4 хв. читання

ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння

Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні переваги не лише для електронної комерції.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Джерело: Depositphotos

Нещодавнє міжнародне дослідження SAS і Coleman Parkes Research показує, що хоча 75% маркетологів вже використовують GenAI для повсякденних завдань, більшість зосереджується на простіших програмах, таких як створення контенту, копірайтинг і редагування. Незважаючи на те, що ці основні способи використання широко поширені, штучний інтелект пропонує набагато більш просунуті можливості, які зараз використовує лише невелика частина маркетологів.

Опитування показало, що 18% використовують генеративний штучний інтелект для формування аудиторії, 19% – для таргетингу аудиторії, 16% – для картографування шляху клієнта та 14% – для оптимізації цін.

Переваги для електронної комерції

Схоже, що маркетологи, які стратегічно використовують генеративний штучний інтелект, бачать вражаючі результати. Впровадження GenAI пов’язане з покращенням персоналізації (92%), задоволеності та утримання клієнтів (89%), здатності обробляти великі обсяги даних (88%) та точності прогнозної аналітики (88%).

В електронній комерції інструменти генеративного штучного інтелекту можуть трансформувати комунікацію з клієнтами, оптимізувати операції та стимулювати зростання бізнесу.

Generative AI Adoption Surges Among CMOs Despite Knowledge Gaps

Source: Sas

Маркетологи розраховують розширити використання генеративного штучного інтелекту протягом наступних одного-двох років, щоб:

  • Економія часу та коштів (63%)
  • покращити управління ризиками та комплаєнс (62%)
  • забезпечити більш ефективну обробку даних (60%)

Однак головною перешкодою є недостатнє розуміння та стратегічне управління з боку ОКУ. Захист конфіденційності та безпека даних також створюють проблеми: 61% маркетологів називають їх ключовими проблемами при впровадженні GenAI. Лише третина організацій мають комплексні системи управління даними, і менше 10% досягли цього для GenAI.

Щоб випередити конкурентів, розгляньте можливість інвестування в GenAI зараз. Щоб повною мірою реалізувати свій потенціал, індустрія електронної комерції повинна інвестувати в освіту своїх лідерів, включаючи директорів з маркетингу.

Крім того, створення надійних систем управління даними та відповідності вимогам матиме вирішальне значення для зміцнення довіри клієнтів і забезпечення відповідального використання штучного інтелекту.

Поділіться статтею
Схожі статті
Нові інструменти на YouTube для захисту авторів і брендів
4 хв. читання

Нові інструменти на YouTube для захисту авторів і брендів

Нові інструменти на YouTube революціонізують захист контенту. Захист платформи від діпфейків посилюється, оскільки YouTube впроваджує інноваційні функції для захисту творців і брендів. Ці нові інструменти на YouTube попереджатимуть користувачів про контент, створений штучним інтелектом, який намагається використати їхні оригінальні творіння. Ця розробка відкриває нові можливості для захисту бренду та покращення контенту, знаменуючи собою значний крок […]

Прочитати статтю
Як автоматизація та штучний інтелект змінять обслуговування клієнтів
6 хв. читання

Як автоматизація та штучний інтелект змінять обслуговування клієнтів

Дослідження Zendesk показує, що клієнтський досвід скоро сильно зміниться. Керівники вважають, що в найближчі три роки клієнтський досвід повністю зміниться завдяки автоматизації та штучному інтелекту. Насправді, 80% з них вважають, що стандартного CX більше не буде.

Прочитати статтю
Штучний інтелект стимулює підприємства: 74% бачать рентабельність інвестицій у перший рік
3 хв. читання

Штучний інтелект стимулює підприємства: 74% бачать рентабельність інвестицій у перший рік

Нещодавнє дослідження Google Cloud та National Research Group демонструє значний вплив генеративного штучного інтелекту в різних сферах, включаючи маркетинг електронної комерції.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+