Привернути увагу споживачів серед безлічі конкурентів – завдання не тільки в електронній комерції. У звіті «Порушуючи табу: як порушення конвенції окупається» використовуються дані з бази даних креативного тестування Ipsos, щоб проілюструвати ефективність емоційно зарядженої реклами, яка розширює межі.
Аналіз показує, що реклама, яка вирішує йти второваним шляхом і приносити нетрадиційні теми, може збільшити увагу до 21%.
Створення емоційно насиченої реклами може принести брендам більш ефективні бізнес-результати. Позитивна реклама, що містить ці елементи, приблизно на 40% частіше підтримує довгострокове зростання бренду та знижує чутливість бренду до ціни.
Це означає, що сміливий підхід у рекламі, який порушує умовності, не тільки відразу привертає увагу, але й сприяє довгостроковій лояльності клієнтів та силі бренду.
Незважаючи на ці очевидні переваги, деякі бренди все ще не наважуються випускати свою рекламу із зони комфорту. Звичайно, у кожної медалі є дві сторони. Намагаючись викликати емоції, доводиться розраховувати на те, що вони не завжди бувають просто позитивними.
Дані Ipsos свідчать про зростання занепокоєння з приводу негативної реакції на підтримку прав жінок на 107%. Цей страх зрозумілий у часи, коли бренди ризикують бути сприйнятими як нечутливі або зіткнутися з так званою культурою скасування.
Для брендів електронної комерції ці результати підкреслюють потенційні переваги сміливого розширення меж у рекламі. Створюючи емоційно резонансну та нетрадиційну рекламу, підприємства електронної комерції можуть привернути увагу споживачів, сприяти довгостроковій лояльності та, зрештою, досягти більшого комерційного успіху.
Компанія Ipsos промоніторила 36 рекламних кампаній і відстежила, як про них говорять. Інсайти виявили чотири сфери, які підвищують успішність і позитивне сприйняття:
- Культурний вплив: Ipsos рекомендує створювати рекламу, яка відображає реальний світ. Він надає більшого значення потребі щось сказати, а не продати.
- Смілива креативність: Коли ви вносите суперечки, спробуйте трохи оживити їх. Здивувавши широку публіку нетрадиційними візуальними ефектами, виконанням або текстом, ви можете перетворити їх на клієнтів.
- Позитивні відчуття: Суперечливість кампанії атакує почуття. Постарайтеся справити позитивне враження в кінцевому тоні.
- Створюйте полеміку: Пам’ятайте, що не обов’язково догоджати всім. Це ризик суперечок, і коментарі недоброзичливців підтверджують, що ви дійсно зачепили акорд.