5 хв. читання

Майбутнє електронної комерції вже тут: Perplexity відкриває можливість робити покупки

Штучний інтелект все більше впливає на те, як ми здійснюємо покупки та продажі. Його інтеграція в процес покупки приносить низку інновацій, які перетворюють традиційні підходи на більш ефективний, швидкий та персоналізований досвід. Про це свідчить Perplexity – пошукова система на основі штучного інтелекту, яка, як очікується, зробить революцію в покупках завдяки своїй останній функції. Завдяки новим функціям, які підвищують зручність для клієнтів, він відкриває нові можливості як для клієнтів, так і для електронної комерції.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Майбутнє електронної комерції вже тут: Perplexity відкриває можливість робити покупки
Джерело: Depositphotos

Однією з ключових сфер, де штучний інтелект відіграє вирішальну роль, є пошук товарів. Інструменти на основі штучного інтелекту можуть розпізнавати потреби клієнтів і надавати рекомендації на основі їхніх уподобань, історії покупок або ринкових тенденцій. Така персоналізація підвищує ймовірність того, що клієнти знайдуть ідеальний продукт і мінімізує час пошуку.

За таким принципом працює компанія Amazon зі своїм інструментом Rufus. Perplexity пропонує користувачам із преміум-акаунтами в США можливість купувати товари безпосередньо через їхню платформу. Нова кнопка «Купити з Pro» дозволяє клієнтам робити замовлення, використовуючи збережені відомості про рахунки та доставку, спрощуючи весь процес покупки без необхідності виходити з пошукової системи.

Всі покупки, зроблені через Buy with Pro, включають безкоштовну доставку, що ще більше підвищує привабливість цього варіанту.



Картки товарів

Ці картки відображаються під час пошуку товарів і містять зображення продуктів, ціни, а також зведення основних функцій і відгуків, згенеровані штучним інтелектом. Ці оновлення полегшують порівняння товарів і прийняття обґрунтованих рішень про покупку.

Прив’язка до магазину

Передплатники Pro можуть використовувати цей інструмент візуального пошуку , щоб сфотографувати продукт і отримати інформацію про нього, згенеровану штучним інтелектом – подібно до того, що ми знаємо з Google Lens. Професійні користувачі все ще можуть використовувати візуальний пошук для інших цілей, крім покупок, розширюючи свої пошукові можливості.

Можливості для мерчантів

Крім того, Perplexity представляє інструменти, спеціально розроблені для продавців. Програма для продавців надає цінну інформацію про тенденції пошуку та покупок , що підвищує видимість їхніх товарів. Це також збільшує ймовірність того, що Perplexity рекомендує їхню продукцію. Ця програма робить Perplexity важливим партнером для продавців, які прагнуть покращити свою видимість і продажі.

Як використовувати розгубленість в електронній комерції

Ці інновації являють собою значний зсув у бік інтеграції штучного інтелекту в ядро електронної комерції. Це може принести інтернет-продавцям:

  • краща видимість через програму мерчант, яка може стати потужним інструментом для аналізу тенденцій та покращення продакт-плейсменту,
  • покращений клієнтський досвід завдяки таким функціям, як безкоштовна доставка та прямі покупки через Perplexity, які зменшують бар’єри в процесі покупки,
  • підготовка до розробки штучного інтелекту, оскільки моніторинг і використання нових інструментів від Perplexity може забезпечити конкурентну перевагу. Незалежно від того, чи є ви продавцем, який прагне оптимізувати видимість, чи клієнтом, який цінує прості покупки, ці вдосконалення сигналізують про майбутнє електронної комерції на основі штучного інтелекту.

Інтернет-магазинам варто враховувати програму для торговців. Це ще один спосіб залишатися попереду в електронній комерції.

Цікаво, що за словами представника Perplexity Сари Платнік, наразі компанія не використовує функцію Buy with Pro у комерційних цілях і не отримує комісію з покупок, здійснених через платформу.

Це говорить про те, що основною метою функції є покращення користувацького досвіду та спрощення процесу покупки, а не отримання додаткового доходу для Perplexity. Хоча в даний час комерційний елемент відсутній, це не виключає можливості того, що в майбутньому Perplexity може розглянути можливість партнерства з продавцями або запровадити інші форми монетизації.

Однак поки що ця функція служить лише інструментом, орієнтованим на користувача, спрощуючи онлайн-покупки без будь-яких додаткових комерційних мотивів.

Поділіться статтею
Схожі статті
Створення штучного інтелекту? Цей Booking.com керівник каже: почніть з малого і добре вирішуйте одну проблему
13 хв. читання

Створення штучного інтелекту? Цей Booking.com керівник каже: почніть з малого і добре вирішуйте одну проблему

Що потрібно для відповідального створення штучного інтелекту на глобальній платформі? Наш експерт Марія Рістовська поговорила з Мариною Ангеловською з Booking.com, щоб з’ясувати все: від управління невизначеністю до того, чому ваш перший проєкт зі штучного інтелекту має починатися з малого та цілеспрямованого.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Що 700 млн користувачів ChatGPT розповідають про те, як ми використовуємо штучний інтелект
5 хв. читання

Що 700 млн користувачів ChatGPT розповідають про те, як ми використовуємо штучний інтелект

Компанія OpenAI опублікувала перше велике дослідження про те, як люди насправді використовують ChatGPT. Дослідники щодня аналізували 2,5 мільярда повідомлень від 700 мільйонів активних користувачів. Для електронної комерції є сім конкретних шаблонів, які можна використовувати прямо зараз.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Тепер маркетологи створюють рекламні кампанії за години, а не тижні
6 хв. читання

Тепер маркетологи створюють рекламні кампанії за години, а не тижні

Маркетологам більше не потрібні тижні для створення рекламних кампаній. Нова система, що поєднує інструменти штучного інтелекту, може створювати якісні креативи за години, а не тижні. Маркетолог Ліана Акопян протестувала методологію на кампаніях для Dior з чудовими результатами. Традиційне створення реклами порушено. Поки команди витрачають час на нескінченні цикли доопрацювання та затвердження, конкуренти вже тестують свої […]

Liana Hakobyan Liana Hakobyan
Marketing Strategy Lead | TEDxSpeaker | Microsoft Startup Finalist, Iris.ai