Порівняно з попереднім періодом німецька компанія продемонструвала значне зростання скоригованого прибутку до сплати відсотків і податків у розмірі 28,3 млн євро. Валовий обсяг товарів (GMV) зріс на 1,3% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 3,3 млрд євро. Однак водночас продажі знизилися з 2,3 млрд євро у 1 кварталі 2023 року до 2,2 млрд євро у 1 кварталі 2024 року. Zalando вважає свою зосередженість як на B2C, так і на B2B як ключові стовпи свого успіху.
В рамках B2C Zalando зосередиться на вдосконаленні пропозиції стилю життя для кінцевих клієнтів. Компанія розширила асортимент продукції, включивши в нього адаптивне взуття для дітей з обмеженими можливостями. Крім того, вона запустила помічника для покупок зі штучним інтелектом з можливостями вимірювання тіла. Новий інструмент доступний лише на 6 ринках.
У секторі B2B Zalando використовує свою операційну систему ZEOS. Це дає можливість брендам використовувати розгалужену логістичну мережу компанії для доставки та повернення, незалежно від того, чи була продукція придбана на Zalando, у власному інтернет-магазині ритейлера або на іншій європейській платформі. У першому кварталі було додано п’ять додаткових багатоканальних партнерів ZEOS, в результаті чого загальна кількість партнерів досягла 27. В оптовому сегменті Zalando виручка зросла на 13% до € 215 млн.
«Клієнти B2C виявляють підвищений інтерес до нашого високоякісного асортименту продукції, цифрових інструментів, пропозицій та надихаючого контенту. Клієнти B2B користуються нашою унікальною пропозицією. Обидва наші вектори зростання є сильними і сприяють досягненню результатів, демонструючи силу наших планів», – сказала фінансовий директор Zalando, доктор Сандра Дембек.
З повними річними результатами компанії можна ознайомитися в офіційному звіті.