3 хв. читання

Нідерландська електронна комерція стикається з серйозним розривом у цифрових навичках

Нове дослідження ринку праці свідчить, що бізнес електронної комерції Нідерландів страждає від великої нестачі цифрових навичок. Це божевілля, що дев'ять із десяти компаній у цій галузі заявляють, що їхні працівники недостатньо знають про цифрові інструменти. Дослідницька компанія Paneia провела дослідження для Thuiswinkel.org, яке показує, що брак цифрових навичок, ймовірно, триватиме деякий час, що може призвести до повільнішого зростання сектору.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Нідерландська електронна комерція стикається з серйозним розривом у цифрових навичках
Джерело: Depositphotos

Ринок електронної комерції в Нідерландах характеризується великою кількістю самозайнятих осіб. Новини CBS показують, що майже дві третини людей, які працюють у бізнесі, роблять це як фрілансери. Лише третина працює безпосередньо на бізнес.

Потреба в навичках продовжує зростати, навіть незважаючи на те, що кількість вакансій зменшилася. Люди, які добре розбираються в маркетингу, обслуговуванні клієнтів та онлайн-маркетингу, користуються великим попитом. Але в найближчі шість місяців, ймовірно, буде найбільше вакансій для працівників програмного забезпечення.

У той час 23% голландських компаній електронної комерції мають проблеми з наймом людей для заповнення відкритих вакансій. Основні запропоновані причини полягають у тому, що не вистачає претендентів, у них недостатньо досвіду роботи, і вони хочуть високі зарплати. Особливо важко виконувати свою роботу співробітникам на вищих і спеціалізованих посадах.

Дослідження дає зрозуміти, наскільки важливо одразу дізнатися про цифровий бізнес, штучний інтелект та безпеку. Компаніям слід працювати над усуненням прогалин у цифрових навичках людей, яких вони вже мають у штаті, і розглянути можливість найму зовнішніх експертів, щоб заповнити прогалини в їхніх навичках.

Марлен тен Хем є генеральним директором Thuiswinkel.org. Вона багато говорить про те, як штучний інтелект змінює ринок праці, і хоче, щоб бізнес і школи більше співпрацювали. Вона також хоче, щоб уряд фінансував програми, які навчають людей новим навичкам, особливо навичкам, пов’язаним зі штучним інтелектом, щоб голландська електронна комерція могла компенсувати зростаючу нестачу цифрових навичок.

Часті запитання

Які цифрові навички найскладніше знайти на голландському ринку праці електронної комерції?

Нідерландський сектор електронної комерції бореться зі значним дефіцитом навичок, особливо в галузі кібербезпеки, штучного інтелекту, науки про дані та розробки повного стека. Роботодавців закликають інвестувати в навчальні програми та співпрацювати з навчальними закладами для культивування цих важливих навичок у робочій силі. Усунення цієї прогалини матиме вирішальне значення для підтримки конкурентоспроможності на все більш цифровому ринку.

Чи існують якісь урядові ініціативи, спрямовані на усунення прогалин у цифрових навичках у електронній комерції?

Уряд Нідерландів активно працює над усуненням прогалини в цифрових навичках в електронній комерції за допомогою спільних ініціатив з освітніми установами, інвестицій у навчальні програми та створення коаліцій, спрямованих на підвищення цифрових компетентностей. Надаючи пріоритет цим зусиллям, вони прагнуть забезпечити робочу силу необхідними навичками для процвітання в умовах все більш цифрової економіки.

Поділіться статтею
Схожі статті
LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?
5 хв. читання

LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?

LinkedIn впроваджує зміни з 20 листопада 2024 року, насамперед щодо генеративного штучного інтелекту, розповсюдження контенту та захисту даних. Що варто знати про оновлення LinkedIn? Ознайомтеся з оглядом найважливіших змін.

Прочитати статтю
Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення
6 хв. читання

Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення

Політика повернення є важливим фактором, що впливає на поведінку споживачів і формує конкурентне середовище. У звіті ZigZag досліджується, як великі роздрібні продавці змінюють свої погляди на повернення в електронній комерції. З одного боку, вони повинні враховувати задоволеність клієнтів, а з іншого – зважувати прибутковість.

Прочитати статтю
Google оновлює правила розмітки товарів
3 хв. читання

Google оновлює правила розмітки товарів

Google удосконалив свої рекомендації щодо впровадження розмітки товарів, щоб підвищити точність і релевантність результатів покупок у пошуку. Як підтримувати оптимальну видимість у пошуковій видачі Google?

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+