3 хв. читання

Нова статистика B2B-кампаній у LinkedIn

Ті, хто бажає досягти успіху в B2B маркетингу, повинні розуміти потреби та мотивацію інших компаній. На відміну від B2C-маркетингу, який часто працює з емоційними імпульсами, B2B маркетинг будується на довгострокових відносинах, довірі та професійній експертизі. Це означає, що стратегія повинна бути адаптована до кожного клієнта. Одним словом, вона воістину різноманітна.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Нова статистика B2B-кампаній у LinkedIn
Джерело: Depositphotos

А ще різноманітною є презентація, представлена LinkedIn у співпраці з MAGNA Media Trials. Останні дослідження цих компаній говорять про ключові фактори, які впливають на успіх в B2B рекламі. У вільно доступному 22-сторінковому документі він містить інформацію про ефективність кампаній у LinkedIn. Як це зробити?

Відеореклама перевершує інші формати

Виявляється , відеореклама в LinkedIn особливо ефективна. Порівняно з іншими типами реклами, вони генерують вищу залученість за ключовими показниками ефективності. Банерна реклама також досягає хороших результатів, але відео залишається кращим форматом для кращих результатів.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Чіткість повідомлення та креативність йдуть рука об руку

У B2B люди, які займають керівні посади, роблять акцент на чітких і зрозумілих повідомленнях у рекламі. Хоча креатив важливий, головною метою має бути чіткість, щоб повідомлення знайшло відгук у професійної аудиторії.

Хоча чітко сформульовані повідомлення важливі, дослідження стверджує, що аудиторія B2B все ще цінує креативний та привабливий контент. Однак більшість поточних кампаній не можуть досягти успіху в цьому відношенні, що вказує на значну можливість для брендів, які можуть поєднувати креативність із чітким повідомленням.

Гумористичний контент часто не виправдовує очікувань у B2B-кампаніях. Якщо ви розглядаєте можливість використання гумору, важливо ретельно перевірити свої повідомлення з цільовою аудиторією, щоб уникнути потенційних підводних каменів.

Гумор – як сіль – пам’ятайте про дозування.

Для професіоналів електронної комерції дослідження показує, що поєднання креативності з чітким, лаконічним повідомленням у відеоформаті може бути успішною стратегією в B2B-рекламі. Зосередьтеся на донесенні повідомлення, яке буде резонувати з цільовою аудиторією. Щоб виділитися на сучасному ринку, постарайтеся знайти баланс між креативом і професіоналізмом.

Поділіться статтею
Схожі статті
GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті
4 хв. читання

GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті

GPeC SUMMIT, найзначніша подія в галузі електронної комерції та онлайн-маркетингу в Румунії та Східній Європі, відсвяткує своє 20-річчя у травні 2025 року винятковою дводенною програмою. Захід має на меті залучити еліту цифрового ринку, серед яких понад 800 учасників C-level.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі
4 хв. читання

Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі

Нещодавні результати Європейської комерційної бази даних (ECDB) виявляють разючі регіональні закономірності в тому, як різні європейські країни взаємодіють з міжнародними онлайн-магазинами та які європейські країни найбільше покладаються на іноземну електронну комерцію. Цей аналіз досліджує різні ступені впровадження транскордонної електронної комерції на всьому континенті, зберігаючи при цьому цілісність основних ринкових даних.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів
4 хв. читання

AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів

Google представляє AI Max – новий набір функцій для пошукових кампаній, який поєднує автоматизацію креативу, більш точний таргетинг і кращий контроль. Він використовує новітні можливості штучного інтелекту. Ця функція стане доступною в усьому світі в бета-версії до кінця травня і має на меті допомогти рекламодавцям отримати більше від своїх кампаній.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+