Дивно, але в кількох сферах старші покоління лідирують; Бебі-бумери та люди похилого віку частіше, ніж представники покоління Z, використовують платіжні шлюзи цифрових гаманців для електронної комерції.
Тим не менш, можливості цифрових гаманців виходять далеко за рамки простих платежів і переказів. Повсюдне поширення мобільних телефонів дає особливий шанс для цих інструментів стати природною частиною повсякденного життя.
Дослідження PYMNTS Intelligence, проведене спільно з Google Wallet , прояснює цю мінливу територію. Ґрунтуючись на опитуванні 2302 німецьких споживачів, проведеному на початку цього року, їхній документ «Цифрові гаманці поза фінансовими транзакціями: німецьке видання» містить спостереження.
Частка споживачів у Німеччині, які використовували свої цифрові облікові дані для доступу до подій або послуг протягом минулого року, за поколіннями
Важливими висновками, що містяться в дослідженні, є:
1. Нові сфери застосування в туристичній та транспортній галузях.
2. Можливі зручності, особливо для мобільних користувачів.
3. Високий ступінь задоволеності серед споживачів, які використовували цифрові гаманці для пред’явлення облікових даних або підтвердження особи.
4. Різноманітні темпи прийняття поколінь з деякими несподіваними тенденціями.
Згідно зі звітом, німецький ринок готовий до майбутнього етапу розвитку цифрових гаманців. Можливість широкого визнання зростає в міру того, як споживачі почуваються більш комфортно, використовуючи ці інструменти для різних завдань, від відображення ідентифікаторів до доступу до подій.
Повне дослідження надає детальну інформацію для більш детального вивчення того, як німці використовують цифрові гаманці і що може чекати в майбутньому. У цьому швидко мінливому цифровому середовищі він досліджує поточні тенденції використання, відмінності поколінь і можливі сфери розвитку, таким чином надаючи компаніям і споживачам корисну інформацію.