4 хв. читання

Оновлення Instagram: зміни в якості відео та правилах використання логотипів для бізнесу

Instagram вводить кілька змін, які важливі для всіх, хто використовує платформу для демонстрації своїх продуктів. Адам Моссері, керівник Instagram, нещодавно відповів на запитання користувачів про дві ключові теми: як налаштовується якість відео та охоплення відео з кастомними логотипами.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Оновлення Instagram: зміни в якості відео та правилах використання логотипів для бізнесу
Джерело: Depositphotos

Регулювання якості відео залежно від взаємодії

Навряд чи є сумніви в тому, що формат відео стає все більш популярним серед користувачів. При цьому умови використання та їх підтримка часто змінюються. Останні новини з Instagram свідчать про те, що якість відео на платформі динамічно змінюється відповідно до рівня залученості (лайки, коментарі, поширення), який отримує відео.  Відео з високим рівнем залученості й надалі залишатимуться у найвищій якості.

Однак підхід змінюється для контенту, який з часом втрачає глядацьку аудиторію. Ці відео можуть відображатися в нижчій роздільній здатності. Мета полягає в ефективному управлінні ресурсами та регулюванні якості відповідно до популярності, якої досягла публікація. Якщо відео тимчасово потопає в «цифровому пилу», але пізніше знову починає набирати активну глядацьку аудиторію, Instagram автоматично відновить свою якість.

У своєму відео Моссері пояснив, чому деякі старі відео мають нижчу якість: «Дрібні творці не мали достатнього охоплення в Instagram у минулому, і ми хочемо це змінити. Саме тому ми вносимо певні зміни в оцінювання рекомендацій, щоб дати невеликим авторам більше шансів на успіх».

Ці коригування можуть вплинути на те, як користувачі сприймають товари, тому для професіоналів електронної комерції важливо переконатися, що їхній контент отримує достатню увагу відразу після публікації. Моссері також додав, що користувачі з повільнішим інтернет-з’єднанням бачитимуть відео в нижчій якості, щоб забезпечити швидший час завантаження.

Використання користувацьких логотипів у відео Reels

Моссері також торкнувся питань про охоплення відео з логотипами або водяними знаками. Його заява вказує на те, що Instagram не обмежуватиме охоплення відео з вашим власним логотипом. Проблема криється в логотипах інших додатків, наприклад, TikTok, які Instagram обмежує в рекомендаціях.

Однак, якщо відео містить логотип вашого бренду або компанії, вам не варто турбуватися про зменшення охоплення.

Що це означає для брендів електронної комерції?

Для успіху в Instagram дуже важливо отримати початкову залученість, щоб відео залишалися найвищої якості, що покращує їх візуальний вплив на потенційних клієнтів. Також безпечно додавати власний логотип до відео без занепокоєння щодо охоплення, що є ідеальною можливістю для створення ідентичності бренду безпосередньо у вашому контенті.

Ці зміни можуть допомогти покращити презентацію продукту, а Instagram коригує якість відео, щоб забезпечити найкращі враження від перегляду для аудиторії.

Поділіться статтею
Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+