3 хв. читання

Ремонт побутової техніки зростає. Це також стосується електронної комерції

Нові правила ремонту, запропоновані Європейським Союзом, принесуть серйозні зміни не лише для клієнтів, а й для компаній. Коаліція «Право на ремонт Європи», що представляє понад 140 організацій у 24 європейських країнах, невпинно проводить передвиборчу кампанію « Право на ремонт Європи », розробила нові керівні принципи. Крім того, це вплине на деякі сектори електронної комерції.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Ремонт побутової техніки зростає. Це також стосується електронної комерції
Джерело: Depositphotos

Нові правила забезпечують споживачам легший доступ до недорогого ремонту деяких пристроїв, включаючи електроніку та побутову техніку. Протягом 10 років виробники будуть зобов’язані надавати варіанти ремонту навіть після закінчення законної гарантії, що значно покращує захист споживачів.

Для маркетингових компаній електронної комерції це передбачає забезпечення простого доступу споживачів до інформації про ремонт і належне представлення цих варіантів.

Нова Директива набуде чинності 30 липня 2024 року. У членів ЄС буде три роки, щоб втілити його в національне законодавство.

Запчастини для самостійних ремонтників

Однією з головних особливостей нових правил є вимога до виробників обґрунтовано встановлювати ціни на інструменти та запчастини для незалежних ремонтників. Водночас це відкриє ринок для незалежних ремонтників і створить нові перспективи для бізнесу маркетингових систем електронної комерції, зосереджених на продажі запасних компонентів та послугах з ремонту.

Нові правила забороняють політику щодо програмного забезпечення та договірні обмеження, які можуть перешкоджати незалежним ремонтникам. Незважаючи на те, що існує кілька винятків для захисту прав інтелектуальної власності, це обмеження є значним першим кроком на шляху до більш справедливого ринку ремонту.

Якщо покупці виберуть ремонт замість заміни, передбачена законом гарантія триватиме дванадцять місяців. Ця акція сприятиме проведенню ремонтних робіт та сприятиме зменшенню утворення електронних відходів.

Підтримка ремонтного сектору

Зниження ПДВ на послуги з ремонту є одним із фінансових стимулів, до яких закликають держави-члени ЄС сприяти проведенню ремонтних робіт. Це може створити нові робочі місця та розширити спектр продуктів і послуг з ремонту, доступних для компаній.

Європейська комісія має намір створити онлайн-портал, який пропонуватиме детальну інформацію про вибір ремонту та пов’язані з ним витрати. Мета полягає в тому, щоб підвищити видимість і відкритість ремонтних послуг , щоб допомогти клієнтам у процесі прийняття рішень.

Поділіться статтею
Схожі статті
LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?
5 хв. читання

LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?

LinkedIn впроваджує зміни з 20 листопада 2024 року, насамперед щодо генеративного штучного інтелекту, розповсюдження контенту та захисту даних. Що варто знати про оновлення LinkedIn? Ознайомтеся з оглядом найважливіших змін.

Прочитати статтю
Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення
6 хв. читання

Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення

Політика повернення є важливим фактором, що впливає на поведінку споживачів і формує конкурентне середовище. У звіті ZigZag досліджується, як великі роздрібні продавці змінюють свої погляди на повернення в електронній комерції. З одного боку, вони повинні враховувати задоволеність клієнтів, а з іншого – зважувати прибутковість.

Прочитати статтю
Google оновлює правила розмітки товарів
3 хв. читання

Google оновлює правила розмітки товарів

Google удосконалив свої рекомендації щодо впровадження розмітки товарів, щоб підвищити точність і релевантність результатів покупок у пошуку. Як підтримувати оптимальну видимість у пошуковій видачі Google?

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+