У 2022 році європейська транскордонна електронна комерція становила 179 млрд євро. З них інтернет-магазини згенерували рекордно високий оборот у розмірі 105,5 млрд євро. У звіті Cross-Border Commerce Europe йдеться, що до 32% усіх європейських онлайн-продажів припадає на транскордонні продажі.
Загальний обсяг онлайн-продажів B2C в Європі досяг €741 млрд. Це на 13% більше, ніж у 2022 році. З цього загального обороту до 32% було отримано за рахунок транскордонних продажів.
У кого все добре?
Компанія щорічно складає рейтинг 500 найбільших транскордонних інтернет-магазинів Європи, виключаючи туристичний сегмент.
У рейтингу топ-10 європейських ритейлерів на 2023 рік IKEA посідає перше місце. Оборот компанії склав 5,2 млрд євро. Замикають десятку лідерів Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas і Notino.
У 500 найбільших транскордонних інтернет-магазинах Європи продажі знизилися через нестабільне економічне середовище та конкуренцію з боку американських і китайських брендів. Оборот ТОП-500 у 2023 році впав на 18% до €50 млрд.