Згідно зі звітом, невиправдані очікування щодо безпеки, стабільності платежів та стабільності додатків можуть перешкоджати конверсіям мобільної комерції. У новому звіті Mobile Benchmark наголошується на кількох важливих висновках «Вплив мобільної продуктивності на формування довіри споживачів».
- Хоча мобільні покупки все ще низькі, використання смартфонів зросло на 20% порівняно з 2023 роком.
- У той час як 69% споживачів досліджують дорогі товари на мобільних пристроях, більшість покупок здійснюються на комп’ютері. До 10% мобільних кошиків відмовляються від себе більше, ніж десктопні.
- Примітно, що 45% користувачів зіткнулися з проблемами з покупками на мобільному телефоні, через що 51% перестали користуватися своїм пристроєм. Крім того, 55% відмовилися б від покупок тривалістю від трьох до п’яти хвилин.
- Лише 17% респондентів почуваються впевнено, роблячи значні покупки з мобільних пристроїв, маючи комфорт лише у 250 фунтів стерлінгів. Для покупок до 50 фунтів стерлінгів ця статистика зростає лише до 59%.
- Помилки, що спричиняють помилки або перешкоди (43%), а також брак інструментів порівняно з настільними комп’ютерами (33%).
- Проблеми безпеки (25%) є основними причинами недовіри до мобільних пристроїв.
«Компанії явно вважають, що це дорого, коли збільшення використання смартфонів призводить до низької конверсії мобільної комерції», – сказала глобальний віце-президент і керівник відділу стратегії подорожей і гостинності в Quantum Metric Даніель Харві
Однак стратегічні витрати, особливо напередодні Чорної п’ятниці та Кіберпонеділка, можуть вирішити проблеми споживачів і вивільнити реальний потенціал мобільних пристроїв.
Компанії можуть перетворити потенціал мобільних пристроїв на прибуток, використовуючи статистику на основі даних, щоб краще розуміти шляхи мобільних клієнтів, забезпечувати індивідуальний досвід і підтримувати безпеку.