Опитування Alibaba вибірки американських роздрібних продавців дає оптимістичну картину середовища електронної комерції серед малого бізнесу. 84% респондентів стримано оптимістично оцінюють перспективи на цей рік, тоді як 44% дуже оптимістичні. І навпаки, лише 6% респондентів песимістично налаштовані щодо зростання свого онлайн-бізнесу.
Власники малого бізнесу хочуть вийти в онлайн
Опитування показало, що лише 53% респондентів зараз займаються онлайн-продажами. При цьому 44% ще не користувалися цим каналом і лише 3% все ще неохоче розглядають онлайн-продажі.
Зазираючи в майбутнє, опитування свідчить про значне зміщення стратегічного фокусу малого бізнесу в бік електронної комерції. Фактично, 75% респондентів очікують, що до 2024 року онлайн-бізнес відіграватиме значно більшу роль у їхній загальній стратегії. Ця тенденція підкреслює розвиток цифрового ландшафту та невикористаний потенціал для ширшого охоплення аудиторії та зростання бізнесу, який забезпечують платформи електронної комерції.
Крім того, інтеграція інтеграції штучного інтелекту стає ключовим фактором. Приблизно дві третини респондентів опитування повідомляють про використання тієї чи іншої форми машинного навчання, тоді як інші висловлюють намір ініціювати зміни у сфері штучного інтелекту. Цікаво, що, незважаючи на очевидні переваги, темпи впровадження серед компаній з високим рівнем доходу залишаються повільними.
«Впровадження було надзвичайно повільним у компаніях з високим рівнем доходу: 83% респондентів компаній, які заробляють понад 5 мільйонів доларів, не використовують штучний інтелект», — йдеться у звіті.
Півріччя майже закінчилося, і американські підприємці бачать наступний крок у посиленні присутності свого бізнесу в Інтернеті за межами кордонів.