Ключові елементи Плану дій щодо електронної комерції в Німеччині
Хоча конкретні деталі плану залишаються в таємниці, представник міністерства Габека підтвердив його існування німецькому діловому виданню Capital. Міністерство наголошує на важливості послідовного дотримання існуючих нормативно-правових актів усіма учасниками ринку, незалежно від їх походження. Це включає дотримання стандартів безпеки продукції, заходів щодо захисту навколишнього середовища, прав споживачів та податкового законодавства.
Розробка плану дій передбачала проведення широких консультацій з різними зацікавленими сторонами. Відбулися дискусії з федеральними землями, Європейською комісією та Європейським парламентом. Примітно, що представники Шейна та Тему, як повідомляється, були частиною цих розмов.
Підтримка промисловості та заклики до суворішого нагляду
Ця урядова ініціатива узгоджується з нещодавніми закликами галузевих органів та організацій споживачів до суворішого нагляду за міжнародними платформами електронної комерції. На початку цього року Німецька асоціація роздрібної торгівлі (HDE) закликала політиків зайняти більш жорстку позицію проти недорогих маркетплейсів, що походять з Китаю.
Крім того, німецькі групи споживачів висловили занепокоєння з приводу передбачуваної нечесної торгової практики з боку Temu, і цю заяву компанія спростувала.
Відповідність європейським стандартам електронної комерції
Підхід міністерства перегукується з настроями, висловленими Ecommerce Europe у нещодавньому відкритому листі, який виступав за рівне ставлення до трейдерів як усередині, так і за межами ЄС. Вивчаючи конкретні заходи щодо забезпечення чесної конкуренції, уряд Німеччини прагне створити більш збалансований цифровий ринок, який принесе користь усім учасникам.
Потенційний вплив на цифровий маркетплейс
Ландшафт електронної комерції продовжує швидко розвиватися. Тому цей план дій є своєчасним кроком уперед. Зокрема, він вирішує проблеми, пов’язані з швидкозростаючими міжнародними платформами. Крім того, ініціатива підкреслює прихильність Німеччини до справедливої цифрової економіки.
Отже, це може стати прецедентом для інших європейських країн. Крім того, займаючи таку проактивну позицію, Німеччина захищає свій власний ринок. Крім того, це може вплинути на ширше європейське регулювання електронної комерції. Підсумовуючи, цей крок може в кінцевому підсумку змінити цифровий ринок на всьому континенті.