли постачальники з країн, що не є членами ЄС, зіткнуться з податками, недобросовісну конкуренцію з боку дешевого імпорту можна буде викорінити, тим самим вирівнявши умови гри.

У той же час, однак, важливо пам’ятати, що скасування обмеження може призвести до збільшення споживчих витрат, оскільки податки на імпорт застосовуються до всіх покупок незалежно від вартості. Дропшиперам доведеться чесно відкрити ці розробки для своїх клієнтів і, можливо, змінити свою цінову політику, щоб залишатися конкурентоспроможними.

У той час як Європейський парламент все ще обговорює запропоновані реформи, онлайн-компанії мають достатньо часу для підготовки, враховуючи їх заплановане впровадження до березня 2028 року.

Поділіться статтею
Схожі статті
LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?
5 хв. читання

LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?

LinkedIn впроваджує зміни з 20 листопада 2024 року, насамперед щодо генеративного штучного інтелекту, розповсюдження контенту та захисту даних. Що варто знати про оновлення LinkedIn? Ознайомтеся з оглядом найважливіших змін.

Прочитати статтю
Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення
6 хв. читання

Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення

Політика повернення є важливим фактором, що впливає на поведінку споживачів і формує конкурентне середовище. У звіті ZigZag досліджується, як великі роздрібні продавці змінюють свої погляди на повернення в електронній комерції. З одного боку, вони повинні враховувати задоволеність клієнтів, а з іншого – зважувати прибутковість.

Прочитати статтю
Google оновлює правила розмітки товарів
3 хв. читання

Google оновлює правила розмітки товарів

Google удосконалив свої рекомендації щодо впровадження розмітки товарів, щоб підвищити точність і релевантність результатів покупок у пошуку. Як підтримувати оптимальну видимість у пошуковій видачі Google?

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+