3 хв. читання

Підвищте свій показник ефективності в магазині TikTok за допомогою нових контрольних показників категорій

Починаючи з учорашнього дня, 13 березня 2025 року, TikTok завершив велике оновлення своєї системи оцінки продуктивності магазину . Новий підхід тепер порівнює ефективність вашого продавця з іншими продавцями в тій же категорії товарів, а не з ринком в цілому.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Підвищте свій показник ефективності в магазині TikTok за допомогою нових контрольних показників категорій
Джерело: Depositphotos

Описані важливі зміни

Ця зміна означає, що «ваш рейтинг порівнюватиметься з іншими продавцями у вашій категорії списку товарів, а не з усім ринком, щоб допомогти вам отримати більш точну картину та корисні поради, пов’язані з вашим бізнесом».

Етапи, що беруть участь у процесі впровадження, полягають у наступному:

  • Тепер кожен показник ефективності магазину (SPS) порівнюється з контрольними показниками, що стосуються вашої конкретної категорії товарів
  • Категорія товару з найбільшою кількістю доставлених замовлень за попередні дев’яносто днів служить орієнтиром
  • Деякі продавці можуть спостерігати зміни в загальному SPS в результаті цього коригування

Наслідки для продавців

Продавцям не потрібно нічого робити; Перехід відбувається сам по собі. Ці нові контрольні показники для конкретної категорії вже використовуються в обчисленнях показника ефективності магазину з учорашнього дня, 13 березня 2025 року.

Просто перейдіть на інформаційну панель «Ефективність магазину » в Центрі продавців TikTok, щоб переглянути найновіші деталі розрахунку.

TikTok Shop launch product listing category-based benchmarks

Source: seller-uk.tiktok.com

Щодо рейтингу роботи цеху

Для тих, хто не знайомий з цією ідеєю, оцінка ефективності магазину – це інструмент, який допомагає власникам магазинів оцінити та покращити свою здатність взаємодіяти з клієнтами та утримувати їх як лояльних клієнтів.

Значок Star Shop, доступ до партнерського маркетингу, кампанії, безкоштовна доставка, що співфінансується, розіграші в реальному часі та покращена видимість для потенційних клієнтів – це лише деякі переваги, які дає отримання рейтингу «Добре» або вище.

Магазини, які виконали принаймні 30 замовлень за останні 90 днів і не мають замовлень, позначених як шахрайські, мають право на отримання балу.

Для отримання додаткової інформації, будь ласка, ознайомтеся з документацією Центру продавців TikTok Shop, яка містить усі деталі щодо цих змін.

Поділіться статтею
Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+