Якщо подивитися на цифри, то можна побачити, що інтернет-ринки домінували на сцені і становили шокуючі 69% від загального обсягу продажів, або 225 мільярдів євро. Лише з обсягом продажів у розмірі 197,01 мільярда євро, 100 найбільших транскордонних ринків продемонстрували помітне зростання на 39,29 відсотка. Ще більш дивовижним є те, що на 10 найбільших ринків припадало приблизно половина обороту, зумовленого ринком.
«Результати нашого останнього аналізу підкреслюють, наскільки динамічно розвивається транскордонна електронна комерція по всій Європі», – сказала засновниця Cross-Border Commerce Europe Карін Муатьє.
Споживачі все частіше вибирають транскордонні покупки, що свідчить про багатообіцяюче майбутнє як для діючих компаній у цьому секторі, що швидко змінюється, так і для нових конкурентів.
Динаміка ринку також дещо зрушиться вперед. У той час як транскордонний GMV в Європі, ймовірно, буде збільшуватися – оцінки показують, що до 2025 року 97,3% відвідувачів будуть транскордонними – частка маркетплейсів в загальній електронній комерції GMV, за прогнозами, дещо знизиться з 69% до 67,9%. Це свідчить про зрілість ринку.
Одне з інтригуючих спостережень полягає в тому, що ця модель розширення не унікальна. Транскордонна електронна комерція в Європі на початку цього року спостерігала зростання на 32% у 2023 році порівняно з попереднім роком. Загалом за цей період європейські інтернет-магазини здійснили 107 мільярдів євро транскордонних продажів .
Спостерігаючи за швидким розширенням транскордонної електронної комерції в Європі , стає зрозуміло, що бізнес, а також споживачі використовують можливості, які пропонує цей сектор, що розвивається. Помітні темпи зростання на провідних ринках не лише відображають стійкість галузі, але й підкреслюють тенденцію до розширення транскордонних покупок серед європейських споживачів.