2 хв. читання

Розслідувано заяви Shein про сталий розвиток

Заяви Шейна про сталий розвиток перебувають під пильною увагою, оскільки торгове відомство Італії розпочинає розслідування щодо Infinite Styles Services CO. Limited, дублінської компанії, яка керує італійським веб-сайтом Shein's. Розслідування в першу чергу зосереджене на потенційно оманливих заявах про навколишнє середовище, зроблених на платформі.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Розслідувано заяви Shein про сталий розвиток
Джерело: Depositphotos

Антимонопольний орган заявляє, що компанія, схоже, створює враження, що вона виробляє та продає одяг у спосіб, який корисний для навколишнього середовища, роблячи незрозумілі або, можливо, неправдиві заяви.

Орган, який розслідує заяви Shein про сталий розвиток, висловив занепокоєння з приводу лінії одягу «evoluSHEIN», яка позиціонується як екологічно чиста. Надана інформація може ввести споживачів в оману щодо кількості використаних зелених волокон. Крім того, бракує прозорості щодо неможливості подальшої переробки одягу.

Антимонопольне агентство також вказало на проблеми з тим, як Шейн заявив, що вони зобов’язуються скорочувати викиди вуглецю, і тим, як їхні документи зі сталого розвитку на 2022 та 2023 роки показали, що вони насправді збільшують викиди парникових газів.

Shein — це бренд швидкої моди, відомий своїм дешевим одягом, але його трудові практики та вплив на навколишнє середовище піддаються все більш пильній увазі. Ходять чутки, що компанія може вийти на біржу в Лондоні, що посилило ці побоювання.

Прес-секретар Шейна не відповів на прохання прокоментувати хід розслідування на момент публікації цієї статті.

Поділіться статтею
Схожі статті
Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console
4 хв. читання

Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console

Google випустив нову документацію , яка покращує інтеграцію даних з Google Analytics (GA4) і Search Console для кращої продуктивності веб-сайту та SEO-аналізу. Це оновлення особливо оцінять компанії, які прагнуть збільшити органічний трафік і покращити користувацький досвід.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
BuzzFeed виходить на ринок соціальних мереж з BFisland
4 хв. читання

BuzzFeed виходить на ринок соціальних мереж з BFisland

BuzzFeed оголосив про свою роботу на окремій платформі соціальних медіа як вирішення сучасних проблем токсичності в Інтернеті. Як повідомляє Semafor, компанія запустила свій перший крок у соціальні мережі через свій розважальний контент і платформу вікторин.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Транскордонна електронна комерція: Amazon лідирує в глобальній гонці на $360 млрд
2 хв. читання

Транскордонна електронна комерція: Amazon лідирує в глобальній гонці на $360 млрд

Світові дані електронної комерції від ECDB показують, що Amazon і Alibaba є провідними організаціями в транскордонній електронній комерції. За даними ECDB, у 2023 році Amazon досягла 360 мільярдів доларів у транскордонному GMV, зберігаючи при цьому чудове глобальне охоплення та задоволеність клієнтів, що дорівнює ВВП Єгипту.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+