5 хв. читання

Пошукова поведінка в TikTok: чому споживачі відмовляються від традиційних пошукових систем

Останні дані Ipsos показують, що клієнти тепер використовують відеоплатформи , такі як TikTok , щоб знаходити ідеї для своїх покупок. З'ясувалося, що 3 із 4 покупців у TikTok вважають цю платформу найактуальнішою для відкриття нових брендів та продуктів. Це дослідження має на меті встановити, що традиційні пошукові системи більше не є основним засобом, за допомогою якого споживачі знаходять бренди та продукти.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Пошукова поведінка в TikTok: чому споживачі відмовляються від традиційних пошукових систем
Джерело: Depositphotos

«Великою зміною став перехід від традиційних пошукових систем як точки виявлення до чогось більш цікавого, наприклад, TikTok. TikTok стає точкою відкриття», — коментує віце-президент з електронної комерції з індустрії моди.

У той час як інші платформи використовують соціальний графік для зв’язку користувачів із брендами, TikTok використовує графік інтересів , щоб допомогти зв’язати користувачів із брендами. Алгоритм використовує інтереси користувачів та взаємодії для сортування контенту замість соціальних зв’язків. Для бренду це можливість вийти на нову аудиторію. Дані показують, що 68% користувачів згодні з тим, що сторінка TikTok «Для вас» пропонує спеціальний персоналізований контент, який покращує виявлення продуктів.

TikTok data

Source: ipsos.com

Органічне виявлення в TikTok затьмарює традиційні пошукові системи

Користувачі TikTok не просто знаходять контент випадковим чином, а фактично використовують пошукові функції платформи для пошуку конкретного контенту. Використовуючи функцію пошуку та вкладку «Магазин», користувачі можуть знайти більш справжні та релевантні результати.

Згідно з даними, 2 з 3 відкриттів у TikTok зроблені навмисно, а це означає, що мережа є не лише інструментом для розваги людей, а й для інформування їх про потенційні покупки.

Еволюція пошукової поведінки користувачів у TikTok

Дослідження виявили кілька ключових тенденцій у пошуковій поведінці TikTok :

  • Більше половини респондентів зараз використовують відео та соціальні мережі для пошуку товарів, а не використовують пошукові системи
  • Майже 3 з 5 користувачів користуються пошуком у TikTok
  • Приблизно 1 з 4 користувачів шукає щось протягом 30 секунд після відкриття програми

Важливо зазначити, що покупці TikTok часто повертаються на платформу після здійснення покупки.

  • 2 з 5 користувачів TikTok зізнаються, що повертаються до програми, щоб залишити відгук про бренд або продукт
  • Більше третини користувачів TikTok повертаються, щоб подивитися, як інші використовують продукт

Ці результати свідчать про те, що TikTok — це не лише інструмент для виявлення , а й місце, де люди можуть ділитися своїм досвідом.

TikTok Search Behavior: Why Consumers Abandon Traditional Search Engines

Source: Ipsos

TikTok кращий за конкуруючі канали в допомозі клієнтам у прийнятті рішень про покупку

TikTok перевершує своїх конкурентів на основних медіа та платформах електронної комерції з точки зору показників розгляду покупки. Користувачі TikTok:

  • Хочете купити щось нове і хочете спробувати щось нове
  • Подивіться відеоогляди або навчальні посібники з експлуатації перед покупкою
  • Перегляньте коментарі , щоб дізнатися, що говорять інші люди або ставлять запитання про те, що вони зацікавлені купити

Поведінка в пошуку TikTok: #TikTokMadeMeBuyIt епоха

Дослідження показало, що майже 1 із 2 покупців TikTok відкриває для себе або дізнається про новий бренд на платформі за допомогою реклами або контенту для покупок. Цей показник значно вищий, ніж у інших e-commerce та медіаплатформ.

Не дивно, що #TikTokMadeMeBuyIt тренд захопив світ електронної комерції, коли його започаткували користувачі у 2020 році.

Персоналізований досвід для кожного типу покупців

TikTok є гігантом, коли справа доходить до надання персоналізованих рекомендацій щодо контенту для покупців:

  • 73% покупців у TikTok погоджуються з тим, що платформа надає рекомендації щодо продуктів на основі їхніх інтересів
  • 68% покупців у TikTok погоджуються, що TikTok спрощує пошук більшої кількості брендів, продуктів або послуг, які їм подобаються

Ця здатність сприяти виявленню не тільки притаманна TikTok, але й наслідок його підходу, орієнтованого на спільноту, де користувачі стають як споживачами, так і промоутерами продуктів, рекомендуючи їх з ентузіазмом і довірою.

Поділіться статтею
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+