Тенденції на ринку і з клієнтами
Ринок вживаного одягу в усьому світі зріс зі 141 мільярда доларів у 2021 році до 230 мільярдів доларів у 2024 році, а до 2028 року очікується досягти 350 мільярдів доларів. Особливо швидко зріс ринок вживаних предметів розкоші: з 2017 по 2023 рік продажі вживаних речей зросли на 125%.
Саме молодь є рушійною силою цього тренду. Міленіали та люди покоління Z купують вживані речі принаймні кожні кілька місяців, тоді як лише 20% бебі-бумерів роблять те саме. Ця зміна показує, як змінюються уявлення людей про цінність та сталий розвиток.
Проекти великих брендів
Ікеа
- Ikea Preown запустила маркетплейс вживаних товарів у Мадриді та Осло
- Дозволяє людям продавати меблі один одному
- Дає бонус 15% за використання ваучерів магазину замість готівки
- На даний момент безкоштовно
Лего
- Сервіс Replay запустили у США, Канаді та Великій Британії
- Було передано майже 500 тонн цегли
- Наразі ви можете відправляти товари лише зі штату США (включаючи Аляску та Гаваї)
Проблеми і турботи секонд-хенду бізнесу
Складність операцій
- Складні процеси сортування та перевірки
- Витрати на зворотну логістику високі
- Потреба в спеціалізованих знаннях в оцінці товарів
Хороша якість і шахрайство
- Занепокоєння щодо автентичності речей високого класу
- Різний рівень якості
- Можливе зловживання системою
- Вплив на пожертви на благодійність
Вплив на промисловість
Люди роздають менш цінні речі та продають найкращі на нових платформах, що змінює традиційний сектор благодійності.
Незважаючи на проблеми, ринок секонд-хенду продовжує зростати, оскільки компанії шукають екологічно чисті способи ведення свого бізнесу, а споживачі приймають ідеї, що лежать в основі циркулярної економіки.
Щоб досягти успіху в цій сфері, вам потрібно знати, як керувати складною логістикою, стежити за якістю, завойовувати довіру клієнтів і підтримувати низькі витрати.