3 хв. читання

Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів

Meta завершила глобальне розгортання своєї функції Opportunity Score у всіх рекламних облікових записах після початкових етапів тестування, які розпочалися на початку цього року. Інструмент оптимізації на основі штучного інтелекту має на меті допомогти рекламодавцям покращити ефективність кампанії за допомогою систематичних рекомендацій.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів
Джерело: Canva Pro License

Як функціонує оцінка можливостей

Ця функція надає рекламодавцям числовий рейтинг від 0 до 100, що вказує, наскільки ефективно їхні кампанії налаштовані на оптимальну ефективність. Ця система оцінювання в режимі реального часу надає вказівки щодо налаштування кампанії, пропонуючи дієві пропозиції, які рекламодавці можуть застосувати для потенційного покращення своїх рекламних результатів.

Система Meta оцінює кампанії на основі кількості рекомендацій платформи, які рекламодавці вирішили впровадити, а не аналізує фактичні показники ефективності кампаній у реальному часі.

Opportunity Score

Source: Facebook

Категорії рекомендацій та реалізація

Згідно з поясненням Meta, механізм підрахунку балів ранжує пропозиції на основі прогнозованого впливу на продуктивність. До рекомендацій належать:

  • Перевірені найкращі практики
  • Виправлення помилок
  • Попередження, які вказують на проблеми в кампаніях , як-от проблеми з форматуванням, відсутні елементи або порушення правил

Система штучного інтелекту платформи спирається на експериментально перевірені стратегії оптимізації, які продемонстрували ефективність у різних рекламних сценаріях.

Вплив на продуктивність і результати тестування

Під час етапів тестування Meta повідомила, що рекламодавці, які дотримувалися рекомендацій Opportunity Score , відчули зниження ціни за результат у середньому на 12%. Однак компанія визнає, що ці пропозиції є скоріше прогнозами, ніж гарантованим покращенням продуктивності.

Доступність та стратегічні міркування

Оцінка можливостей тепер доступна в Meta Ads Manager для всіх рекламних облікових записів по всьому світу. Хоча цей інструмент містить систематичні вказівки щодо вдосконалення кампаній, рекламодавцям слід розглядати ці рекомендації як можливості для оптимізації, а не як остаточні вимоги для досягнення успіху.

Ця функція відображає постійні інвестиції Meta в рекламні інструменти на основі штучного інтелекту, призначені для спрощення управління кампаніями та потенційного покращення результатів рекламодавців на платформах Facebook та Instagram.

Поділіться статтею
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Схожі статті
Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?
4 хв. читання

Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?

OpenAI створює платіжну систему, щоб люди могли купувати речі безпосередньо через ChatGPT, не виходячи з чату. Як повідомляє Reuters, продавці платитимуть компанії зі штучним інтелектом комісійні з продажів. Це новий спосіб заробити гроші після того, як минулого року він втратив 5 мільярдів доларів, незважаючи на досягнення 10 мільярдів доларів доходу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції
5 хв. читання

Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції

Онлайн-покупці повертають на 30-40% більше товарів, ніж покупці в магазині, але маркетингові інструменти не відстежують ці дані. Згідно з аналізом The-future-of-commerce.com, один модний бренд виявив розрив у розмірі 30 мільйонів фунтів стерлінгів між заявленим доходом і фактичним прибутком після врахування повернень. Більшість метрик цифрового маркетингу повністю ігнорують цю проблему.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive
4 хв. читання

Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive

Meta широко переслідувала злодіїв контенту. У першій половині 2025 року вони видалили 10 мільйонів фейкових профілів, копіюючи популярних творців, і вразили 500 000 спам-акаунтів. Тепер Facebook хоче зупинити появу одних і тих же вірусних відео всюди.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU