3 хв. читання

Результати Zalando за 1 квартал показують, що його ставка на B2C і B2B окупилася

Zalando оголосив результати першого кварталу. Незважаючи на поточні глобальні виклики, показники зросли порівняно з минулим роком.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Результати Zalando за 1 квартал показують, що його ставка на B2C і B2B окупилася

Порівняно з попереднім періодом німецька компанія продемонструвала значне зростання скоригованого прибутку до сплати відсотків і податків у розмірі 28,3 млн євро. Валовий обсяг товарів (GMV) зріс на 1,3% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 3,3 млрд євро. Однак водночас продажі знизилися з 2,3 млрд євро у 1 кварталі 2023 року до 2,2 млрд євро у 1 кварталі 2024 року. Zalando вважає свою зосередженість як на B2C, так і на B2B як ключові стовпи свого успіху.

В рамках B2C Zalando зосередиться на вдосконаленні пропозиції стилю життя для кінцевих клієнтів. Компанія розширила асортимент продукції, включивши в нього адаптивне взуття для дітей з обмеженими можливостями. Крім того, вона запустила помічника для покупок зі штучним інтелектом з можливостями вимірювання тіла. Новий інструмент доступний лише на 6 ринках.

У секторі B2B Zalando використовує свою операційну систему ZEOS. Це дає можливість брендам використовувати розгалужену логістичну мережу компанії для доставки та повернення, незалежно від того, чи була продукція придбана на Zalando, у власному інтернет-магазині ритейлера або на іншій європейській платформі. У першому кварталі було додано п’ять додаткових багатоканальних партнерів ZEOS, в результаті чого загальна кількість партнерів досягла 27. В оптовому сегменті Zalando виручка зросла на 13% до € 215 млн.

«Клієнти B2C виявляють підвищений інтерес до нашого високоякісного асортименту продукції, цифрових інструментів, пропозицій та надихаючого контенту. Клієнти B2B користуються нашою унікальною пропозицією. Обидва наші вектори зростання є сильними і сприяють досягненню результатів, демонструючи силу наших планів», – сказала фінансовий директор Zalando, доктор Сандра Дембек.

З повними річними результатами компанії можна ознайомитися в офіційному звіті.

 

Поділіться статтею
Схожі статті
B2B-маркетологи перестають вимірювати брендові кампанії лише за показами
4 хв. читання

B2B-маркетологи перестають вимірювати брендові кампанії лише за показами

Більшість команд B2B-маркетологів сьогодні стикаються з однією і тією ж проблемою – як пояснити фінансовому директору, навіщо інвестувати в кампанії бренду, якщо їх результати не можна виміряти, як performance-маркетинг. Згідно з новим дослідженням LinkedIn, ситуація змінюється, і компанії шукають нові метрики, які можуть пов’язати бренд з доходом.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Довіра стає головним пріоритетом для 94% маркетологів
5 хв. читання

Довіра стає головним пріоритетом для 94% маркетологів

Згідно з еталонним опитуванням LinkedIn 2025 року, 94% B2B-маркетологів вважають, що довіра стає головним пріоритетом для успіху бізнесу. Дослідження, яке проводилося в шести країнах і в якому взяли участь 1500 осіб, демонструє, що організації приділяють більше уваги методам, які викликають довіру, ніж традиційним вимірюванням.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
LinkedIn виявив розрив у продуктивності B2B-реклами та запустив нові рішення
4 хв. читання

LinkedIn виявив розрив у продуктивності B2B-реклами та запустив нові рішення

Результати LinkedIn показують, що 81% B2B-реклами не привертають належної уваги або не викликають запам’ятовування. Платформа оголошує про нове дослідження вподобань покупців, а також про розширені можливості для подій у прямому ефірі та розширені функції LinkedIn Fast, які включають відеорекламу на основі штучного інтелекту та додаткові цілі кампанії.