3 хв. читання

Нова статистика B2B-кампаній у LinkedIn

Ті, хто бажає досягти успіху в B2B маркетингу, повинні розуміти потреби та мотивацію інших компаній. На відміну від B2C-маркетингу, який часто працює з емоційними імпульсами, B2B маркетинг будується на довгострокових відносинах, довірі та професійній експертизі. Це означає, що стратегія повинна бути адаптована до кожного клієнта. Одним словом, вона воістину різноманітна.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Нова статистика B2B-кампаній у LinkedIn
Джерело: Depositphotos

А ще різноманітною є презентація, представлена LinkedIn у співпраці з MAGNA Media Trials. Останні дослідження цих компаній говорять про ключові фактори, які впливають на успіх в B2B рекламі. У вільно доступному 22-сторінковому документі він містить інформацію про ефективність кампаній у LinkedIn. Як це зробити?

Відеореклама перевершує інші формати

Виявляється , відеореклама в LinkedIn особливо ефективна. Порівняно з іншими типами реклами, вони генерують вищу залученість за ключовими показниками ефективності. Банерна реклама також досягає хороших результатів, але відео залишається кращим форматом для кращих результатів.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Чіткість повідомлення та креативність йдуть рука об руку

У B2B люди, які займають керівні посади, роблять акцент на чітких і зрозумілих повідомленнях у рекламі. Хоча креатив важливий, головною метою має бути чіткість, щоб повідомлення знайшло відгук у професійної аудиторії.

Хоча чітко сформульовані повідомлення важливі, дослідження стверджує, що аудиторія B2B все ще цінує креативний та привабливий контент. Однак більшість поточних кампаній не можуть досягти успіху в цьому відношенні, що вказує на значну можливість для брендів, які можуть поєднувати креативність із чітким повідомленням.

Гумористичний контент часто не виправдовує очікувань у B2B-кампаніях. Якщо ви розглядаєте можливість використання гумору, важливо ретельно перевірити свої повідомлення з цільовою аудиторією, щоб уникнути потенційних підводних каменів.

Гумор – як сіль – пам’ятайте про дозування.

Для професіоналів електронної комерції дослідження показує, що поєднання креативності з чітким, лаконічним повідомленням у відеоформаті може бути успішною стратегією в B2B-рекламі. Зосередьтеся на донесенні повідомлення, яке буде резонувати з цільовою аудиторією. Щоб виділитися на сучасному ринку, постарайтеся знайти баланс між креативом і професіоналізмом.

Поділіться статтею
Схожі статті
Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії
5 хв. читання

Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії

Маркетинг у соціальних мережах B2B зараз є важливим інструментом для компаній, які хочуть охопити більше людей, зміцнити довіру до свого бренду та налагодити зв’язок з можливими клієнтами та бізнес-партнерами. Цей вид маркетингу є більш складним, ніж B2C-маркетинг, який орієнтований на швидкі продажі. Він повинен бути зосереджений на побудові довгострокових відносин, лідерстві думок і наданні професійній […]

Прочитати статтю
Освоєння B2B продакт-менеджменту: виклики та стратегії
5 хв. читання

Освоєння B2B продакт-менеджменту: виклики та стратегії

Опитування, проведене Akeneo у 2024 році, показало, що майже всі B2B-компанії стикаються зі значними проблемами в управлінні продуктами, зокрема в управлінні інформацією про продукти. Це охоплює труднощі, з якими стикаються компанії при забезпеченні точності, всеосяжності, актуальності та узгодженості інформації про свою продукцію на різних каналах і платформах. Дослідження, в якому взяли участь 650 B2B-фахівців зі […]

Прочитати статтю
Стратегія залучення клієнтів B2B: баланс між цифровим і традиційним підходами
4 хв. читання

Стратегія залучення клієнтів B2B: баланс між цифровим і традиційним підходами

Маркетингові організації B2B розробили цілісні підходи до залучення клієнтів, які більше не покладаються значною мірою на особистий контакт. Ці сучасні стратегії залучення клієнтів b2b охоплюють різноманітне поєднання цифрових і традиційних каналів, що відображає мінливий ландшафт ділової взаємодії. Від використання соціальних мереж і цифрової реклами до пожвавлення ролі живих заходів і партнерських програм, компанії адаптують свою […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+