3 хв. читання

Онлайн-витрати у Великій Британії стрімко зростають, оскільки спорт формує купівельні звички – Електронна комерція

Згідно з поточним аналізом Consumer Insights від AliExpress, тенденції британської онлайн-роздрібної торгівлі значно змінилися, і спортивні події в основному впливають на купівельну поведінку.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Онлайн-витрати у Великій Британії стрімко зростають, оскільки спорт формує купівельні звички – Електронна комерція
Джерело: Depositphotos

Згідно з опитуванням, проведеним у багатьох європейських країнах, споживачі у Великій Британії витрачають в Інтернеті більше часу та грошей , ніж будь-коли. Британці в середньому витрачали майже п’ять годин на тиждень на перегляд товарів в інтернеті; Очолюють команду міленіали (віком 35–44 роки); Майже 56% їх покупок відбувалися онлайн.

Цікаво, що поведінка споживачів змінилася відповідно до літніх видів спорту у 2024 році. У той час як 40% респондентів вважають, що онлайн-покупки зробили спорт більш доступним цього року, більше третини респондентів заявили, що спортивні події вплинули на їхній вибір моди.

Змінилися найвищі категорії витрат; Продукти та напої вийшли на перший план, обійшовши одяг у рейтингу. Британцям, які купують святкові товари, щоб насолодитися під час перегляду спортивних подій, приписують цю зміну. За тримісячний період середні витрати на інтернет склали близько 600 фунтів стерлінгів.

Оскільки більше половини споживачів у Великій Британії визнають, що користуються цими сайтами, онлайн-ринки все ще набирають обертів. Ключовими елементами, що підживлюють цю тенденцію, є зручність, конкурентоспроможна вартість і великий асортимент продукції.

Оскільки три чверті респондентів заявили, що заняття спортом допомагають їхньому психічному здоров’ю, опитування також підкреслило позитивний вплив спорту на соціальні контакти та психічне здоров’я.

У міру розвитку онлайн-покупок очевидно, що зовнішні заходи, такі як великі спортивні події, можуть сильно вплинути на поведінку клієнтів і моделі витрат. У динамічному світі електронної комерції роздрібним торговцям і ринкам доведеться залишатися гнучкими, щоб задовольнити ці мінливі потреби.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити
6 хв. читання

Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити

Лише 26% клієнтів оцінюють цифровий досвід як відмінний. Що робити? Минулого року спостерігався сплеск новин про уніфіковані дані та генеративний штучний інтелект, які мають потенціал для трансформації клієнтського досвіду. Чому персоналізація часто дає збій? І що відрізняє лідерів ринку від інших компаній? Звіт Adobe Digital Trends 2024 присвячений цим питанням. Дізнайтеся, як подолати складні очікування […]

Прочитати статтю
Китайські гіганти електронної комерції провалили тести на безпеку в ЄС: 95% відмов
6 хв. читання

Китайські гіганти електронної комерції провалили тести на безпеку в ЄС: 95% відмов

Згідно з останніми розслідуваннями, домінування китайських платформ електронної комерції на європейських ринках викликало серйозні занепокоєння щодо безпеки. За даними органів нагляду за європейським ринком, вражаючі 85–95% продуктів Shein, AliExpress і Temu не відповідають стандартам безпеки ЄС, повідомляє Ecommerce News.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+