3 хв. читання

Нідерландська електронна комерція стикається з серйозним розривом у цифрових навичках

Нове дослідження ринку праці свідчить, що бізнес електронної комерції Нідерландів страждає від великої нестачі цифрових навичок. Це божевілля, що дев'ять із десяти компаній у цій галузі заявляють, що їхні працівники недостатньо знають про цифрові інструменти. Дослідницька компанія Paneia провела дослідження для Thuiswinkel.org, яке показує, що брак цифрових навичок, ймовірно, триватиме деякий час, що може призвести до повільнішого зростання сектору.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Нідерландська електронна комерція стикається з серйозним розривом у цифрових навичках
Джерело: Depositphotos

Ринок електронної комерції в Нідерландах характеризується великою кількістю самозайнятих осіб. Новини CBS показують, що майже дві третини людей, які працюють у бізнесі, роблять це як фрілансери. Лише третина працює безпосередньо на бізнес.

Потреба в навичках продовжує зростати, навіть незважаючи на те, що кількість вакансій зменшилася. Люди, які добре розбираються в маркетингу, обслуговуванні клієнтів та онлайн-маркетингу, користуються великим попитом. Але в найближчі шість місяців, ймовірно, буде найбільше вакансій для працівників програмного забезпечення.

У той час 23% голландських компаній електронної комерції мають проблеми з наймом людей для заповнення відкритих вакансій. Основні запропоновані причини полягають у тому, що не вистачає претендентів, у них недостатньо досвіду роботи, і вони хочуть високі зарплати. Особливо важко виконувати свою роботу співробітникам на вищих і спеціалізованих посадах.

Дослідження дає зрозуміти, наскільки важливо одразу дізнатися про цифровий бізнес, штучний інтелект та безпеку. Компаніям слід працювати над усуненням прогалин у цифрових навичках людей, яких вони вже мають у штаті, і розглянути можливість найму зовнішніх експертів, щоб заповнити прогалини в їхніх навичках.

Марлен тен Хем є генеральним директором Thuiswinkel.org. Вона багато говорить про те, як штучний інтелект змінює ринок праці, і хоче, щоб бізнес і школи більше співпрацювали. Вона також хоче, щоб уряд фінансував програми, які навчають людей новим навичкам, особливо навичкам, пов’язаним зі штучним інтелектом, щоб голландська електронна комерція могла компенсувати зростаючу нестачу цифрових навичок.

Часті запитання

Які цифрові навички найскладніше знайти на голландському ринку праці електронної комерції?

Нідерландський сектор електронної комерції бореться зі значним дефіцитом навичок, особливо в галузі кібербезпеки, штучного інтелекту, науки про дані та розробки повного стека. Роботодавців закликають інвестувати в навчальні програми та співпрацювати з навчальними закладами для культивування цих важливих навичок у робочій силі. Усунення цієї прогалини матиме вирішальне значення для підтримки конкурентоспроможності на все більш цифровому ринку.

Чи існують якісь урядові ініціативи, спрямовані на усунення прогалин у цифрових навичках у електронній комерції?

Уряд Нідерландів активно працює над усуненням прогалини в цифрових навичках в електронній комерції за допомогою спільних ініціатив з освітніми установами, інвестицій у навчальні програми та створення коаліцій, спрямованих на підвищення цифрових компетентностей. Надаючи пріоритет цим зусиллям, вони прагнуть забезпечити робочу силу необхідними навичками для процвітання в умовах все більш цифрової економіки.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?
4 хв. читання

Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?

OpenAI створює платіжну систему, щоб люди могли купувати речі безпосередньо через ChatGPT, не виходячи з чату. Як повідомляє Reuters, продавці платитимуть компанії зі штучним інтелектом комісійні з продажів. Це новий спосіб заробити гроші після того, як минулого року він втратив 5 мільярдів доларів, незважаючи на досягнення 10 мільярдів доларів доходу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції
5 хв. читання

Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції

Онлайн-покупці повертають на 30-40% більше товарів, ніж покупці в магазині, але маркетингові інструменти не відстежують ці дані. Згідно з аналізом The-future-of-commerce.com, один модний бренд виявив розрив у розмірі 30 мільйонів фунтів стерлінгів між заявленим доходом і фактичним прибутком після врахування повернень. Більшість метрик цифрового маркетингу повністю ігнорують цю проблему.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive
4 хв. читання

Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive

Meta широко переслідувала злодіїв контенту. У першій половині 2025 року вони видалили 10 мільйонів фейкових профілів, копіюючи популярних творців, і вразили 500 000 спам-акаунтів. Тепер Facebook хоче зупинити появу одних і тих же вірусних відео всюди.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU