Послуги стимулюють тенденції зростання електронної комерції в Нідерландах
Найбільше, що сприяло зростанню електронної комерції в Нідерландах, – це послуги, які подорожчали на 13%. Страхування здоров’я та пошкоджень зросло на 27%, а продажі квитків на сайти та події також зросли. Частково це було пов’язано з тим, що Олімпіада приїжджала до Франції.
Витрати на товари залишалися досить стабільними, лише на 1%, але кількість куплених товарів зменшилася на 4%. У деяких категоріях, таких як «Взуття та особистий спосіб життя» та «Їжа/Майже їжа», спостерігалося падіння на 11%.
Різноманітні витрати в Інтернеті за категоріями
Відсоток онлайн-покупок, який люди роблять, сильно змінюється в різних категоріях. Найчастіше люди купують послуги в інтернеті замість товарів.
Наприклад, лише 8% витрат на їжу та напої поруч з їжею припадає на онлайн, що збиває загальний середній показник. Коли виводиться ця категорія, споживачі витрачають на покупки в інтернеті 37% свого роздрібного доходу.
Транскордонний шопінг: зростаюча тенденція в голландській електронній комерції
Зі зростанням на 6% до 20,3 мільйона продажів, здійснених за межами Нідерландів, транскордонні покупки зростають. Китайські інтернет-магазини стали дуже відомими. Загалом у закордонних інтернет-магазинах люди витратили на 16% більше, або на €2,3 млрд.
У першому півріччі 2024 року нідерландці купили в Китаї 6 мільйонів речей. Кожна покупка коштувала в середньому 41 євро, що набагато менше, ніж у середньому в Нідерландах (101 євро) або інших європейських країнах, таких як Німеччина (110 євро).
Мобільні витрати та способи оплати
Ці зростаючі тенденції в голландській електронній комерції показують, як змінюється онлайн-шопінг у Нідерландах, оскільки послуги та покупки через кордони стають все більш важливими.