3 хв. читання

Соціальні платформи борються зі святковим преміум-пушом

З наближенням свят помітні зміни в тому, як великі компанії соціальних мереж рекламують свої послуги та товари за підпискою. Наразі ці платформи використовують повноекранну рекламу у власних додатках як частину своїх агресивних маркетингових стратегій. Хоча ця стратегія ефективно використовує їхню величезну базу користувачів, її потенційно нав'язливий характер викликає критику.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Соціальні платформи борються зі святковим преміум-пушом
Джерело: Unsplash

Преміальний поштовх X не вдається, незважаючи на агресивну тактику кампанії

Повноекранна спливаюча реклама для X Premium є частиною агресивної кампанії, яку розпочала компанія X (раніше Twitter). Невдало розташована кнопка «х», яка зливається з фоном, ускладнює користувачам закриття цих рекламних оголошень, що призвело до критики їх дизайну.

Незважаючи на те, що база користувачів платформи скорочується, а коефіцієнт конверсії X Premium становить менше 1%, вона все ще наполягає на платних підписках. Ілон Маск прогнозував , що до цього часу буде 9 мільйонів передплатників, а до 2028 року він сподівається мати 104 мільйони.

X Premium

Source: Socialmediatoday.com

За поточними оцінками, лише приблизно 1,3 мільйона користувачів вирішили скористатися преміум-сервісом. У спробі збільшити кількість передплатників платформа також рекламує такі функції, як подарунки X Premium.

Кампанія за підпискою, схоже, є компонентом ширшого плану, спрямованого на зменшення залежності X від доходів від реклами. Однак здається малоймовірним, що ці маркетингові ініціативи призведуть до значного збільшення підписок, які шукає платформа, враховуючи поточну пропозицію преміум-функцій.

Meta просуває VR-залізо, але контент все одно відстає

Тим часом Meta прийняла аналогічну стратегію, демонструючи свої VR-гарнітури — ключовий елемент стратегії метавсесвіту — через основний рекламний простір у Facebook та Instagram. Але, як і преміальний сервіс X, Meta має основну проблему: у поточній екосистемі недостатньо інтригуючих VR-додатків і досвіду, щоб зробити апаратне забезпечення необхідністю.

Незважаючи на те, що бібліотека контенту розширюється, а сама технологія вражає, вона ще не досягла рівня основних споживчих технологій. Однак план Meta зробити ці продукти доступними для своїх мільярдів користувачів може зрештою виправдатися.

Жорсткі продажі соціальних додатків не вдаються

Надсилаючи рекламу Snapchat+ прямо до поштових скриньок користувачів, Snapchat наслідував цей приклад. Соціальні мережі зараз більше нагадують цифрові маркетплейси, ніж соціальні простори, завдяки цій стратегії прямого маркетингу та роботі інших платформ.

Однак ці агресивні маркетингові стратегії зараз менш ефективні, ніж могли бути в минулому, оскільки користувачі більш вправно відсіюють рекламний контент.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?
4 хв. читання

Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?

OpenAI створює платіжну систему, щоб люди могли купувати речі безпосередньо через ChatGPT, не виходячи з чату. Як повідомляє Reuters, продавці платитимуть компанії зі штучним інтелектом комісійні з продажів. Це новий спосіб заробити гроші після того, як минулого року він втратив 5 мільярдів доларів, незважаючи на досягнення 10 мільярдів доларів доходу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції
5 хв. читання

Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції

Онлайн-покупці повертають на 30-40% більше товарів, ніж покупці в магазині, але маркетингові інструменти не відстежують ці дані. Згідно з аналізом The-future-of-commerce.com, один модний бренд виявив розрив у розмірі 30 мільйонів фунтів стерлінгів між заявленим доходом і фактичним прибутком після врахування повернень. Більшість метрик цифрового маркетингу повністю ігнорують цю проблему.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive
4 хв. читання

Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive

Meta широко переслідувала злодіїв контенту. У першій половині 2025 року вони видалили 10 мільйонів фейкових профілів, копіюючи популярних творців, і вразили 500 000 спам-акаунтів. Тепер Facebook хоче зупинити появу одних і тих же вірусних відео всюди.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU