4 хв. читання

Зростання швейцарського ринку електронної комерції досягло $14,2 млрд у 2024 році

Згідно з останнім звітом ECDB, ринок електронної комерції Швейцарії є 28-м за величиною у світі з прогнозованим доходом у розмірі 14,2 мільярда доларів США у 2024 році. У 2022 році дохід на ринку знизився на 3% внаслідок сильного розширення, спричиненого COVID, у попередні роки.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Зростання швейцарського ринку електронної комерції досягло $14,2 млрд у 2024 році
Джерело: Depositphotos

Швейцарські категорії електронної комерції демонструють домінування електроніки

ECDB прогнозує сукупний річний темп зростання (CAGR) на рівні 4,5% у період з 2024 по 2028 рік. Очікується, що до 2028 року цей ринок досягне 17 мільярдів доларів США.

Очікуване зростання швейцарського ринку на 10,4% у 2024 році узгоджується з оцінкою глобального зростання на той же рік.

З 27,3% доходів швейцарської електронної комерції, електроніка є найбільш часто зустрічається категорією в даних ECDB, за якою слідують:

  • Мода (23,7%)
  • Хобі та дозвілля (15,1%)
  • Продукти харчування (14.0%)
  • Меблі та домашні завдання (9,3%)
  • Засоби для догляду (7,1%)
  • Зроби сам (3,5%)
switzerland net ecommerce revenue split by category

Source: ecommercedb.com/ECDB

У звіті спостерігається незначний зсув у бік електроніки та продуктів харчування в період з 2020 по 2025 рік, незважаючи на те, що загальний розподіл категорій залишається відносно стабільним.

Прийняття та найкращі роздрібні продавці

Рівень проникнення онлайн-роздрібної торгівлі в Швейцарії в даний час становить 14% і, за прогнозами, досягне 15,8% до 2025 року, що все ще нижче, ніж в середньому по світу і в сусідніх країнах, Австрії та Німеччині.

Коефіцієнт покинутих кошиків у 2023 році становить 8,4%, коефіцієнт додавання до кошика – 11,4%, а коефіцієнт конверсії – 3%, згідно з аналізом KPI воронки конверсії ECDB.

За даними видання, до п’ятірки найбільших швейцарських інтернет-магазинів у 2023 році увійшли:

  • Digitec.ch (з річним доходом у розмірі 1,05 млрд доларів США)
  • Galaxus.ch (з 1,02 млрд. доларів США)
  • Zalando.ch (з 0,82 млрд доларів США)
  • Brack.ch
  • Apple.com
Switzerland net sales in 2023

Source: ecommercedb.com/ECDB

Три найбільші магазини разом узяті займають 26,3% частки ринку серед 100 найбільших магазинів.

Найкращі маркетплейси електронної комерції Швейцарії

За даними ECDB, Amazon лідирує на швейцарському ринку електронної комерції з показником GMV у розмірі 1,83 мільярда доларів США.

Після Amazon, Digitec і Galaxus мають GMV на суму 1,48 мільярда доларів США і 1,44 мільярда доларів США відповідно.

У звіті вказується, що GMV (валова вартість товарів) включає як власні, так і сторонні продажі, а також податки, витрати на доставку та інші збори без урахування відрахувань, таких як знижки або повернення.

Поділіться статтею
Схожі статті
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Meta Reels: трансформація реклами за допомогою ключових даних і практик
4 хв. читання

Meta Reels: трансформація реклами за допомогою ключових даних і практик

В останньому посібнику Meta ми дізнаємося, як бренди можуть ефективно використовувати Meta Reels для посилення своїх маркетингових кампаній і досягнення реальних результатів. Ось короткий виклад найважливіших фактів і рекомендацій, які повинен знати кожен інтернет-магазин про цей потужний формат відео.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+