5 хв. читання

Майбутнє електронної комерції вже тут: Perplexity відкриває можливість робити покупки

Штучний інтелект все більше впливає на те, як ми здійснюємо покупки та продажі. Його інтеграція в процес покупки приносить низку інновацій, які перетворюють традиційні підходи на більш ефективний, швидкий та персоналізований досвід. Про це свідчить Perplexity – пошукова система на основі штучного інтелекту, яка, як очікується, зробить революцію в покупках завдяки своїй останній функції. Завдяки новим функціям, які підвищують зручність для клієнтів, він відкриває нові можливості як для клієнтів, так і для електронної комерції.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Майбутнє електронної комерції вже тут: Perplexity відкриває можливість робити покупки
Джерело: Depositphotos

Однією з ключових сфер, де штучний інтелект відіграє вирішальну роль, є пошук товарів. Інструменти на основі штучного інтелекту можуть розпізнавати потреби клієнтів і надавати рекомендації на основі їхніх уподобань, історії покупок або ринкових тенденцій. Така персоналізація підвищує ймовірність того, що клієнти знайдуть ідеальний продукт і мінімізує час пошуку.

За таким принципом працює компанія Amazon зі своїм інструментом Rufus. Perplexity пропонує користувачам із преміум-акаунтами в США можливість купувати товари безпосередньо через їхню платформу. Нова кнопка «Купити з Pro» дозволяє клієнтам робити замовлення, використовуючи збережені відомості про рахунки та доставку, спрощуючи весь процес покупки без необхідності виходити з пошукової системи.

Всі покупки, зроблені через Buy with Pro, включають безкоштовну доставку, що ще більше підвищує привабливість цього варіанту.



Картки товарів

Ці картки відображаються під час пошуку товарів і містять зображення продуктів, ціни, а також зведення основних функцій і відгуків, згенеровані штучним інтелектом. Ці оновлення полегшують порівняння товарів і прийняття обґрунтованих рішень про покупку.

Прив’язка до магазину

Передплатники Pro можуть використовувати цей інструмент візуального пошуку , щоб сфотографувати продукт і отримати інформацію про нього, згенеровану штучним інтелектом – подібно до того, що ми знаємо з Google Lens. Професійні користувачі все ще можуть використовувати візуальний пошук для інших цілей, крім покупок, розширюючи свої пошукові можливості.

Можливості для мерчантів

Крім того, Perplexity представляє інструменти, спеціально розроблені для продавців. Програма для продавців надає цінну інформацію про тенденції пошуку та покупок , що підвищує видимість їхніх товарів. Це також збільшує ймовірність того, що Perplexity рекомендує їхню продукцію. Ця програма робить Perplexity важливим партнером для продавців, які прагнуть покращити свою видимість і продажі.

Як використовувати розгубленість в електронній комерції

Ці інновації являють собою значний зсув у бік інтеграції штучного інтелекту в ядро електронної комерції. Це може принести інтернет-продавцям:

  • краща видимість через програму мерчант, яка може стати потужним інструментом для аналізу тенденцій та покращення продакт-плейсменту,
  • покращений клієнтський досвід завдяки таким функціям, як безкоштовна доставка та прямі покупки через Perplexity, які зменшують бар’єри в процесі покупки,
  • підготовка до розробки штучного інтелекту, оскільки моніторинг і використання нових інструментів від Perplexity може забезпечити конкурентну перевагу. Незалежно від того, чи є ви продавцем, який прагне оптимізувати видимість, чи клієнтом, який цінує прості покупки, ці вдосконалення сигналізують про майбутнє електронної комерції на основі штучного інтелекту.

Інтернет-магазинам варто враховувати програму для торговців. Це ще один спосіб залишатися попереду в електронній комерції.

Цікаво, що за словами представника Perplexity Сари Платнік, наразі компанія не використовує функцію Buy with Pro у комерційних цілях і не отримує комісію з покупок, здійснених через платформу.

Це говорить про те, що основною метою функції є покращення користувацького досвіду та спрощення процесу покупки, а не отримання додаткового доходу для Perplexity. Хоча в даний час комерційний елемент відсутній, це не виключає можливості того, що в майбутньому Perplexity може розглянути можливість партнерства з продавцями або запровадити інші форми монетизації.

Однак поки що ця функція служить лише інструментом, орієнтованим на користувача, спрощуючи онлайн-покупки без будь-яких додаткових комерційних мотивів.

Поділіться статтею
Схожі статті
Збільште свої онлайн-продажі за допомогою індивідуального перекладача на основі штучного інтелекту для вашого інтернет-магазину
15 хв. читання

Збільште свої онлайн-продажі за допомогою індивідуального перекладача на основі штучного інтелекту для вашого інтернет-магазину

Ваш сайт електронної комерції може подолати мовні бар’єри та охопити ширшу аудиторію, впровадивши індивідуальний перекладач зі штучним інтелектом. Адаптуючи переклади відповідно до унікального тону та брендингу вашого інтернет-магазину, ви не тільки покращуєте враження від покупок, але й підвищуєте задоволеність та лояльність клієнтів. Дізнайтеся, як інтеграція персоналізованого рішення для перекладу на основі штучного інтелекту може перетворити […]

Jakub Absolon Jakub Absolon
CEO, ASAP-translation.com
Прочитати статтю
Майбутнє роботи: роботи, штучний інтелект та автоматизація в електронній комерції
13 хв. читання

Майбутнє роботи: роботи, штучний інтелект та автоматизація в електронній комерції

Небагато галузей добре підходять для впровадження штучного інтелекту як електронної комерції, як з точки зору операційної ефективності, так і з точки зору процесів, орієнтованих на клієнтів. У цій статті ми розглянемо тонкощі автоматизації в електронній комерції за допомогою штучного інтелекту. Ми розглянемо, як штучний інтелект трансформує ландшафт онлайн-роздрібної торгівлі, покращуючи все: від керування запасами до […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Прочитати статтю
Інструменти автоматизації маркетингу зі штучним інтелектом: вичерпний посібник для успіху
21 хв. читання

Інструменти автоматизації маркетингу зі штучним інтелектом: вичерпний посібник для успіху

Автоматизація більше не лише для виробництва. Він змінює галузі, оптимізує процеси та революціонізує маркетингові стратегії. Якщо ви хочете випередити конкурентів і підняти свій бренд на нові висоти, впровадження автоматизації на основі штучного інтелекту – це зміна, яка вам потрібна. Без нього ви ризикуєте відстати, поки ваші конкуренти стрибають уперед. Інструменти автоматизації маркетингу зі штучним інтелектом […]

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+