Нові правила забезпечують споживачам легший доступ до недорогого ремонту деяких пристроїв, включаючи електроніку та побутову техніку. Протягом 10 років виробники будуть зобов’язані надавати варіанти ремонту навіть після закінчення законної гарантії, що значно покращує захист споживачів.
Для маркетингових компаній електронної комерції це передбачає забезпечення простого доступу споживачів до інформації про ремонт і належне представлення цих варіантів.
Нова Директива набуде чинності 30 липня 2024 року. У членів ЄС буде три роки, щоб втілити його в національне законодавство.
Запчастини для самостійних ремонтників
Однією з головних особливостей нових правил є вимога до виробників обґрунтовано встановлювати ціни на інструменти та запчастини для незалежних ремонтників. Водночас це відкриє ринок для незалежних ремонтників і створить нові перспективи для бізнесу маркетингових систем електронної комерції, зосереджених на продажі запасних компонентів та послугах з ремонту.
Нові правила забороняють політику щодо програмного забезпечення та договірні обмеження, які можуть перешкоджати незалежним ремонтникам. Незважаючи на те, що існує кілька винятків для захисту прав інтелектуальної власності, це обмеження є значним першим кроком на шляху до більш справедливого ринку ремонту.
Якщо покупці виберуть ремонт замість заміни, передбачена законом гарантія триватиме дванадцять місяців. Ця акція сприятиме проведенню ремонтних робіт та сприятиме зменшенню утворення електронних відходів.
Підтримка ремонтного сектору
Зниження ПДВ на послуги з ремонту є одним із фінансових стимулів, до яких закликають держави-члени ЄС сприяти проведенню ремонтних робіт. Це може створити нові робочі місця та розширити спектр продуктів і послуг з ремонту, доступних для компаній.
Європейська комісія має намір створити онлайн-портал, який пропонуватиме детальну інформацію про вибір ремонту та пов’язані з ним витрати. Мета полягає в тому, щоб підвищити видимість і відкритість ремонтних послуг , щоб допомогти клієнтам у процесі прийняття рішень.