Останнє оновлення Instagram вводить можливість позначити канал трансляції під час процесу завантаження публікації. Ця функція дозволяє користувачам виділяти контент у потоках каналу без необхідності робити додаткові кроки після публікації.
Інтернет-магазини можуть радувати – товари, акції чи новини можна легко інтегрувати в канал. Вони потраплять безпосередньо до аудиторії.
Чому це важливо для електронної комерції
Мережа Socila, Instagram запустила канали ще в лютому минулого року. Він став значним інструментом для одностороннього зв’язку. Ця функція дозволяє творцям і компаніям інформувати своїх підписників за допомогою повідомлень Instagram Direct, що відповідає зростаючій тенденції обміну приватним контентом на платформі.
Для професіоналів електронної комерції можливість позначати канали в публікаціях є значним покращенням. Це спрощує процес обміну оновленнями, гарантуючи, що останній контент автоматично відображається на каналі без необхідності ділитися ними вручну. Ця ефективність може заощадити час і гарантувати, що ваша аудиторія в Instagram завжди буде поінформована про останні пропозиції, акції чи новини вашого бренду.
Використання нової функції
Instagram повідомляє про інтерес до використання каналів, тому брендам, які ще не використовують цей формат, варто звернути на це увагу та почати. Включивши опцію “Канал тегів ” у свою контент-стратегію, ви зможете утримати свою аудиторію зацікавленою. Це простий спосіб максимізувати охоплення та вплив контенту, який ви вже створюєте.
Хоча нова функція тегування може здатися незначним оновленням, вона також пропонує можливість для електронної комерції. Адже підвищення залученості та спрощення комунікації з аудиторією – це те, чого хочуть усі.