4 хв. читання

Прихована загроза електронної комерції: 44% повернень ніколи не перепродаються

Питання повернення товару обговорюється вже деякий час. Після публікації дослідження з регіону DACH можна очікувати, що ця тема знову спливе на поверхню. На кону стоять два цінні товари: екологія і гроші.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Прихована загроза електронної комерції: 44% повернень ніколи не перепродаються
Джерело: Depositphotos

В даний час практично всі категорії товарів замовляються онлайн, а очікується, що до 2030 року світовий ринок електронної комерції досягне 10 трильйонів доларів. Хоча вважається, що онлайн-покупки мають нижчий вуглецевий слід порівняно з традиційною роздрібною торгівлею, це справедливо лише в тому випадку, якщо товари не повертаються. Вплив на навколишнє середовище різко змінюється, коли предмети відправляються назад, як повідомляє Die Presse.

Повернення коштів є серйозним викликом для сектора електронної комерції, особливо щодо впливу на навколишнє середовище, наголошує міжнародна дослідницька група з Університету Бен-Гуріона в Негеві.

Повернення товарів є звичайною частиною онлайн-покупок, при цьому середній показник повернення досягає 20-30%, що набагато вище, ніж у фізичних магазинах (10%). Особливо гостро проблема з одягом, який повертають через те, що він не підходить або не відповідає очікуванням.

Дослідження вказує на те, що багато споживачів не знають, що повернуті товари не повертаються автоматично назад у продаж. Натомість ці продукти проходять суворий процес сортування, перевірки, а часто й очищення, ремонту та перепакування. Витрати, пов’язані з цим процесом, іноді можуть перевищувати продажну вартість товару.

В результаті багато повернутих товарів продаються зі знижкою, викидаються або навіть знищуються, так і не використавши.

Дослідники кількісно оцінили цю проблему, використовуючи велику базу даних із 630 000 повернених предметів одягу в ЄС у 2021 році. Вони виявили, що за нинішніх методів управління поверненнями 44% повернутих товарів ніколи не доходять до другого покупця. З них половина йде на переробку, чверть потрапляє на сміттєзвалища, сьома частина спалюється, а решта губиться десь по дорозі.

Екологічні наслідки цих невикористаних викинутих предметів є значними, оскільки спожиті ресурси та парникові гази, що виділяються під час їх виробництва, витрачаються даремно. Підраховано, що викиди, пов’язані з управлінням поверненнями , в 4-16 разів нижчі, ніж викиди від виробництва цих продуктів. Дослідники припускають, що більш ефективні процеси управління поверненнями можуть вдвічі скоротити відходи від повернутих товарів.

Що можуть зробити інтернет-магазини, щоб зменшити обсяги товарів, що повертаються? Удосконалення управління поверненнями та підвищення обізнаності про вплив на навколишнє середовище є рішеннями. Впроваджуючи більш ефективні процеси, галузь може зменшити свій екологічний слід і вирішити одну зі значних прихованих витрат на онлайн-покупки.

Поділіться статтею
Схожі статті
Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console
4 хв. читання

Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console

Google випустив нову документацію , яка покращує інтеграцію даних з Google Analytics (GA4) і Search Console для кращої продуктивності веб-сайту та SEO-аналізу. Це оновлення особливо оцінять компанії, які прагнуть збільшити органічний трафік і покращити користувацький досвід.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
BuzzFeed виходить на ринок соціальних мереж з BFisland
4 хв. читання

BuzzFeed виходить на ринок соціальних мереж з BFisland

BuzzFeed оголосив про свою роботу на окремій платформі соціальних медіа як вирішення сучасних проблем токсичності в Інтернеті. Як повідомляє Semafor, компанія запустила свій перший крок у соціальні мережі через свій розважальний контент і платформу вікторин.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Транскордонна електронна комерція: Amazon лідирує в глобальній гонці на $360 млрд
2 хв. читання

Транскордонна електронна комерція: Amazon лідирує в глобальній гонці на $360 млрд

Світові дані електронної комерції від ECDB показують, що Amazon і Alibaba є провідними організаціями в транскордонній електронній комерції. За даними ECDB, у 2023 році Amazon досягла 360 мільярдів доларів у транскордонному GMV, зберігаючи при цьому чудове глобальне охоплення та задоволеність клієнтів, що дорівнює ВВП Єгипту.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+