3 хв. читання

Результати Zalando за 1 квартал показують, що його ставка на B2C і B2B окупилася

Zalando оголосив результати першого кварталу. Незважаючи на поточні глобальні виклики, показники зросли порівняно з минулим роком.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Результати Zalando за 1 квартал показують, що його ставка на B2C і B2B окупилася

Порівняно з попереднім періодом німецька компанія продемонструвала значне зростання скоригованого прибутку до сплати відсотків і податків у розмірі 28,3 млн євро. Валовий обсяг товарів (GMV) зріс на 1,3% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 3,3 млрд євро. Однак водночас продажі знизилися з 2,3 млрд євро у 1 кварталі 2023 року до 2,2 млрд євро у 1 кварталі 2024 року. Zalando вважає свою зосередженість як на B2C, так і на B2B як ключові стовпи свого успіху.

В рамках B2C Zalando зосередиться на вдосконаленні пропозиції стилю життя для кінцевих клієнтів. Компанія розширила асортимент продукції, включивши в нього адаптивне взуття для дітей з обмеженими можливостями. Крім того, вона запустила помічника для покупок зі штучним інтелектом з можливостями вимірювання тіла. Новий інструмент доступний лише на 6 ринках.

У секторі B2B Zalando використовує свою операційну систему ZEOS. Це дає можливість брендам використовувати розгалужену логістичну мережу компанії для доставки та повернення, незалежно від того, чи була продукція придбана на Zalando, у власному інтернет-магазині ритейлера або на іншій європейській платформі. У першому кварталі було додано п’ять додаткових багатоканальних партнерів ZEOS, в результаті чого загальна кількість партнерів досягла 27. В оптовому сегменті Zalando виручка зросла на 13% до € 215 млн.

«Клієнти B2C виявляють підвищений інтерес до нашого високоякісного асортименту продукції, цифрових інструментів, пропозицій та надихаючого контенту. Клієнти B2B користуються нашою унікальною пропозицією. Обидва наші вектори зростання є сильними і сприяють досягненню результатів, демонструючи силу наших планів», – сказала фінансовий директор Zalando, доктор Сандра Дембек.

З повними річними результатами компанії можна ознайомитися в офіційному звіті.

 

Поділіться статтею
Схожі статті
Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії
5 хв. читання

Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії

Маркетинг у соціальних мережах B2B зараз є важливим інструментом для компаній, які хочуть охопити більше людей, зміцнити довіру до свого бренду та налагодити зв’язок з можливими клієнтами та бізнес-партнерами. Цей вид маркетингу є більш складним, ніж B2C-маркетинг, який орієнтований на швидкі продажі. Він повинен бути зосереджений на побудові довгострокових відносин, лідерстві думок і наданні професійній […]

Прочитати статтю
Освоєння B2B продакт-менеджменту: виклики та стратегії
5 хв. читання

Освоєння B2B продакт-менеджменту: виклики та стратегії

Опитування, проведене Akeneo у 2024 році, показало, що майже всі B2B-компанії стикаються зі значними проблемами в управлінні продуктами, зокрема в управлінні інформацією про продукти. Це охоплює труднощі, з якими стикаються компанії при забезпеченні точності, всеосяжності, актуальності та узгодженості інформації про свою продукцію на різних каналах і платформах. Дослідження, в якому взяли участь 650 B2B-фахівців зі […]

Прочитати статтю
Нова статистика B2B-кампаній у LinkedIn
3 хв. читання

Нова статистика B2B-кампаній у LinkedIn

Ті, хто бажає досягти успіху в B2B маркетингу, повинні розуміти потреби та мотивацію інших компаній. На відміну від B2C-маркетингу, який часто працює з емоційними імпульсами, B2B маркетинг будується на довгострокових відносинах, довірі та професійній експертизі. Це означає, що стратегія повинна бути адаптована до кожного клієнта. Одним словом, вона воістину різноманітна.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+