
Як функціонує оцінка можливостей
Ця функція надає рекламодавцям числовий рейтинг від 0 до 100, що вказує, наскільки ефективно їхні кампанії налаштовані на оптимальну ефективність. Ця система оцінювання в режимі реального часу надає вказівки щодо налаштування кампанії, пропонуючи дієві пропозиції, які рекламодавці можуть застосувати для потенційного покращення своїх рекламних результатів.
Система Meta оцінює кампанії на основі кількості рекомендацій платформи, які рекламодавці вирішили впровадити, а не аналізує фактичні показники ефективності кампаній у реальному часі.

Source: Facebook
Категорії рекомендацій та реалізація
Згідно з поясненням Meta, механізм підрахунку балів ранжує пропозиції на основі прогнозованого впливу на продуктивність. До рекомендацій належать:
- Перевірені найкращі практики
- Виправлення помилок
- Попередження, які вказують на проблеми в кампаніях , як-от проблеми з форматуванням, відсутні елементи або порушення правил
Система штучного інтелекту платформи спирається на експериментально перевірені стратегії оптимізації, які продемонстрували ефективність у різних рекламних сценаріях.
Вплив на продуктивність і результати тестування
Під час етапів тестування Meta повідомила, що рекламодавці, які дотримувалися рекомендацій Opportunity Score , відчули зниження ціни за результат у середньому на 12%. Однак компанія визнає, що ці пропозиції є скоріше прогнозами, ніж гарантованим покращенням продуктивності.
Доступність та стратегічні міркування
Оцінка можливостей тепер доступна в Meta Ads Manager для всіх рекламних облікових записів по всьому світу. Хоча цей інструмент містить систематичні вказівки щодо вдосконалення кампаній, рекламодавцям слід розглядати ці рекомендації як можливості для оптимізації, а не як остаточні вимоги для досягнення успіху.
Ця функція відображає постійні інвестиції Meta в рекламні інструменти на основі штучного інтелекту, призначені для спрощення управління кампаніями та потенційного покращення результатів рекламодавців на платформах Facebook та Instagram.