![Нова статистика B2B-кампаній у LinkedIn](https://www.ecommercebridge.co.ua/wp-content/uploads/2024/08/f7e04569_B2B-marketing.jpg)
А ще різноманітною є презентація, представлена LinkedIn у співпраці з MAGNA Media Trials. Останні дослідження цих компаній говорять про ключові фактори, які впливають на успіх в B2B рекламі. У вільно доступному 22-сторінковому документі він містить інформацію про ефективність кампаній у LinkedIn. Як це зробити?
Відеореклама перевершує інші формати
Виявляється , відеореклама в LinkedIn особливо ефективна. Порівняно з іншими типами реклами, вони генерують вищу залученість за ключовими показниками ефективності. Банерна реклама також досягає хороших результатів, але відео залишається кращим форматом для кращих результатів.
![](https://www.ecommercebridge.com/wp-content/uploads/2024/08/video-b2b.webp)
Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn
Чіткість повідомлення та креативність йдуть рука об руку
У B2B люди, які займають керівні посади, роблять акцент на чітких і зрозумілих повідомленнях у рекламі. Хоча креатив важливий, головною метою має бути чіткість, щоб повідомлення знайшло відгук у професійної аудиторії.
Хоча чітко сформульовані повідомлення важливі, дослідження стверджує, що аудиторія B2B все ще цінує креативний та привабливий контент. Однак більшість поточних кампаній не можуть досягти успіху в цьому відношенні, що вказує на значну можливість для брендів, які можуть поєднувати креативність із чітким повідомленням.
Гумористичний контент часто не виправдовує очікувань у B2B-кампаніях. Якщо ви розглядаєте можливість використання гумору, важливо ретельно перевірити свої повідомлення з цільовою аудиторією, щоб уникнути потенційних підводних каменів.
Гумор – як сіль – пам’ятайте про дозування.
Для професіоналів електронної комерції дослідження показує, що поєднання креативності з чітким, лаконічним повідомленням у відеоформаті може бути успішною стратегією в B2B-рекламі. Зосередьтеся на донесенні повідомлення, яке буде резонувати з цільовою аудиторією. Щоб виділитися на сучасному ринку, постарайтеся знайти баланс між креативом і професіоналізмом.