Антимонопольний орган заявляє, що компанія, схоже, створює враження, що вона виробляє та продає одяг у спосіб, який корисний для навколишнього середовища, роблячи незрозумілі або, можливо, неправдиві заяви.
Орган, який розслідує заяви Shein про сталий розвиток, висловив занепокоєння з приводу лінії одягу «evoluSHEIN», яка позиціонується як екологічно чиста. Надана інформація може ввести споживачів в оману щодо кількості використаних зелених волокон. Крім того, бракує прозорості щодо неможливості подальшої переробки одягу.
Антимонопольне агентство також вказало на проблеми з тим, як Шейн заявив, що вони зобов’язуються скорочувати викиди вуглецю, і тим, як їхні документи зі сталого розвитку на 2022 та 2023 роки показали, що вони насправді збільшують викиди парникових газів.
Shein — це бренд швидкої моди, відомий своїм дешевим одягом, але його трудові практики та вплив на навколишнє середовище піддаються все більш пильній увазі. Ходять чутки, що компанія може вийти на біржу в Лондоні, що посилило ці побоювання.
Прес-секретар Шейна не відповів на прохання прокоментувати хід розслідування на момент публікації цієї статті.