А ще різноманітною є презентація, представлена LinkedIn у співпраці з MAGNA Media Trials. Останні дослідження цих компаній говорять про ключові фактори, які впливають на успіх в B2B рекламі. У вільно доступному 22-сторінковому документі він містить інформацію про ефективність кампаній у LinkedIn. Як це зробити?
Відеореклама перевершує інші формати
Виявляється , відеореклама в LinkedIn особливо ефективна. Порівняно з іншими типами реклами, вони генерують вищу залученість за ключовими показниками ефективності. Банерна реклама також досягає хороших результатів, але відео залишається кращим форматом для кращих результатів.
Чіткість повідомлення та креативність йдуть рука об руку
У B2B люди, які займають керівні посади, роблять акцент на чітких і зрозумілих повідомленнях у рекламі. Хоча креатив важливий, головною метою має бути чіткість, щоб повідомлення знайшло відгук у професійної аудиторії.
Хоча чітко сформульовані повідомлення важливі, дослідження стверджує, що аудиторія B2B все ще цінує креативний та привабливий контент. Однак більшість поточних кампаній не можуть досягти успіху в цьому відношенні, що вказує на значну можливість для брендів, які можуть поєднувати креативність із чітким повідомленням.
Гумористичний контент часто не виправдовує очікувань у B2B-кампаніях. Якщо ви розглядаєте можливість використання гумору, важливо ретельно перевірити свої повідомлення з цільовою аудиторією, щоб уникнути потенційних підводних каменів.
Гумор – як сіль – пам’ятайте про дозування.
Для професіоналів електронної комерції дослідження показує, що поєднання креативності з чітким, лаконічним повідомленням у відеоформаті може бути успішною стратегією в B2B-рекламі. Зосередьтеся на донесенні повідомлення, яке буде резонувати з цільовою аудиторією. Щоб виділитися на сучасному ринку, постарайтеся знайти баланс між креативом і професіоналізмом.