Сучасні закони про ПДВ та їх наслідки
Товари, придбані за межами Європейського Союзу, скажімо, в американських або китайських інтернет-постачальників, підлягають оподаткуванню імпортом відповідно до чинних правил ЄС. Однак для замовлень на суму до 150 євро є виняток .
Багато іноземних продавців, особливо ті, хто знаходиться на таких сайтах, як AliExpress і Temu зі своїми, як правило, дешевими товарами, змогли уникнути сплати податків на імпорт через цей рівень.
Бар’єр у 150 євро мотивує дилерів занижувати ціни на свою продукцію, йдеться у дослідженні Дослідницької служби Європейського парламенту. «Заниження» ціноутворення допомагає їм ухилятися від сплати митних податків та знижувати ставки ПДВ. Це означає втрату доходів для ЄС, але також призводить до несправедливих умов гри для місцевих компаній, які дотримуються податкового законодавства.
У той же час, скасування порогу в 150 євро також може призвести до адміністративних втрат, оскільки всі імпортовані товари повинні будуть пройти систему Import One-Stop Shop (IOSS). Управління кількома податками на імпорт та зобов’язаннями з ПДВ на кількох ринках зараз є логістичною катастрофою. Використовуючи єдину систему, дропшипери можуть отримати вигоду від простіших процедур, отже, можливо, заощадити час і гроші на дотриманні вимог.
Вплив на компанію Dropship
Компанії, які наголошують на підході дропшипінгу, можуть відчути зміни. У ЄС дропшипери можуть зіткнутися з конкуренцією з боку вищезазначених іноземних постачальників, які пропонують свої товари майже за ліквідаційними ставками. Але коли постачальники з країн, що не є членами ЄС, зіткнуться з податками, недобросовісну конкуренцію з боку дешевого імпорту можна буде викорінити, тим самим вирівнявши умови гри.
У той же час, однак, важливо пам’ятати, що скасування обмеження може призвести до збільшення споживчих витрат, оскільки податки на імпорт застосовуються до всіх покупок незалежно від вартості. Дропшиперам доведеться чесно відкрити ці розробки для своїх клієнтів і, можливо, змінити свою цінову політику, щоб залишатися конкурентоспроможними.
У той час як Європейський парламент все ще обговорює запропоновані реформи, онлайн-компанії мають достатньо часу для підготовки, враховуючи їх заплановане впровадження до березня 2028 року.