Нові інструменти Google для продавців покращують керування рекламним ресурсом
Одним із найважливіших доповнень до Google Merchant Center є представлення розширеної статистики тенденцій товарів. Ці огляди дозволяють продавцям виявляти нові тенденції покупок і отримувати вигоду з них, виділяючи популярні пошукові запити та купівельну поведінку.
Нові інструменти забезпечують прийняття рішень на основі даних
Ця функція надає компаніям можливість приймати рішення щодо своїх запасів на основі даних, гарантуючи, що вони мають під рукою продукти з високим попитом.
«Скажімо, ви спеціалізований роздрібний продавець джинсів, який розглядає можливість вивантаження надлишків джинсових шортів, які не злетіли. Нова статистика тенденцій у Merchant Center може показати, що не лише «джинсові шорти» зараз напрочуд популярні, але й люди насправді використовують термін «довгі джинсові шорти», коли шукають їх. Тож тепер замість того, щоб діставати шорти з полиці та повертати їх на зберігання, ви можете скоригувати свою стратегію, щоб вони були більш помітними в кампаніях – і, звичайно, додати “jorts” до опису товару”, – пояснюють у Google.
Звітність на основі штучного інтелекту: ключова функція нових інструментів Google для продавців
Google вирішив інтегрувати в Merchant Center розширені функції штучного інтелекту, що має спростити аналіз даних для користувачів. Тепер продавці можуть отримати доступ до зведень продуктивності, створених штучним інтелектом, для окремих товарів. Функція скоро буде запущена, на жаль для нас, тільки для американського ринку.
«Ми також використовуватимемо штучний інтелект, щоб відповідати на конкретні запитання про ваші товари за допомогою нових спеціальних звітів. Після простого опису аналізу даних, який ви хочете переглянути (наприклад, «покажіть мені ефективність моїх найбільш продаваних суконь»), ми створимо спеціальний набір даних із відповідями, які вас цікавлять. Цей інструмент використовує генеративний штучний інтелект для перетворення запиту користувача в спеціальний звіт, який виділяє його власні дані про продуктивність. Це означає, що ви можете пропустити процес створення спеціальних звітів вручну, коли вам потрібні більш персоналізовані дані».
Доступність у магазині
Google ще більше автоматизує процес синхронізації наявності товарів у магазині з Merchant Center. Бачення полягає в тому, щоб спростити процес покупки для споживачів і усунути ручну роботу для продавців.
Завдяки цьому оновленню місцеві кампанії завжди будуть актуальними та надаватимуть клієнтам точну інформацію про те, які товари доступні поблизу.
Залучення клієнтів покращилося завдяки новим інструментам Google для продавців
Компанії особливо оцінять наступні зміни під час пікового сезону покупок. Google розширив інструменти залучення клієнтів у кампаніях із максимальною ефективністю та пошукових кампаніях. Тепер можна буде встановлювати конкретні цілі для залучення нових клієнтів, оптимізувати рекламу на основі норми прибутку та точно налаштовувати свою присутність у пошуковій видачі з більшою точністю.
За допомогою цих нових інструментів для продавців Google прагне надати компаніям усе необхідне для процвітання в найжвавіший період покупок у році.