5 хв. читання

Зростання віртуальних інфлюенсерів зі штучним інтелектом: чи варто бізнесу звертати на це увагу?

За останні кілька років на сцені інфлюенс-маркетингу відбулися великі зміни, оскільки віртуальні інфлюенсери зі штучним інтелектом стають відомими. Бренди стають свідками цього стрімкого підйому і задаються питанням, чи варто їм співпрацювати з цими цифровими організаціями або залишитися з більш традиційними людьми-інфлюенсерами. Оскільки популярність віртуальних інфлюенсерів зі штучним інтелектом продовжує зростати, маркетологи стикаються з новими можливостями та викликами у своїх стратегіях впливу.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Зростання віртуальних інфлюенсерів зі штучним інтелектом: чи варто бізнесу звертати на це увагу?
Джерело: Emplifi.io

Визначення віртуальних інфлюенсерів зі штучним інтелектом

Віртуальні інфлюенсери зі штучним інтелектом (ШІ) — це цифрові персонажі, створені за допомогою комп’ютерних зображень (CGI), технології діпфейків і тривимірного моделювання. Вони можуть оновлювати інформацію про своїх підписників і взаємодіяти з ними в соціальних мережах. Одним із найпопулярніших віртуальних інфлюнесерів зі штучним інтелектом є Lil Miquela (@lilmiquela). або перша супермодель зі штучним інтелектом Шуду (@shudu.грам). Lil Miquela була створена стартап-компанією , яка спеціалізується на робототехніці, штучному інтелекті та їх застосуванні для медіакомпаній.

Source: Outsideinsight.com

Зростання кількості віртуальних інфлюенсерів зі штучним інтелектом

За оцінками Influencer Marketing Factory, 58% американських клієнтів віком від 18 років і старше стежать принаймні за одним віртуальним інфлюенсером зі штучним інтелектом у соціальних мережах. За цими віртуальними інфлюенсерами стежать у Facebook, Instagram, TikTok і YouTube, а також на інших сайтах.  Створювати нових інфлюенсерів зі штучним інтелектом стало простіше завдяки новій технології штучного інтелекту. Тепер їх можна створити за кілька простих кроків.

Ось список деяких інфлюенсерів зі штучним інтелектом в Instagram

Переваги та недоліки використання віртуальних інфлюенсерів:

Плюси:

  • Віртуальні інфлюенсери зі штучним інтелектом пропонують послідовне представлення бренду, усуваючи занепокоєння щодо минулих суперечок або негативних новин
  • Бренди можуть домовлятися про співпрацю , не турбуючись про конфліктні графіки, оскільки віртуальні інфлюенсери не мають фізичних обмежень
  • Віртуальні інфлюенсери зі штучним інтелектом популярні серед покоління Z та міленіалів. Це робить їх привабливим варіантом для брендів, які прагнуть охопити ці демографічні групи
  • Кампанії можуть бути більш унікальними та такими, що запам’ятовуються
  • Віртуальні інфлюенсери зі штучним інтелектом можуть створювати більш ефективні кампанії

Мінуси:

  • Відсутність автентичності, що може знизити довіру клієнтів
  • Вони можуть зображати нереалістичні стандарти способу життя
  • Інфлюенсери зі штучним інтелектом не можуть фізично взаємодіяти з продуктом
  • Бренди можуть ризикувати потенційними суперечками
  • Апаратне та програмне забезпечення дуже дороге при створенні віртуального інфлюенсера зі штучним інтелектом
  • Створення віртуального інфлюенсера зі штучним інтелектом потребує тривалого підготовчого етапу



Як максимально використати переваги реальних людей як інфлюенсерів

  • Підсилюйте взаємодію: Люди-інфлюенсери, які визначають теми, що цікавлять їхню аудиторію, можуть стимулювати взаємодію
  • Скористайтеся унікальним досвідом: Люди-інфлюенсери можуть використовувати власний досвід, включаючи реальне тестування продукту
  • Переходьте на події в прямому ефірі: Щоб підвищити свою креативність, інфлюенсери повинні брати участь у живих заходах

Перспективи штучного інтелекту

Сфера розваг, банківська справа та охорона здоров’я – це лише деякі з секторів, які, за прогнозами, будуть повністю трансформовані завдяки інтеграції технології штучного інтелекту. Від проведення прямих трансляцій до пропозицій бізнесу, віртуальні інфлюенсери зі штучним інтелектом мають різноманітне застосування.

Є плюси та мінуси роботи з віртуальними інфлюенсерами зі штучним інтелектом, які бренди повинні враховувати в міру розвитку сцени маркетингу впливу. Використовуючи безкоштовні консультації з інфлюенсерів та послуги оцінки проєктів, доступні на деяких платформах, бренди можуть співпрацювати з обізнаними цифровими агентствами.

Поділіться статтею
Схожі статті
Інфлюенсери хочуть справедливої оплати праці та творчого контролю, а не слави бренду
7 хв. читання

Інфлюенсери хочуть справедливої оплати праці та творчого контролю, а не слави бренду

Бренди, які прагнуть партнерства з інфлюенсерами, повністю втрачають суть. Нове дослідження показує, що інфлюенсери набагато більше дбають про спільні цінності та чітку оплату, ніж про роботу з популярними брендами. І вони хочуть творчого внеску, якого більшість компаній їм не дасть.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Контент, створений користувачами в кампаніях інфлюенсерів: чому це змінює правила гри для e-commerce брендів
7 хв. читання

Контент, створений користувачами в кампаніях інфлюенсерів: чому це змінює правила гри для e-commerce брендів

Користувацький контент (UGC) і маркетинг впливу є двома найпотужнішими інструментами в цифровому маркетингу сьогодні, але чи це одне й те саме? Не зовсім. Як засновник агентства, яке працює з більш ніж 1600 творцями контенту і проводило кампанії для таких брендів, як Oriflame, EasyFishOil, Ozone.bg, Pepco, Doctor Switz, TEDi, Stylewish та багатьох інших, я можу сказати […]

Radostina Hristova  Radostina Hristova 
Influencer & Digital Marketing Professional, Radostna.com, Influencermedia.bg