3 хв. читання

Результати Zalando за 1 квартал показують, що його ставка на B2C і B2B окупилася

Zalando оголосив результати першого кварталу. Незважаючи на поточні глобальні виклики, показники зросли порівняно з минулим роком.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Результати Zalando за 1 квартал показують, що його ставка на B2C і B2B окупилася

Порівняно з попереднім періодом німецька компанія продемонструвала значне зростання скоригованого прибутку до сплати відсотків і податків у розмірі 28,3 млн євро. Валовий обсяг товарів (GMV) зріс на 1,3% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 3,3 млрд євро. Однак водночас продажі знизилися з 2,3 млрд євро у 1 кварталі 2023 року до 2,2 млрд євро у 1 кварталі 2024 року. Zalando вважає свою зосередженість як на B2C, так і на B2B як ключові стовпи свого успіху.

В рамках B2C Zalando зосередиться на вдосконаленні пропозиції стилю життя для кінцевих клієнтів. Компанія розширила асортимент продукції, включивши в нього адаптивне взуття для дітей з обмеженими можливостями. Крім того, вона запустила помічника для покупок зі штучним інтелектом з можливостями вимірювання тіла. Новий інструмент доступний лише на 6 ринках.

У секторі B2B Zalando використовує свою операційну систему ZEOS. Це дає можливість брендам використовувати розгалужену логістичну мережу компанії для доставки та повернення, незалежно від того, чи була продукція придбана на Zalando, у власному інтернет-магазині ритейлера або на іншій європейській платформі. У першому кварталі було додано п’ять додаткових багатоканальних партнерів ZEOS, в результаті чого загальна кількість партнерів досягла 27. В оптовому сегменті Zalando виручка зросла на 13% до € 215 млн.

«Клієнти B2C виявляють підвищений інтерес до нашого високоякісного асортименту продукції, цифрових інструментів, пропозицій та надихаючого контенту. Клієнти B2B користуються нашою унікальною пропозицією. Обидва наші вектори зростання є сильними і сприяють досягненню результатів, демонструючи силу наших планів», – сказала фінансовий директор Zalando, доктор Сандра Дембек.

З повними річними результатами компанії можна ознайомитися в офіційному звіті.

 

Поділіться статтею
Схожі статті
LinkedIn виявив розрив у продуктивності B2B-реклами та запустив нові рішення
4 хв. читання

LinkedIn виявив розрив у продуктивності B2B-реклами та запустив нові рішення

Результати LinkedIn показують, що 81% B2B-реклами не привертають належної уваги або не викликають запам’ятовування. Платформа оголошує про нове дослідження вподобань покупців, а також про розширені можливості для подій у прямому ефірі та розширені функції LinkedIn Fast, які включають відеорекламу на основі штучного інтелекту та додаткові цілі кампанії.

Прочитати статтю
Як створити стратегію B2B маркетингу за 6 кроків
5 хв. читання

Як створити стратегію B2B маркетингу за 6 кроків

Для компаній електронної комерції, які намагаються правильно взаємодіяти з іншими компаніями, розробка успішного маркетингового плану B2B є абсолютно життєво важливою. У той час як B2C-маркетинг іноді наголошує на емоційних закликах, B2B-маркетинг наголошує на відносинах та цінності та закликає до більш стратегічного підходу. Це базовий посібник, який дозволить вам створити ефективний маркетинговий план B2B.

Прочитати статтю
Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії
5 хв. читання

Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії

Маркетинг у соціальних мережах B2B зараз є важливим інструментом для компаній, які хочуть охопити більше людей, зміцнити довіру до свого бренду та налагодити зв’язок з можливими клієнтами та бізнес-партнерами. Цей вид маркетингу є більш складним, ніж B2C-маркетинг, який орієнтований на швидкі продажі. Він повинен бути зосереджений на побудові довгострокових відносин, лідерстві думок і наданні професійній […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+