
Цифри, які шокували маркетологів
Команда TikTok проаналізувала понад мільйон відео за січень-березень. Ось що вони з’ясували:
- Відео тривалістю понад 60 секунд отримали на 43% більше охоплення
- Час перегляду довшого контенту зріс на 64%
- АЛЕ лише 12,3% відео на платформі тривають понад хвилину

Source: buffer.com
Нові дані TikTok: більшість творців все ще застрягли в короткостроковому мисленні
- ~34% відео: 10-30 секунд
- ~27% відео: 30-60 секунд
- ~22% відео: надшвидкі кліпи тривалістю 5-10 секунд
- Лише 12% людей користуються перевагами більш ефективного формату

Source: buffer.com
Чому бренди електронної комерції повинні піклуватися про них
Це створює досить приємну можливість, якщо ви продаєте в Інтернеті. У той час як конкуренти втискають демо-версії в короткі ролики, ваш бренд може:
- Власне показуючи, як продукти працюють у різних ситуаціях
- Звертаючись до тих питань, які завжди виникають у покупців на кшталт «а як же …»
- Порівняння різних версій/кольорів/стилів в одному відео
- Вкидання реальних відгуків клієнтів
- Розповідь реальної історії про ваш бренд або продукти
Як робити довші відео, які не набридають людям
Якщо ви хочете слідувати цій тенденції, майте на увазі, що успішні довші TikTok зазвичай мають:
- Вбивчий перші 3 секунди — все одно доведеться швидко привернути увагу
- Візуальні розриви — накладення тексту, переходи або зміни сцен для створення «глав»
- Змішаний темп — не говоріть з однаковою швидкістю весь час
- Фактична структура — початок, середина і кінець
Коли все ж таки варто бути коротким
Короткі відео, як і раніше, розгромлюють його через такі речі, як швидкі розпродажі та обмежені за часом пропозиції. Вони також ідеально підходять, коли ви переходите на тренди або робите надзвичайно прості анонси продуктів. А якщо ви просто прагнете до чистої впізнаваності бренду, стислість часто перемагає.
Що з цим робити
Якщо ви продаєте в Інтернеті і хочете заробити на цьому:
- Тестуйте довші формати (60-90 секунд) зі своїми бестселерами
- Регулюйте довжину в залежності від того, наскільки складним є виріб
- Приділіть особливу увагу тому, щоб він був привабливим протягом усього шляху
- Продовжуйте тестувати – ваша конкретна аудиторія може поводитися по-іншому
У те, що «коротше завжди краще в TikTok», у що ми всі вірили роками? Можливо, настав час переглянути, і більшість маркетологів, схоже, перебувають на експериментальній фазі з цим висновком.
Незважаючи на ці дані, очевидно, що кожен бренд повинен знайти те, що працює для нього. Ці висновки повинні спонукати вас переглянути свою стратегію створення TikTok, оскільки не існує універсального рішення, яке працює для кожного інтернет-магазину.