5 хв. читання

Нові інструменти Google для продавців покращують підтримку в піковий сезон розпродажів

Чорна п'ятниця та Різдво не за горами. У зв'язку з наближенням сезону покупок Google випускає кілька важливих оновлень, покликаних допомогти досягти максимального успіху. Нові інструменти Google для продавців у Google Merchant Center і Google Ads створені для надання продавцям актуальної інформації, покращення автоматизації та оптимізації маркетингових стратегій.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Нові інструменти Google для продавців покращують підтримку в піковий сезон розпродажів
Джерело: Depositphotos

Нові інструменти Google для продавців покращують керування рекламним ресурсом

Одним із найважливіших доповнень до Google Merchant Center є представлення розширеної статистики тенденцій товарів. Ці огляди дозволяють продавцям виявляти нові тенденції покупок і отримувати вигоду з них, виділяючи популярні пошукові запити та купівельну поведінку.

Нові інструменти забезпечують прийняття рішень на основі даних

Ця функція надає компаніям можливість приймати рішення щодо своїх запасів на основі даних, гарантуючи, що вони мають під рукою продукти з високим попитом.

«Скажімо, ви спеціалізований роздрібний продавець джинсів, який розглядає можливість вивантаження надлишків джинсових шортів, які не злетіли. Нова статистика тенденцій у Merchant Center може показати, що не лише «джинсові шорти» зараз напрочуд популярні, але й люди насправді використовують термін «довгі джинсові шорти», коли шукають їх. Тож тепер замість того, щоб діставати шорти з полиці та повертати їх на зберігання, ви можете скоригувати свою стратегію, щоб вони були більш помітними в кампаніях – і, звичайно, додати “jorts” до опису товару”, – пояснюють у Google.

Google's new seller tools provide data-driven decisions This feature provides businesses with the opportunity to make data-driven decisions about their stock, ensuring they have high-demand products on hand.

Source: Google

Звітність на основі штучного інтелекту: ключова функція нових інструментів Google для продавців

Google вирішив інтегрувати в Merchant Center розширені функції штучного інтелекту, що має спростити аналіз даних для користувачів. Тепер продавці можуть отримати доступ до зведень продуктивності, створених штучним інтелектом, для окремих товарів. Функція скоро буде запущена, на жаль для нас, тільки для американського ринку.

«Ми також використовуватимемо штучний інтелект, щоб відповідати на конкретні запитання про ваші товари за допомогою нових спеціальних звітів. Після простого опису аналізу даних, який ви хочете переглянути (наприклад, «покажіть мені ефективність моїх найбільш продаваних суконь»), ми створимо спеціальний набір даних із відповідями, які вас цікавлять. Цей інструмент використовує генеративний штучний інтелект для перетворення запиту користувача в спеціальний звіт, який виділяє його власні дані про продуктивність. Це означає, що ви можете пропустити процес створення спеціальних звітів вручну, коли вам потрібні більш персоналізовані дані».

AI reporting: A key feature of Google's new seller tools Google has decided to integrate advanced AI features into Merchant Center, which should simplify data analysis for users.

Source: Google

Доступність у магазині

Google ще більше автоматизує процес синхронізації наявності товарів у магазині з Merchant Center. Бачення полягає в тому, щоб спростити процес покупки для споживачів і усунути ручну роботу для продавців.

Завдяки цьому оновленню місцеві кампанії завжди будуть актуальними та надаватимуть клієнтам точну інформацію про те, які товари доступні поблизу.

Залучення клієнтів покращилося завдяки новим інструментам Google для продавців

Компанії особливо оцінять наступні зміни під час пікового сезону покупок. Google розширив інструменти залучення клієнтів у кампаніях із максимальною ефективністю та пошукових кампаніях. Тепер можна буде встановлювати конкретні цілі для залучення нових клієнтів, оптимізувати рекламу на основі норми прибутку та точно налаштовувати свою присутність у пошуковій видачі з більшою точністю.

За допомогою цих нових інструментів для продавців Google прагне надати компаніям усе необхідне для процвітання в найжвавіший період покупок у році.

Поділіться статтею
Схожі статті
GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті
4 хв. читання

GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті

GPeC SUMMIT, найзначніша подія в галузі електронної комерції та онлайн-маркетингу в Румунії та Східній Європі, відсвяткує своє 20-річчя у травні 2025 року винятковою дводенною програмою. Захід має на меті залучити еліту цифрового ринку, серед яких понад 800 учасників C-level.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі
4 хв. читання

Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі

Нещодавні результати Європейської комерційної бази даних (ECDB) виявляють разючі регіональні закономірності в тому, як різні європейські країни взаємодіють з міжнародними онлайн-магазинами та які європейські країни найбільше покладаються на іноземну електронну комерцію. Цей аналіз досліджує різні ступені впровадження транскордонної електронної комерції на всьому континенті, зберігаючи при цьому цілісність основних ринкових даних.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів
4 хв. читання

AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів

Google представляє AI Max – новий набір функцій для пошукових кампаній, який поєднує автоматизацію креативу, більш точний таргетинг і кращий контроль. Він використовує новітні можливості штучного інтелекту. Ця функція стане доступною в усьому світі в бета-версії до кінця травня і має на меті допомогти рекламодавцям отримати більше від своїх кампаній.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+