2 хв. читання

Транскордонна електронна комерція зростає в Європі

Минулого року європейська електронна комерція згенерувала 107 мільярдів євро транскордонного обороту. Оборот транскордонного ринку склав 237 млрд євро. У порівнянні з минулим роком це на 32% більше

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Транскордонна електронна комерція зростає в Європі

У 2022 році європейська транскордонна електронна комерція становила 179 млрд євро. З них інтернет-магазини згенерували рекордно високий оборот у розмірі 105,5 млрд євро. У звіті Cross-Border Commerce Europe йдеться, що до 32% усіх європейських онлайн-продажів припадає на транскордонні продажі.

Загальний обсяг онлайн-продажів B2C в Європі досяг €741 млрд. Це на 13% більше, ніж у 2022 році. З цього загального обороту до 32% було отримано за рахунок транскордонних продажів.

У кого все добре?

Компанія щорічно складає рейтинг 500 найбільших транскордонних інтернет-магазинів Європи, виключаючи туристичний сегмент.

У рейтингу топ-10 європейських ритейлерів на 2023 рік IKEA посідає перше місце. Оборот компанії склав 5,2 млрд євро. Замикають десятку лідерів Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas і Notino.

У 500 найбільших транскордонних інтернет-магазинах Європи продажі знизилися через нестабільне економічне середовище та конкуренцію з боку американських і китайських брендів. Оборот ТОП-500 у 2023 році впав на 18% до €50 млрд.

 

Поділіться статтею
Схожі статті
Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити
6 хв. читання

Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити

Лише 26% клієнтів оцінюють цифровий досвід як відмінний. Що робити? Минулого року спостерігався сплеск новин про уніфіковані дані та генеративний штучний інтелект, які мають потенціал для трансформації клієнтського досвіду. Чому персоналізація часто дає збій? І що відрізняє лідерів ринку від інших компаній? Звіт Adobe Digital Trends 2024 присвячений цим питанням. Дізнайтеся, як подолати складні очікування […]

Прочитати статтю
Китайські гіганти електронної комерції провалили тести на безпеку в ЄС: 95% відмов
6 хв. читання

Китайські гіганти електронної комерції провалили тести на безпеку в ЄС: 95% відмов

Згідно з останніми розслідуваннями, домінування китайських платформ електронної комерції на європейських ринках викликало серйозні занепокоєння щодо безпеки. За даними органів нагляду за європейським ринком, вражаючі 85–95% продуктів Shein, AliExpress і Temu не відповідають стандартам безпеки ЄС, повідомляє Ecommerce News.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+