2 хв. читання

Транскордонна електронна комерція зростає в Європі

Минулого року європейська електронна комерція згенерувала 107 мільярдів євро транскордонного обороту. Оборот транскордонного ринку склав 237 млрд євро. У порівнянні з минулим роком це на 32% більше

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Транскордонна електронна комерція зростає в Європі

У 2022 році європейська транскордонна електронна комерція становила 179 млрд євро. З них інтернет-магазини згенерували рекордно високий оборот у розмірі 105,5 млрд євро. У звіті Cross-Border Commerce Europe йдеться, що до 32% усіх європейських онлайн-продажів припадає на транскордонні продажі.

Загальний обсяг онлайн-продажів B2C в Європі досяг €741 млрд. Це на 13% більше, ніж у 2022 році. З цього загального обороту до 32% було отримано за рахунок транскордонних продажів.

У кого все добре?

Компанія щорічно складає рейтинг 500 найбільших транскордонних інтернет-магазинів Європи, виключаючи туристичний сегмент.

У рейтингу топ-10 європейських ритейлерів на 2023 рік IKEA посідає перше місце. Оборот компанії склав 5,2 млрд євро. Замикають десятку лідерів Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas і Notino.

У 500 найбільших транскордонних інтернет-магазинах Європи продажі знизилися через нестабільне економічне середовище та конкуренцію з боку американських і китайських брендів. Оборот ТОП-500 у 2023 році впав на 18% до €50 млрд.

 

Поділіться статтею
Схожі статті
LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?
5 хв. читання

LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?

LinkedIn впроваджує зміни з 20 листопада 2024 року, насамперед щодо генеративного штучного інтелекту, розповсюдження контенту та захисту даних. Що варто знати про оновлення LinkedIn? Ознайомтеся з оглядом найважливіших змін.

Прочитати статтю
Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення
6 хв. читання

Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення

Політика повернення є важливим фактором, що впливає на поведінку споживачів і формує конкурентне середовище. У звіті ZigZag досліджується, як великі роздрібні продавці змінюють свої погляди на повернення в електронній комерції. З одного боку, вони повинні враховувати задоволеність клієнтів, а з іншого – зважувати прибутковість.

Прочитати статтю
Google оновлює правила розмітки товарів
3 хв. читання

Google оновлює правила розмітки товарів

Google удосконалив свої рекомендації щодо впровадження розмітки товарів, щоб підвищити точність і релевантність результатів покупок у пошуку. Як підтримувати оптимальну видимість у пошуковій видачі Google?

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+