Швейцарські категорії електронної комерції демонструють домінування електроніки
ECDB прогнозує сукупний річний темп зростання (CAGR) на рівні 4,5% у період з 2024 по 2028 рік. Очікується, що до 2028 року цей ринок досягне 17 мільярдів доларів США.
Очікуване зростання швейцарського ринку на 10,4% у 2024 році узгоджується з оцінкою глобального зростання на той же рік.
З 27,3% доходів швейцарської електронної комерції, електроніка є найбільш часто зустрічається категорією в даних ECDB, за якою слідують:
- Мода (23,7%)
- Хобі та дозвілля (15,1%)
- Продукти харчування (14.0%)
- Меблі та домашні завдання (9,3%)
- Засоби для догляду (7,1%)
- Зроби сам (3,5%)
У звіті спостерігається незначний зсув у бік електроніки та продуктів харчування в період з 2020 по 2025 рік, незважаючи на те, що загальний розподіл категорій залишається відносно стабільним.
Прийняття та найкращі роздрібні продавці
Рівень проникнення онлайн-роздрібної торгівлі в Швейцарії в даний час становить 14% і, за прогнозами, досягне 15,8% до 2025 року, що все ще нижче, ніж в середньому по світу і в сусідніх країнах, Австрії та Німеччині.
Коефіцієнт покинутих кошиків у 2023 році становить 8,4%, коефіцієнт додавання до кошика – 11,4%, а коефіцієнт конверсії – 3%, згідно з аналізом KPI воронки конверсії ECDB.
За даними видання, до п’ятірки найбільших швейцарських інтернет-магазинів у 2023 році увійшли:
- Digitec.ch (з річним доходом у розмірі 1,05 млрд доларів США)
- Galaxus.ch (з 1,02 млрд. доларів США)
- Zalando.ch (з 0,82 млрд доларів США)
- Brack.ch
- Apple.com
Три найбільші магазини разом узяті займають 26,3% частки ринку серед 100 найбільших магазинів.
Найкращі маркетплейси електронної комерції Швейцарії
За даними ECDB, Amazon лідирує на швейцарському ринку електронної комерції з показником GMV у розмірі 1,83 мільярда доларів США.
Після Amazon, Digitec і Galaxus мають GMV на суму 1,48 мільярда доларів США і 1,44 мільярда доларів США відповідно.
У звіті вказується, що GMV (валова вартість товарів) включає як власні, так і сторонні продажі, а також податки, витрати на доставку та інші збори без урахування відрахувань, таких як знижки або повернення.