7 хв. читання

Плануєте розширюватися за кордоном? Не варто недооцінювати свій вибір домену

При створенні нового інтернет-магазину, а також при ребрендингу вашого бренду, важливо подумати про вибір розширення для вашого домену. Дізнайтеся про переваги локальних та глобальних доменів, вплив домену на SEO або процедуру вибору відповідного домену.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Плануєте розширюватися за кордоном? Не варто недооцінювати свій вибір домену
Джерело: Depositphotos

Вибираєте локальний або глобальний домен?

Важливим етапом перед створенням функціонального сайту є покупка відповідної доменної адреси. Вибір між локальним (.de, .nl, .fr, .sk) або глобальним (наприклад, .com) розширенням може вплинути на бізнес різними способами, і вибір будь-якого типу домену має переваги та недоліки.

Якщо ви тільки починаєте свій бізнес і зосереджені на одній конкретній країні, або якщо у вас немає найближчих планів щодо розширення, місцевий домен є логічним і практичним вибором. Однак для компаній, які планують розширюватися за кордоном, важливо враховувати міжнародні та іноземні доменні зони. Однак кожна доменна зона має свої особливості і впливає не тільки на користувачів, але і, наприклад, на SEO.

Що потрібно знати про локальні домени

Місцеві домени (ccTLD) пов’язані з певними країнами або регіональними територіями. Їхня основна функція полягає в тому, щоб дозволити місцевим організаціям та організаціям ідентифікувати себе в Інтернеті щодо їхньої географічної присутності. Місцеві домени зазвичай складаються з двох букв, що представляють код країни (наприклад, у випадку Франції вищезгаданий .fr, Німеччина використовує .de, Польща використовує .pl).

Надійний, професійний, персоналізований

Національні домени користуються більшою довірою для місцевих покупців, ніж глобальні, що може допомогти вам залучити клієнтів у певному регіоні. Веб-сайти з локальними доменами також мають тенденцію виглядати більш професійно та персоналізовано в цілому, тому радимо локалізувати свій веб-сайт при виході на новий ринок. Національні домени також можуть спростити націлювання вашого онлайн-маркетингу на місцеву аудиторію, і при покупці доменів часто спостерігається менша конкуренція.

Локальні домени на різних мовах і як на них посилатися

Локальні домени можуть стати проблемою, якщо ви плануєте створити багатомовний сайт. Однак перемикатися між локальними доменами дуже просто; Просто розмістіть посилання на сторінки у всіх версіях, і ваші онлайн-відвідувачі вже зможуть вибрати бажану мову.

ДОДАТКОВА ПОРАДА: Не забувайте розміщувати хрефланги, які використовуються в рамках SEO і інформувати пошукові системи, яка мова використовується на сайті.

Переваги глобальних доменів

Домени, відомі як глобальні (gTLD), не прив’язані до певної країни чи регіону. Вони використовуються по всьому світу і можуть вважатися більш універсальними і нейтральними за місцем розташування. В силу своєї специфіки вони не обмежують цільову аудиторію однією країною.

Найпопулярнішими глобальними доменами є .com, .org і .net, які мають багаторічну історію, впізнавані та довіряють користувачам Інтернету в сотнях країн. Однак у світі глобальних доменів є багато інших варіантів, пристосованих до різних цілей і проектів, тому вибір глобального домену потрібно ретельно обміркувати.

Одним з найпопулярніших є .com

Доменна зона .com зараз є стандартною для більшості веб-сайтів, вона була створена для бізнес-цілей і відноситься до бізнесу. Це був один з перших доменів, який став вважатися універсальним – користувачі часто додають розширення .com на сайти за звичкою.

Тому будь-який інтернет-магазин, який працює або планує працювати в кількох країнах, повинен мати .com доменну зону.

Source: Depositphotos

Домен має значний вплив на SEO

Домен, який ви виберете для свого сайту, може мати значний вплив на його результати SEO. Якщо ви оберете популярне розширення для .com, то автоматично отримаєте певні переваги в плані нарощування зворотних посилань. Інші релевантні веб-сайти почнуть посилатися на той самий домен – створюючи посилальну вагу для вашого домену.

Простіший обмін сигналами між сайтами

На ефективність SEO також може позитивно вплинути міграція міжнародних версій веб-сайтів з кількох локальних доменів (ccTLD) на один спільний глобальний домен (gTLD). У цьому випадку сайти на одному домені почнуть ділитися один з одним сигналами ранжирування набагато простіше, ніж сайти з різними локальними доменами.

Однак майте на увазі, що об’єднання різних доменів в один глобальний домен не завжди призведе до органічного зростання трафіку. Якщо тільки один з доменів має достатню кількість якісних зворотних посилань до злиття, отриманий сайт з глобальним доменом може взагалі не генерувати ніякого зростання.

Остерігайтеся як помилкових редиректів, так і втрати авторитету сайту

Створення абсолютно нового глобального домену .com може спричинити деякі труднощі. Наприклад, якщо на одному домені розміщено кілька країн або версій мов, вони можуть ділитися негативними відгуками один з одним.

Чи плануєте ви включити перемикання доменів на сайті? Ви повинні знати, що існує високий ризик генерації рядків з неправильними перенаправленнями. Завжди важливо переконатися, що всі старі URL-адреси перенаправляються безпосередньо на нові посилання (а не через проміжні URL-адреси).

Гарною ідеєю буде зберегти як старі домени, так і SSL-сертифікати, щоб редиректи продовжували працювати належним чином і авторитет сайту не був втрачений.

ДОДАТКОВА ПОРАДА: Якщо ви є бізнесом, який використовує різні бренди в різних країнах, об’єднання веб-сайтів в один домен може взагалі не спрацювати у вашому випадку. Також у деяких країнах клієнти вважають за краще купувати з місцевих доменів.

Як правильно вибрати домен?

Кожен інтернет-магазин унікальний, тому, мабуть, ніколи не буде правила, яке б підходило всім. Крім переваг клієнтів, завжди важливо враховувати технічні моменти. У той час як для деяких країн і ринків ідеальним буде спільний глобальний домен, для інших локальне розширення буде необхідним для успіху. Золота середина часто є їх поєднанням.

Поділіться статтею
Схожі статті
Виклики розширення бізнесу електронної комерції: чого очікувати
10 хв. читання

Виклики розширення бізнесу електронної комерції: чого очікувати

Розширення бізнесу електронної комерції в усьому світі відкриває величезні можливості для власників бізнесу, які прагнуть розвиватися за межами внутрішніх ринків. Міжнародний ринок електронної комерції зростає з річною швидкістю понад 14%, а глобальні продажі електронної комерції перевищили 6,3 трильйона доларів США у 2024 році. Однак транскордонна електронна комерція пов’язана зі значними труднощами, включаючи логістику, оподаткування, дотримання […]

Petr Sedlacek Petr Sedlacek
Co-founder LOCO
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+