5 хв. читання

Компанія Zillennials, орієнтована на цифрові технології, змінює ландшафт роздрібної торгівлі завдяки унікальним уподобанням щодо покупок

Народжені між 1991 і 1999 роками, молодші міленіали та старші споживачі покоління Z частіше, ніж будь-яка інша вікова група, вибирають роздрібну покупку товарів лише в Інтернеті. Згідно з останніми дослідженнями PYMNTS Intelligence, ця вікова група найменш схильна робити покупки просто в магазині і з найбільшою ймовірністю купує роздрібні товари виключно в Інтернеті. Дослідження також пропонує розуміння варіацій між чотирма різними групами персон: дарувальники, безкоштовні марнотратники, ті, хто будує багатство, і ті, хто піклується про свій бюджет.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Компанія Zillennials, орієнтована на цифрові технології, змінює ландшафт роздрібної торгівлі завдяки унікальним уподобанням щодо покупок
Джерело: Depositphotos

Набравши 37%, що більше, ніж у представників покоління Z (34%) і міленіалів, які не належать до Zillennial, 34%, Zillennials виділяються найвищим показником роздрібних споживачів, які використовують лише цифрові технології. Аналогічним чином, порівняно з поколінням Z і міленіалами, які не є зілленіумами, найменш схильні віддавати перевагу проведенню всіх своїх роздрібних покупок особисто – 29% проти 32%.

Виходячи з того, як кожен респондент використає несподіваний прибуток, що дорівнює половині його звичайної щомісячної зарплати, PYMNTS Intelligence виділяє чотири окремі особистості для цього покоління: ті, хто думає про бюджет, будують багатство, безкоштовні марнотратники та благодійники. Ці групи мають дещо різні смаки до роздрібних покупок, що має значні наслідки для стратегій цифрового та онлайн-маркетингу . Наприклад, 39% людей, які стежать за бюджетом, віддадуть перевагу покупкам як онлайн, так і особисто, ймовірно, тому, що вони прагнуть полювати за найвигіднішими пропозиціями. Лише 15% донорів дотримуються цієї моделі; 53% цієї групи роблять покупки лише в Інтернеті.

На роздрібні товари значно впливають zillennials, група клієнтів, більш схильна робити покупки в Інтернеті. Особисті рекомендації здаються важливішими для їхнього вибору покупки, ніж для міленіалів, але менше, ніж для покоління Z. Серед покоління Z реклама в соціальних мережах також має найбільше охоплення; Для zillennials іншими важливими елементами є знаменитості та інфлюенсери, індивідуальні цифрові рекомендації та маркетинг на веб-сайті.

Активних споживачів можна схилити за допомогою декількох торгових точок. Для всіх особистостей особисті рекомендації мають великий вплив; Але для людей, які стежать за бюджетом, з показником 42%, вони стають ще важливішими. Група зі свідомістю бюджету також демонструє більш ніж середній вплив від індивідуальних цифрових рекомендацій та онлайн-публікацій. Завдяки створенню багатства, реклама в соціальних мережах має неймовірну популярність – 38%.

Вибираючи магазини, вони зазвичай віддають перевагу кращим цінам, а не вибору бренду. 41% опитаних вважають, що наявність брендів, які їм подобаються, менш важлива, ніж ціноутворення. Лише 21% відповідають у протилежному напрямку. Для покоління Z ця тенденція залишається актуальною; Але відсоток міленіалів, які ставлять на перше місце ціну, падає до 36%.

Найбільші сегменти як орієнтованих на бренд, так і орієнтованих на ціноутворення споживачів знаходяться серед zillennial та покоління Z. Для zillennials з обмеженим бюджетом ціноутворення дуже важливе; 45% з них кажуть, що це їхня перша думка. Незважаючи на те, що значна частка в першу чергу на бренді, розробники капіталу та вільні витрати все ще надають ціноутворення на перше місце.

Зрештою, роздрібні торговці, які націлені на цей ринок, що розширюється, повинні розуміти різницю між zillennials та їхніми колегами покоління Z і міленіалів за допомогою ефективних стратегій цифрового та онлайн-маркетингу .

Поділіться статтею
Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+