4 хв. читання

ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння

Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні переваги не лише для електронної комерції.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Джерело: Depositphotos

Нещодавнє міжнародне дослідження SAS і Coleman Parkes Research показує, що хоча 75% маркетологів вже використовують GenAI для повсякденних завдань, більшість зосереджується на простіших програмах, таких як створення контенту, копірайтинг і редагування. Незважаючи на те, що ці основні способи використання широко поширені, штучний інтелект пропонує набагато більш просунуті можливості, які зараз використовує лише невелика частина маркетологів.

Опитування показало, що 18% використовують генеративний штучний інтелект для формування аудиторії, 19% – для таргетингу аудиторії, 16% – для картографування шляху клієнта та 14% – для оптимізації цін.

Переваги для електронної комерції

Схоже, що маркетологи, які стратегічно використовують генеративний штучний інтелект, бачать вражаючі результати. Впровадження GenAI пов’язане з покращенням персоналізації (92%), задоволеності та утримання клієнтів (89%), здатності обробляти великі обсяги даних (88%) та точності прогнозної аналітики (88%).

В електронній комерції інструменти генеративного штучного інтелекту можуть трансформувати комунікацію з клієнтами, оптимізувати операції та стимулювати зростання бізнесу.

Generative AI Adoption Surges Among CMOs Despite Knowledge Gaps

Source: Sas

Маркетологи розраховують розширити використання генеративного штучного інтелекту протягом наступних одного-двох років, щоб:

  • Економія часу та коштів (63%)
  • покращити управління ризиками та комплаєнс (62%)
  • забезпечити більш ефективну обробку даних (60%)

Однак головною перешкодою є недостатнє розуміння та стратегічне управління з боку ОКУ. Захист конфіденційності та безпека даних також створюють проблеми: 61% маркетологів називають їх ключовими проблемами при впровадженні GenAI. Лише третина організацій мають комплексні системи управління даними, і менше 10% досягли цього для GenAI.

Щоб випередити конкурентів, розгляньте можливість інвестування в GenAI зараз. Щоб повною мірою реалізувати свій потенціал, індустрія електронної комерції повинна інвестувати в освіту своїх лідерів, включаючи директорів з маркетингу.

Крім того, створення надійних систем управління даними та відповідності вимогам матиме вирішальне значення для зміцнення довіри клієнтів і забезпечення відповідального використання штучного інтелекту.

Поділіться статтею
Схожі статті
Amazon розгортає 1 мільйонного робота і запускає систему управління автопарком зі штучним інтелектом
4 хв. читання

Amazon розгортає 1 мільйонного робота і запускає систему управління автопарком зі штучним інтелектом

Amazon щойно випустила два великі анонси робототехніки. Вони розгорнули свого 1-мільйонного робота на складі в Японії і запустили щось під назвою DeepFleet – систему штучного інтелекту для координації своєї величезної армії роботів.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Google Sheets запускає формулу штучного інтелекту
6 хв. читання

Google Sheets запускає формулу штучного інтелекту

Перестаньте перечитувати нескінченні рядки електронних таблиць і копіювати дані між вкладками. Google випустив функцію , яка перетворює 30-хвилинні завдання з даними на 30-секундні підказки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Cloudflare тестує систему, щоб дозволити видавцям заряджати сканерів штучного інтелекту
4 хв. читання

Cloudflare тестує систему, щоб дозволити видавцям заряджати сканерів штучного інтелекту

Дні, коли компанії, що займаються штучним інтелектом, безкоштовно збирають контент, можуть бути полічені. Cloudflare щойно випустила щось під назвою «Pay per Crawl», яке дозволяє власникам веб-сайтів насправді заробляти гроші, коли боти зі штучним інтелектом з’являються, щоб отримати їхні речі. Це досить важлива подія для кожного, хто створює контент в Інтернеті.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU