
Магазин TikTok в Іспанії: ключові висновки
TikTok став четвертою за популярністю соціальною мережею в країні , оскільки щомісяця вона охоплює 20 мільйонів користувачів. Платформа електронної комерції TikTok Shop стала найбільш швидкозростаючою платформою у Великій Британії з моменту її запуску в 2021 році, тоді як швидкі споживчі товари становлять понад 20% британських покупок на платформі.
Платформа отримує позитивні відгуки від 50% користувачів, які вважають її простою у використанні, і 40%, яким подобається проста система оплати. Платформа дозволяє користувачам знаходити нові бренди через свою платформу, а 83% користувачів дозволяють TikTok впливати на їхній вибір покупок. Крім того, 70% користувачів відкривають для себе нові бренди через платформу.
Дивовижна демографія
Найдивовижніша знахідка полягає в тому, що:
- На покоління Х припадає 44% витрат
- На покоління Y припадає 33%
- Покоління Z лише 15,3%
- Жінки лідирують у шопінгу на 60%
- Товари особистої гігієни є найкращим вибором із 40%
- Їжа посідає друге місце з 26% у поведінці іспанських споживачів
Їжа є другою за популярністю категорією в Іспанії, тоді як в інших європейських країнах вона не входить до топових категорій.
Найпопулярніший день шопінгу припадає на середу, оскільки розпродажі в цей час досягають 24%. Торговий регіон Каталонії лідирує на ринку з 19% від загального обсягу покупок, за ним йде Андалусія.
Показники зростання
Платформа демонструє потужний потенціал для залучення нових клієнтів, оскільки 17% користувачів TikTok Shop є абсолютно новачками в електронній комерції.
Іспанський ринок електронної комерції зріс на 18% протягом минулого року, що зараз становить 6,6% від загального обсягу продажів.