
Що насправді рухає споживачами?
Важливо зазначити, що якість продукції назвали найважливішим фактором 73% опитаних. Другим за важливістю фактором є стійкість цін, про що заявили 70% учасників.
У дослідженні зроблено висновок, що «споживачі шукають співвідношення ціни та якості».
Іншими факторами, які впливають на рішення споживачів, є позитивні відгуки в Інтернеті (33%) та хороша репутація бренду (28%). У сучасному світі досить інтригуючим є той факт, що 11% респондентів вважають важливою хорошу присутність у соціальних мережах. Тоді як 7% виділили креативність у маркетингу.
Уподобання досить різні в залежності від галузі. У той час як 88% людей у медіа та сфері розваг наголошують на доступних цінах. У роздрібній торгівлі цей показник становить 84% ; Не дивно, що в науці і фармацевтиці 90% опитаних виділяють якість продукції.
Різні преференції спостерігаються на основі демографічних даних. Чутливість до цін турбує 73% жінок порівняно з 66% чоловіків. Сильна присутність у соціальних мережах найбільш важлива для вікової групи 25-34 роки (22%). Однак його важливість зменшується зі збільшенням віку; Про нього згадують лише 3% у віковій категорії 55-64 роки.

Source: Adobe
Що відлякує клієнтів?
Практично всі учасники опитування зазначили, що погана якість продукції була причиною номер один, яка змусить їх уникнути здійснення покупки. Відсутність хорошого обслуговування клієнтів стримує 66% опитаних; Майже половину з них відлякує відсутність знижок та програм лояльності. Для 32% це проблема обмеженої впізнаваності бренду.
Маркетингові прийоми, які не є ефективними
Більше половини респондентів відлякало перевантаження електронними листами та push-повідомленнями. Ще 41% не зацікавлені в тому, щоб бути цільовими за допомогою нав’язливої реклами, тоді як 39% дратує реклама, яка містить оманливі повідомлення.
Такий самий відсоток учасників (39%) виявив проблеми з маркетинговою стратегією, в якій використовуються інфлюенсери та знаменитості. Ще 33% опитаних дратує відсутність прозорості ціноутворення, а 25% відлякує поганий клієнтський сервіс компанії після маркетингових кампаній.
У секторі роздрібної торгівлі надмірні push-сповіщення вважаються найменш надихаючими (55%), тоді як 39% також виявили проблеми з рекламою, що вводить в оману. Проблема з push-повідомленнями також спостерігається у сегментах благодійності та продажів, де її виділяють 70% та 75% респондентів відповідно.

Source: Adobe
Пропозиції до дії: рекомендації для електронної комерції
1. Реклама: комунікація повинна бути пристосована до споживача
Оскільки роздратування нав’язливою рекламою та постійними повідомленнями є значним фактором невдоволення, настав час змінити свій маркетинговий підхід. Важливо підтримувати впізнаваність бренду, але не менш важливо орієнтуватися на задоволення клієнта.
У зв’язку з тим, що в даний час клієнти стикаються з великою кількістю рекламних оголошень, можливо, варто спробувати щось нове.
27% опитаних заявили, що їх цікавлять фізичні магазини та pop-up івенти.
2. Соціальні мережі: сила інструменту
Використання актуального та реального контенту на платформах соціальних мереж допомагає підвищити впізнаваність бренду та створити спільноту. Від відгуків клієнтів до закулісних знімків — ось де соціальні мережі можуть допомогти вам взаємодіяти зі своїми споживачами.
Загалом 22% учасників опитування заявили, що відкривають для себе нові бренди через Instagram, Facebook та TikTok. Для успіху дуже важливо забезпечити ефективне обслуговування клієнтів зі швидкими відповідями на всіх платформах.
Що стосується уникнення маркетингових функцій, то можна виключити зайві повідомлення і зосередитися на високій якості продукції і хорошій ціні.
Ваш сайт електронної комерції, без сумніву, підвищить задоволеність клієнтів під час онлайн-покупок.