
Вплив реклами виходить за рамки простого залучення клієнтів, відіграючи вирішальну роль у зростанні бізнесу. Три чверті опитаних підприємств повідомили, що їхні рекламні зусилля відіграли важливу роль у розширенні їхньої діяльності у Великій Британії. Крім того, більше половини респондентів зазначили, що реклама сприяла розширенню їхнього міжнародного бізнесу та впізнаваності бренду.
Ці позитивні результати вплинули на рекламні бюджети. З опитаних британських малих і середніх підприємств трохи більше третини зберегли свій бюджет порівняно з попереднім роком, тоді як більше половини скоригували свої витрати на рекламу для підтримки зусиль зі створення бренду.
Дослідження показало, що майже три чверті з 600 опитаних МСП активно інвестують у рекламу для просування свого бренду та бізнесу. Проте значна меншість, майже тридцять відсотків, не витрачає грошей на рекламні кампанії. Коли їх запитали, чому вони не рекламують, найчастіше повідомляли про високі витрати та невтішну віддачу від попередніх зусиль.

Source: Depositphotos
Коментуючи отримані результати, Людовик де Валон, директор з глобального маркетингу малого та середнього бізнесу в Amazon Ads, підтвердив своє прагнення спростити маркетинг для малого та середнього бізнесу. Він підкреслив їхні зусилля, спрямовані на подолання проблем за допомогою недорогих точок доступу, вимірювальних систем замкнутого циклу та ефективної презентації продукції широкій базі клієнтів, спрямованих на підтримку зростання бізнесу та створення бренду.
Це дослідження підкреслює зростаючу важливість реклами в секторі малого та середнього бізнесу для розвитку бізнесу та створення бренду, а також висвітлює проблеми, з якими стикаються деякі компанії при використанні цього інструменту для зростання.