2 хв. читання

Транскордонна електронна комерція зростає в Європі

Минулого року європейська електронна комерція згенерувала 107 мільярдів євро транскордонного обороту. Оборот транскордонного ринку склав 237 млрд євро. У порівнянні з минулим роком це на 32% більше

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Транскордонна електронна комерція зростає в Європі

У 2022 році європейська транскордонна електронна комерція становила 179 млрд євро. З них інтернет-магазини згенерували рекордно високий оборот у розмірі 105,5 млрд євро. У звіті Cross-Border Commerce Europe йдеться, що до 32% усіх європейських онлайн-продажів припадає на транскордонні продажі.

Загальний обсяг онлайн-продажів B2C в Європі досяг €741 млрд. Це на 13% більше, ніж у 2022 році. З цього загального обороту до 32% було отримано за рахунок транскордонних продажів.

У кого все добре?

Компанія щорічно складає рейтинг 500 найбільших транскордонних інтернет-магазинів Європи, виключаючи туристичний сегмент.

У рейтингу топ-10 європейських ритейлерів на 2023 рік IKEA посідає перше місце. Оборот компанії склав 5,2 млрд євро. Замикають десятку лідерів Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas і Notino.

У 500 найбільших транскордонних інтернет-магазинах Європи продажі знизилися через нестабільне економічне середовище та конкуренцію з боку американських і китайських брендів. Оборот ТОП-500 у 2023 році впав на 18% до €50 млрд.

 

Поділіться статтею
Схожі статті
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Meta Reels: трансформація реклами за допомогою ключових даних і практик
4 хв. читання

Meta Reels: трансформація реклами за допомогою ключових даних і практик

В останньому посібнику Meta ми дізнаємося, як бренди можуть ефективно використовувати Meta Reels для посилення своїх маркетингових кампаній і досягнення реальних результатів. Ось короткий виклад найважливіших фактів і рекомендацій, які повинен знати кожен інтернет-магазин про цей потужний формат відео.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+