
Описані важливі зміни
Ця зміна означає, що «ваш рейтинг порівнюватиметься з іншими продавцями у вашій категорії списку товарів, а не з усім ринком, щоб допомогти вам отримати більш точну картину та корисні поради, пов’язані з вашим бізнесом».
Етапи, що беруть участь у процесі впровадження, полягають у наступному:
- Тепер кожен показник ефективності магазину (SPS) порівнюється з контрольними показниками, що стосуються вашої конкретної категорії товарів
- Категорія товару з найбільшою кількістю доставлених замовлень за попередні дев’яносто днів служить орієнтиром
- Деякі продавці можуть спостерігати зміни в загальному SPS в результаті цього коригування
Наслідки для продавців
Продавцям не потрібно нічого робити; Перехід відбувається сам по собі. Ці нові контрольні показники для конкретної категорії вже використовуються в обчисленнях показника ефективності магазину з учорашнього дня, 13 березня 2025 року.
Просто перейдіть на інформаційну панель «Ефективність магазину » в Центрі продавців TikTok, щоб переглянути найновіші деталі розрахунку.

Source: seller-uk.tiktok.com
Щодо рейтингу роботи цеху
Для тих, хто не знайомий з цією ідеєю, оцінка ефективності магазину – це інструмент, який допомагає власникам магазинів оцінити та покращити свою здатність взаємодіяти з клієнтами та утримувати їх як лояльних клієнтів.
Значок Star Shop, доступ до партнерського маркетингу, кампанії, безкоштовна доставка, що співфінансується, розіграші в реальному часі та покращена видимість для потенційних клієнтів – це лише деякі переваги, які дає отримання рейтингу «Добре» або вище.
Магазини, які виконали принаймні 30 замовлень за останні 90 днів і не мають замовлень, позначених як шахрайські, мають право на отримання балу.
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, ознайомтеся з документацією Центру продавців TikTok Shop, яка містить усі деталі щодо цих змін.