Згідно з опитуванням, проведеним у багатьох європейських країнах, споживачі у Великій Британії витрачають в Інтернеті більше часу та грошей , ніж будь-коли. Британці в середньому витрачали майже п’ять годин на тиждень на перегляд товарів в інтернеті; Очолюють команду міленіали (віком 35–44 роки); Майже 56% їх покупок відбувалися онлайн.
Цікаво, що поведінка споживачів змінилася відповідно до літніх видів спорту у 2024 році. У той час як 40% респондентів вважають, що онлайн-покупки зробили спорт більш доступним цього року, більше третини респондентів заявили, що спортивні події вплинули на їхній вибір моди.
Змінилися найвищі категорії витрат; Продукти та напої вийшли на перший план, обійшовши одяг у рейтингу. Британцям, які купують святкові товари, щоб насолодитися під час перегляду спортивних подій, приписують цю зміну. За тримісячний період середні витрати на інтернет склали близько 600 фунтів стерлінгів.
Оскільки більше половини споживачів у Великій Британії визнають, що користуються цими сайтами, онлайн-ринки все ще набирають обертів. Ключовими елементами, що підживлюють цю тенденцію, є зручність, конкурентоспроможна вартість і великий асортимент продукції.
Оскільки три чверті респондентів заявили, що заняття спортом допомагають їхньому психічному здоров’ю, опитування також підкреслило позитивний вплив спорту на соціальні контакти та психічне здоров’я.
У міру розвитку онлайн-покупок очевидно, що зовнішні заходи, такі як великі спортивні події, можуть сильно вплинути на поведінку клієнтів і моделі витрат. У динамічному світі електронної комерції роздрібним торговцям і ринкам доведеться залишатися гнучкими, щоб задовольнити ці мінливі потреби.