4 хв. читання

Тренди та стратегії святкового шопінгу на 2024 рік

У міру наближення святкового сезону 2024 року нещодавнє дослідження Acceleration Partners показує, що роздрібні продавці та маркетологи повинні знати про кілька значних змін у торговому ландшафті. Розуміння цих змін і впровадження цільових тенденцій і стратегій святкових покупок на 2024 рік матимуть вирішальне значення для компаній, які прагнуть максимізувати свою ефективність у цей критичний період розпродажів.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Тренди та стратегії святкового шопінгу на 2024 рік
Джерело: Depositphotos

Тренди святкового шопінгу 2024 року: ключові очікування та поведінка споживачів

У зв’язку з більш пізнім початком і меншою кількістю днів у ключовому періоді святкових покупок порівняно з 2023 роком, очікується, що споживачі почнуть свої святкові покупки раніше. Цей зсув, який є ключовим фактором у розробці тенденцій і стратегій святкових покупок на 2024 рік, зумовлений бажанням покупців уникнути потенційних затримок доставок у грудні.

Рекомендовані стратегії святкового ритейлу на 2024 рік

  1. Адаптуйтеся до стислих часових рамок покупки , чітко повідомляючи про граничні обсяги доставки та приблизні терміни доставки як на своєму веб-сайті, так і за допомогою обміну повідомленнями з партнерами/партнерами
  2. Приваблюйте перших покупців привабливими пропозиціями та ексклюзивними знижками, які можна порівняти з кіберпропозиціями

 

Impact of the US Presidential Election on 2024 Holiday Sales Historical data from Epsilon shows that election years (2016 and 2020) experienced a 6% drop in year-over-year consumer sales during election week. However, overall holiday e-commerce growth typically remains unaffected.

Source: Depositphotos

 

Вплив президентських виборів у США на святкові розпродажі 2024 року

Історичні дані Epsilon показують, що в роки виборів (2016 і 2020) споживчі продажі споживачів впали на 6% порівняно з минулим роком протягом тижня виборів. Однак загальне зростання святкової електронної комерції зазвичай залишається незмінним.

Стратегії навігації у виборчий період 2024 року у святковому маркетингу

  1. Подолайте шум політичної реклами, співпрацюючи з афілійованими особами та партнерами-інфлюенсерами , щоб просувати освіжаючий контент про ваш бренд. Зосередьтеся на позитивних повідомленнях, пов’язаних зі здоровим способом життя, цінностями та сталим розвитком
  2. Підготуйте сильні післявиборчі акції для афілійованих та інфлюенсерів , щоб отримати вигоду з очікуваного зростання святкових покупок

Звернення до свідомості споживчих цінностей

Незважаючи на покращення споживчих настроїв, покупці у святкові дні продовжуватимуть дотримуватися бюджету , шукаючи знижки, недорогі альтернативи та інноваційні способи заощадити.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024

Source: Acceleration Partners

 

Ціннісно-орієнтовані стратегії

  1. Переконайтеся, що ваша стратегія ціноутворення та просування є конкурентоспроможними, особливо якщо ви орієнтовані на міленіалів і старше покоління.
  2. У 3 кварталі запустіть та оптимізуйте партнерство за допомогою сервісів Card-Linked Offer, Loyalty/Rewards та Buy Now, Pay Later (BNPL), щоб запропонувати покупцям баланс зручності та цінності.

Погляд у майбутнє: готуємося до святкових тенденцій електронної комерції 2024 року

Salesforce опублікувала свої прогнози на свята на 2024 рік, висвітлюючи економічні фактори, які можуть суттєво вплинути на глобальні показники під час святкового сезону. Роздрібні продавці та маркетологи повинні бути в курсі цих прогнозів, щоб уточнити свої стратегії з наближенням сезону відпусток.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024:Salesforce released their 2024 Holiday Predictions on economic factors that may play a key part in overall global performance during the holiday season.

Source: Acceleration Partners

 

Впроваджуючи ці стратегії та залишаючись налаштованими на зміну поведінки споживачів, компанії можуть позиціонувати себе як успішні в сезоні святкових покупок 2024 року.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чому маркетплейси – найрозумніший спосіб вийти на новий ринок
12 хв. читання

Чому маркетплейси – найрозумніший спосіб вийти на новий ринок

Вихід на новий ринок може здатися кроком у невідоме. Незалежно від того, чи є ви зростаючим брендом або амбітним стартапом, проблеми безмежні: високі початкові витрати, незнайомі нормативні акти, відсутність місцевих контактів і фрагментована логістика. Ось тут і стануть в нагоді маркетплейси. Сучасні платформи маркетплейсів електронної комерції пропонують потужний, масштабований і низькоризикований спосіб виходу на нові […]

Nikola Ilchev, PhD Nikola Ilchev, PhD
Leading expert in e-commerce across Bulgaria and the Balkans., Balkanecommerce.com
Прочитати статтю
58% діляться електронною поштою для знижок, але захищають соціальні дані
4 хв. читання

58% діляться електронною поштою для знижок, але захищають соціальні дані

Роздрібні продавці виявляють, що, хоча клієнти люблять знижки, вони також турбуються про свою конфіденційність під час обміну особистою інформацією. Згідно з нещодавнім дослідженням консалтингової компанії з цифрової трансформації Daemon, рекламні пропозиції та електронні листи зі знижками залишаються сильною перевагою серед поколінь; Міленіали лідирують з 67%, за ними йдуть бебі-бумери з 65% і покоління Z з […]

Прочитати статтю
Абонементи на цифровий гаманець: збільште продажі в електронній комерції за допомогою мобільних купонів
6 хв. читання

Абонементи на цифровий гаманець: збільште продажі в електронній комерції за допомогою мобільних купонів

Від базових посадкових талонів до ефективних маркетингових інструментів, проїзні на цифровий гаманець зазнали значного розвитку. У додатках для мобільних гаманців, таких як Apple Wallet, Google Pay і Samsung Pay, ці цифрові представництва можуть зберігати що завгодно: від посадкових талонів і квитків до членських карток, карток лояльності та купонів.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+