Як Aurora працює для електронної комерції
Розроблена компанією xAI під керівництвом Ілона Маска, «Аврора» була вивчена на мільярдах фотографій в Інтернеті. В офіційній заяві компанії стверджується, що інструмент може вірно слідувати текстовим інструкціям і спеціалізується на фотореалістичному рендерингу.
На практиці це означає, що ви можете просто описати, який тип фотографії товару вам потрібен, і Aurora повинна його згенерувати.
Важливими елементами, які особливо оцінять менеджери електронної комерції, є:
- Можливість створювати високоякісні зображення в різних категоріях
- Точне відтворення реальних об’єктів і тексту
- Можливість створення реалістичних портретів людей (корисно для предметної зйомки способу життя)
- Майбутнє додавання прямих існуючих можливостей редагування зображень
Поточні обмеження та юридичні аспекти
Однак важливо мати на увазі деякі обмеження інструменту. Початкове тестування виявило проблеми з відображенням деяких деталей; Наприклад, пальці на руках часто не показувалися належним чином.
Юридична сторона також досить важлива для операторів електронної комерції. Зображення публічних особистостей і брендів, створені Aurora, можуть створити можливі проблеми з авторськими правами. Перед використанням таких отриманих зображень у комерційному спілкуванні слід ретельно розглянути юридичні питання.
Наразі сервіс доступний лише в окремих країнах, але, за даними xAI, протягом тижня він має розширитися глобально.
Функція редагування існуючих зображень буде додана пізніше, що може бути особливо цікаво для електронних магазинів, яким потрібно швидко змінювати фотографії своїх товарів.