
«Великою зміною став перехід від традиційних пошукових систем як точки виявлення до чогось більш цікавого, наприклад, TikTok. TikTok стає точкою відкриття», — коментує віце-президент з електронної комерції з індустрії моди.
У той час як інші платформи використовують соціальний графік для зв’язку користувачів із брендами, TikTok використовує графік інтересів , щоб допомогти зв’язати користувачів із брендами. Алгоритм використовує інтереси користувачів та взаємодії для сортування контенту замість соціальних зв’язків. Для бренду це можливість вийти на нову аудиторію. Дані показують, що 68% користувачів згодні з тим, що сторінка TikTok «Для вас» пропонує спеціальний персоналізований контент, який покращує виявлення продуктів.

Source: ipsos.com
Органічне виявлення в TikTok затьмарює традиційні пошукові системи
Користувачі TikTok не просто знаходять контент випадковим чином, а фактично використовують пошукові функції платформи для пошуку конкретного контенту. Використовуючи функцію пошуку та вкладку «Магазин», користувачі можуть знайти більш справжні та релевантні результати.
Згідно з даними, 2 з 3 відкриттів у TikTok зроблені навмисно, а це означає, що мережа є не лише інструментом для розваги людей, а й для інформування їх про потенційні покупки.
Еволюція пошукової поведінки користувачів у TikTok
Дослідження виявили кілька ключових тенденцій у пошуковій поведінці TikTok :
- Більше половини респондентів зараз використовують відео та соціальні мережі для пошуку товарів, а не використовують пошукові системи
- Майже 3 з 5 користувачів користуються пошуком у TikTok
- Приблизно 1 з 4 користувачів шукає щось протягом 30 секунд після відкриття програми
Важливо зазначити, що покупці TikTok часто повертаються на платформу після здійснення покупки.
- 2 з 5 користувачів TikTok зізнаються, що повертаються до програми, щоб залишити відгук про бренд або продукт
- Більше третини користувачів TikTok повертаються, щоб подивитися, як інші використовують продукт
Ці результати свідчать про те, що TikTok — це не лише інструмент для виявлення , а й місце, де люди можуть ділитися своїм досвідом.

Source: Ipsos
TikTok кращий за конкуруючі канали в допомозі клієнтам у прийнятті рішень про покупку
TikTok перевершує своїх конкурентів на основних медіа та платформах електронної комерції з точки зору показників розгляду покупки. Користувачі TikTok:
- Хочете купити щось нове і хочете спробувати щось нове
- Подивіться відеоогляди або навчальні посібники з експлуатації перед покупкою
- Перегляньте коментарі , щоб дізнатися, що говорять інші люди або ставлять запитання про те, що вони зацікавлені купити
Поведінка в пошуку TikTok: #TikTokMadeMeBuyIt епоха
Дослідження показало, що майже 1 із 2 покупців TikTok відкриває для себе або дізнається про новий бренд на платформі за допомогою реклами або контенту для покупок. Цей показник значно вищий, ніж у інших e-commerce та медіаплатформ.
Не дивно, що #TikTokMadeMeBuyIt тренд захопив світ електронної комерції, коли його започаткували користувачі у 2020 році.
Персоналізований досвід для кожного типу покупців
TikTok є гігантом, коли справа доходить до надання персоналізованих рекомендацій щодо контенту для покупців:
- 73% покупців у TikTok погоджуються з тим, що платформа надає рекомендації щодо продуктів на основі їхніх інтересів
- 68% покупців у TikTok погоджуються, що TikTok спрощує пошук більшої кількості брендів, продуктів або послуг, які їм подобаються
Ця здатність сприяти виявленню не тільки притаманна TikTok, але й наслідок його підходу, орієнтованого на спільноту, де користувачі стають як споживачами, так і промоутерами продуктів, рекомендуючи їх з ентузіазмом і довірою.