4 хв. читання

Нові дані TikTok показують: відео тривалістю понад 60 секунд отримують на 43% більше охоплення

Усі користувачі електронної комерції, які редагують відео до 15 секунд, мають нові дані TikTok, які можуть змінити все, що ви робите. Минулого тижня платформа опублікувала приголомшливу статистику зі своєї аналітики за 1 квартал. Відео тривалістю понад 60 секунд значно перевершують коротші відео. Так, ми теж були здивовані. Це суперечить усьому, що ми думали, що знаємо про те, що TikTok — це швидкі хіти.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Нові дані TikTok показують: відео тривалістю понад 60 секунд отримують на 43% більше охоплення
Джерело: Depositphotos

Цифри, які шокували маркетологів

Команда TikTok проаналізувала понад мільйон відео за січень-березень. Ось що вони з’ясували:

  • Відео тривалістю понад 60 секунд отримали на 43% більше охоплення
  • Час перегляду довшого контенту зріс на 64%
  • АЛЕ лише 12,3% відео на платформі тривають понад хвилину
tiktok video duration

Source: buffer.com

Нові дані TikTok: більшість творців все ще застрягли в короткостроковому мисленні

  • ~34% відео: 10-30 секунд
  • ~27% відео: 30-60 секунд
  • ~22% відео: надшвидкі кліпи тривалістю 5-10 секунд
  • Лише 12% людей користуються перевагами більш ефективного формату
Breaking down the spread of video lengths

Source: buffer.com

Чому бренди електронної комерції повинні піклуватися про них

Це створює досить приємну можливість, якщо ви продаєте в Інтернеті. У той час як конкуренти втискають демо-версії в короткі ролики, ваш бренд може:

  • Власне показуючи, як продукти працюють у різних ситуаціях
  • Звертаючись до тих питань, які завжди виникають у покупців на кшталт «а як же …»
  • Порівняння різних версій/кольорів/стилів в одному відео
  • Вкидання реальних відгуків клієнтів
  • Розповідь реальної історії про ваш бренд або продукти

Як робити довші відео, які не набридають людям

Якщо ви хочете слідувати цій тенденції, майте на увазі, що успішні довші TikTok зазвичай мають:

  1. Вбивчий перші 3 секунди — все одно доведеться швидко привернути увагу
  2. Візуальні розриви — накладення тексту, переходи або зміни сцен для створення «глав»
  3. Змішаний темп — не говоріть з однаковою швидкістю весь час
  4. Фактична структура — початок, середина і кінець

Коли все ж таки варто бути коротким

Короткі відео, як і раніше, розгромлюють його через такі речі, як швидкі розпродажі та обмежені за часом пропозиції. Вони також ідеально підходять, коли ви переходите на тренди або робите надзвичайно прості анонси продуктів. А якщо ви просто прагнете до чистої впізнаваності бренду, стислість часто перемагає.

Що з цим робити

Якщо ви продаєте в Інтернеті і хочете заробити на цьому:

  • Тестуйте довші формати (60-90 секунд) зі своїми бестселерами
  • Регулюйте довжину в залежності від того, наскільки складним є виріб
  • Приділіть особливу увагу тому, щоб він був привабливим протягом усього шляху
  • Продовжуйте тестувати – ваша конкретна аудиторія може поводитися по-іншому

У те, що «коротше завжди краще в TikTok», у що ми всі вірили роками? Можливо, настав час переглянути, і більшість маркетологів, схоже, перебувають на експериментальній фазі з цим висновком.

Незважаючи на ці дані, очевидно, що кожен бренд повинен знайти те, що працює для нього. Ці висновки повинні спонукати вас переглянути свою стратегію створення TikTok, оскільки не існує універсального рішення, яке працює для кожного інтернет-магазину.

Поділіться статтею
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+