
За даними Національної федерації роздрібної торгівлі, до 2025 року глобальні витрати на роздрібну рекламу в медіа перевищать $100 млрд, перевищивши витрати на телевізійну рекламу.
Tesco планує розширити свою мережу цифрових екранів до 6 000 до кінця року, ставши найбільшою мережею в Європі. Цей крок підтримується широким використанням персоналізації та передових технологій, включаючи штучний інтелект та аналіз даних їхнього підрозділу Dunnhumby.
Приготуйтеся до гіперперсоналізації
Одним з ключових проектів Tesco є впровадження портативних сканерів наступного покоління, які дозволять проводити гіперперсоналізовану рекламу. Ці сканери поєднуватимуть дані Tesco Clubcard зі штучним інтелектом, що дозволить проводити більш цілеспрямовані та ефективні рекламні кампанії.
У Великій Британії вже триває пілотна фаза цього проєкту, в якій беруть участь тисячі покупців. Таким чином, роздрібна мережа зможе пропонувати персоналізовані інсайти , які допоможуть постачальникам ефективніше досягати клієнтів.
За даними Tesco, кампанії з використанням цифрових екранів можуть показати зростання продажів на 33% і збільшення кількості клієнтів на 34%. Завдяки включенню рухомих елементів, реклама в 2,5 рази ефективніша за статичні дисплеї.
Омніканальний підхід поєднує різні медіаканали для досягнення максимального ефекту. Дослідження показують, що клієнти, які мають доступ до кількох каналів, набагато частіше роблять покупку. Клієнти, які мають доступ до трьох каналів, у 3,8 раза частіше купують, а ті, хто має доступ до чотирьох каналів, у 5,3 раза частіше здійснюють покупку.